14.Bölüm ( Değer )

783 58 0
                                    

Mert:

Onu tam bir hafta 8 saatir görmüyorum .Her ne kadar onu gormek istesemde bu istegimi gerceklestirmeyecektim.Sonucta o bir kadındı.Ve bana geçen ki konuşmasıyla kadınların tehlikeli olduğunu bir kez daha  anlatmışti.  Evet aile konusunda aşırı hassas biriyim. Ben arkadaşlarımla bile bu konuyu konuşmaktan kaçarken onun bana bu konuyla ilgili sorular yöneltmesine ve onun haklı olmasına sinir olmuştum.

Hayatımın içine bir anda dahil olmak çalışan bu kız neydi böyle? Kafamı allak bullak etmişti. Onu unutmak için çapkinligima tam gaz devam ediyorum.  Bir hafta boyunca evde kapanmış  arada sırada ihtiyaç için bir kaç kız çağırmıştım. Şimdi ise kollarımda adını bile bilmediğim esmer kızla bahçe kapısindan içeri girdik. Onun benim dudaklarıma yapışmasına ilk baş saşirsam da onu karşılık vermemek için geri çekildim.
Ama o bundan haz almış olacak ki kucağıma atlayıp beni tahrik etmeye çalışıyordu. Merdivenlerden yukarı çıkarken kapının yanında duran bu kız bana çok tanıdık gelmişti  . Yanına biraz daha yaklaştığında kapıdaki kişinin Selin olduğunu görmemle kucağındaki kızı yere bırakarak ona yaklaştım.

O ise gözlerini yere sabitlenmiş bir şekilde" Ben yanlış bir zamanda geldim.Kusura bakmayın. Hemen gidiyorum. "

Benim konuşmama bile izin vermeden arkasına  bakmayıp  merdivenlerden hızlıca indi. Bahçe kapısının dışına çıktığında ona içimde duyduğum açıklama yapma isteğim ağır basiyordu. Sanki arkasından gitmem gerektiğini düşünen   bir kalbim vardı. Onun yanındayken ilk kez bir kalbim olduğu hissedebilmistim. Daha önceleri sadece arkadaşlarımın yanındayken hissettiğim kalbim şimdi onun sayesinde daha çok kendini belli ediyordu .

Esmer kızın onun gitmesini fırsat bilip beni öpmeye çalışmasına izin vermeyerek " Bak işim var şimdi gitsen iyi olacak ben seni sonra ararım. "

Kadının sözlerimden memnun olmamış  ki" O kızın arkasından gitmeyeceksin değil mi ? Bu gece ikimizin harika vakit geçirmek şansımız hala var .O kızı boşver ben sana harika vakit geçiriyim. Hatta istersen sana bu gece onu unutturuyum  ha ne dersin ."

Kadının bu dediklerine sinir olmuştum. " Ya hemen buradan gidersin yada ben seni zorla çıkartırım. Şimdi gözümün önünden kaybol ."

Merdivenlerden aşağı inmeye başladığımda kadının koluma yapışıp " Mert bebeğim napican o kızı o senin ne istediğini bilmez bak ben senin neleri sevdiğini nelerden zevk aldığını senin hakkında herşeyi ben biliyorum. O kız seni mutlu etmez , O senin neyi sevdiğimi bile bilmiyor. Gördüğün gibi seni seviyor olsa dinlerdi  ."

Yüzümdeki umursamazlık ifademle yüzüne bakıp " Kolumu bırak ve buradan kaybol ."

"Mert bebeğim seni sevmeyen birinin arkasından mi gideceksin ?  "

Alaylı bir şekilde yüzüne bakarak " Hayır beni sevmeyen birinin değil,  bana değer verip yanıma gelen birinin arkasından gideceğim. "

Kadın yüz ifadesi değişirken bense hızlı adımlarla evden çıkıp onun nereye gittiğini bilmeyerek yola devam ediyordum.

Ne kadar yürüdüm bilmiyorum ama evden epey uzaklaşmıştım. En son onunla bulamayacağım düşündüğümde içimde oluşan pişmanlık duygusu artıyordu. Son bir çare sokağa bakıldığımda yerde baygın yatan birini gördüm. İçimde oluşan o korku hissine kapılmamak için hızlıca onun yanına yürüdüm .

Yerde yatanın Selin olduğunu görmemle içimde oluşan o korku hissi tekrar ortaya çıktı. Yere doğru eğilip onu kucağıma aldım. Hala yarı baygın olması beni endişelendiriyor  olsada şuan onun yanındaydım.

