✉48✉

1.5K 101 14
                                    

Sky's pov

Siedziałam sobie na kanapie i przeglądałam Twitter'a, gdy ktoś zadzwonił do drzwi. Z westchnieniem wstałam i skierowałam się w ich stronę. Spojrzałam w lustro, znajdujące się w przedpokoju.

- Aż tak źle nie jest - mruknęłam pod nosem, a po chwili otworzyłam drzwi.

- Dzień dobry - przywitał się kurier.

- Dobry.

- Czy Pani to Skylar? - przeczytał z kartki i podniósł wzrok na mnie.

- Tak - odpowiedziałam.

- Dobrze, więc proszę podpisać tu i tu - wskazał miejsce na kartce. Zrobiłam jak kazał i po chwili otrzymałam w rękach nawet sporych rozmiarów pudełko.

- Do widzenia - pożegnał się.

- Do widzenia - zamknęłam drzwi i wróciłam do salonu. Karton położyłam na podłodze i poszłam po nóż.
Usiadłam na kanapie, po czym wzięłam pudło na swoje kolana i zabrałam się za otwieranie go. Po kilkunastu minutach szarpania się z taśmą, zbędne rzeczy rzuciłam na podłogę i wzięłam się za przeszukiwanie zawartości. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to dwa bilety V.I.P na koncert 5SOS i do tego wejściówki na Backstage. Jak on to zdobył?! Przecież to musiało kosztować fortunę!!
Odłożyłam rzeczy na bok i szukałam dalej. W środku znalazły się jeszcze autografy od wszystkich chłopaków z dedykacją dla mnie i duży pluszowy kucyk pony, na samym dnie dostrzegłam jeszcze kartkę na której było napisane:

Droga Sky

Mam nadzieję, że podobają Ci się prezenty. Tego Kucyka dał mi Mike bym mógł dać go tobie czyli jego największej fance. Powiedział mi, żebym Ci go przekazał i że nie może się doczekać aż ciebie spotka. Ja tak samo :* Mam nadzieję, że nie długo się zobaczymy.

Twój Mike :*

Odłożyłam wszystko na bok i wzięłam telefon.

Twitter || mgcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz