De volgende ochtend werd ik moeizaam wakker.'Jade? JADE!'
Ik schoot meteen overeind en ik keek Amy aan.
'Jeetje Amy is schrok me kapot'
Glimlachend keek ze me aan
Moeizaam keek ik op mijn wekker en ik zag dat het half 9 was...
En het was zaterdag.
Zuchtend liet ik me weer achterover vallen in mijn kussen.'Wat' zei ik moeizaam
'Heb jij Clarke gezien? Ik heb haar nu al een hele tijd niet gezien'
Ik ging rechtop zitten en ik keek naar het perfect opgemaakte bed van Clarke.
Ik schudde mijn hoofd 'ik ook niet'
Ongerust stond ze op 'Lucy is nu opzoek naar haar'
Ik stond op en liep mijn bed uit 'ik ga helpen zoeken, er is vast niks ergs met haar gebeurd'
Amy knikte en glimlachte eventjes.
Ik liep de badkamer binnen en deed snel mijn make-up en ik trok mijn kleding aan.
Ik deed mijn krullende haren in een staart en ik liep de leerlingenkamer uit.Ik liep voorzichtig door de donkere gangen heen op weg naar de trap.
Op de trap aangekomen bleven mijn ogen hangen op een rood schilderij, het leek wel vuur.
Ik zette een paar stappen de trap op totdat ik een trede hoorde kraken.Ik keek maar beneden en ik begon te tellen.
1,2,3,4,5,6...7
Ik stond op de zevende trede.
Bij vuur...
Ik dook naar beneden en ik trok een plank van de trede los.
Ik graaide met mijn handen en ik voelde een doosje.
Voorzichtig pakte ik hem eruit en ik blies het stof eraf.
Ik opende het doosje en in het midden lag een spiegel.
Ik glimlachte breed en ik deed hem snel dicht en ik rende de trap op.Blij kwam in de grote zaal binnen gerend en ik rende meteen naar de Gryffindor tafel waar bijna niemand aan zat behalve George en zijn vrienden.
'George!' Riep ik heel hard en hij draaide zich meteen om en hij kwam op me af rennen.
'Wat is er? Ben je oke?' Ik knikte
'Jaa, kijk!' En ik liet het doosje zien met de spiegel erin.
Hij keek me blij aan.
'Je komt bij de goede kant'
Ik knikte
Hij drukte bij zijn lippen op die van mij en ik sloeg mijn armen om hem heen.
Hij glimlachte in de zoen en ik trok terug.'Eindelijk hoef ik niet meer te luisteren naar mijn moeder'
'Wanneer wil je het doen?'
Ik dacht even na
'Vanavond, alleen ik weet niet waar..'
'Doe het in de Gryffindor leerlingen kamer, iedereen is vanavond weg naar een feestje in de kamer van hoge nood dus er is helemaal niemand'
Ik knikte en ik drukte een kus op zijn wang.
'Tot vanavond'
Hij knikte
'Tot vanavond'
En ik liep de gang door terug naar de leerlingenkamer van Slytherin.
JE LEEST
About you|| George Weasley
Fanfiction'George laat me los' 'Nooit' 'George, ik ben niet goed voor jou' Met verwarde ogen keek hij me aan. 'Jade, ik hou van je' Ik stapte bij hem weg 'Dat is juist het probleem, ik ben niet wie je denkt dat ik ben' #17 in Fanfictie op 13-09-16, #29 in Fa...