***
Onu kendi yatağıma yatırdım. Biraz kendime gelmek için hızlı elimi yüzümü yıkayıp Selin yanına gittim.

Hala uyanmıyor oluşu beni endişelendiriyordu.Telefondan tanıdığım doktor tanıdığımı arayıp onu evime çağırdım.

O gelene kadar bende başından bir an olsun ayrılmadım. Zile sesini duymamla yatağımdan kalkıp kapıyı açmaya gittim. Kenan amcayı içeri girmesi için içeri davet ettim.

" Ah şükürler olsun Mertcim sen iyimişin ben ses tonundan senin yaralandığı düşünmüştüm. "

" Kenan amca ben gayet iyiyim .Sadece benim arkadaşım düşmüş onun için çağırdım yukarıda bir bak istersen ."

"Tabi oğlum hadi hemen yanına gidelim ."
Merdivenlerden yukarı çıkıp benim odamın önüne geldiğimizde hala baygın haldeydi.Kenan amcanın hızlı hareket edip onu muayne etmesi için ben dışarıda bekliyordum. Odamın dışında kaç gez kendi etrafımda döndüm bilemiyorum.

Kenan amcanın odadan çıkıp yanıma geldi. "Kenan amca neyi varmış?  "
"
Tansiyonu düşmüş oğlum. Bir şeyi yok.Kendini çok yıpratmis bir iki gün dinlersin iyi beslensin düzelir. "

İçim bu sözlerle rahatlamıştı.
'Teşekkürler ederim Kenan amca ."

"Aslında Mert sana bir şey daha sorucam. Kızın kolundaki iğne izleri var. Acaba uyuşturucu falan mı kullaniyor? "

Yüzümdeki şaşkınlık artarken " Ben bilmiyorum Kenan amca ."

" Bak oğlum eğer uyuşturucu kullanıyorsa arkadaşın tedavi olsun ilerde daha kötü olur.Uyusturucu krizine bile girebilir ."

Kafamı olumlu anlamda sallayıp
" Kenan amca bu konuyu öğrendiğim de eğer böyle bir şey varsa senden yardım alırız. Herşey için tekrar teşekkür ederim. " 

" Önemli değil oğlum. "  Merdivenlerden aşağı indiğimizde onu kapıdan geçirdim. Kenan amcanın bana sarıldıktan sonra  
" Kendine dikkat et oğlum aklım sende kalmasın. "

Gülümseye çalışarak " Sende dikkat et Kenan amca ."

Onun gidişle kapıyı kapattıp mutfağa doğru hızlı adımlarla gidip yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım. Bu kız ne sever di ki ?  Dolaba baktıktan sonra evime gelen temizlikçi kadının yapmış olduğu tavuklu bezelye  buldum. Onu tezgahın üzerine koyduktan sonra yanına koyabilecegim başka bir şey var mı diye bakınırken yanında sürekli yediğim beyaz pilavida tezgahın üzerine çıkarıp onları ısıtmaya başladım  .

Yemeklerin ısınmasıyla ocağın altını söndürüp onları güzelce tabağa koydum.Tepsiye yerleştirdikten sonra yanına bir bardak su çatal kaşık yerleştirdim. Tepsiyi elime alıp merdivenlerden yukarı çıktım. Odamdan içeri girip yatağın ucuna oturdum.

" Selin .. Selin... uyan artık. " Gözlerini açıp tekrar gözlerini kapatmasına gülümsemeden edemedim.
" Selin hadi uyan acıkmışin Tansiyonun düşüyor bir kaç lokma bir şey ye bakim . Yoksa kendim yediririm."

Gözlerimi kapatan Selin gözlerini açıp biraz yataktan doğrulmaya çalışarak " Ben buraya nasıl geldim? "

"Sokakta düşmüşün seni buldum. Önce karnını  doyur sonra konuşuruz. "
Kaşıkla tavuklu bezelye den alıp onun ağzına doğru götürdüğümde bana şaşkın baktı.  Ağzına almasıyla ona ona yedirdim. Birkaç kez bu şekilde devam ettiğimde Selin artık dayanamayarak " Ben kendim yiyebilirim ." Ona kaşığı uzatıp yemeğini bitirmesini bekliyordum.

Onun yemeği az da olsa yenisiyle tepsiyi bana uzattı. Elime tepsiyi alıp . "Selin sana bir şey sormam gerekiyor ."

Selinin heyecanlandıgini  görebiliyordum. Panik olmuş bir şekilde normal davranmaya çalışıyordu.

" Evet sorabilirsin?  "
İçimde o merak ettiğim soruyu sormalıydım. Sakin kalmaya çalışarak " Sen uyuşturucu mu kullanıyorsun?"

Kalbimdeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin