Ondanks dat ik goed ben in toverdranken was de les echt heel saai.
Net nadat George en Fred het lokaal uit waren gelopen kwam Snape binnen.
Met zijn gezellige gezicht.
De hele les heb ik nauwelijks opgelet, ik moest de hele tijd denken aan wat Fred zei.George heeft volgens mij wel een oogje op jou...
Was dat een grap?
Om meende hij het echt....?
Moeizaam liep ik maar de grote hal waar iedereen al druk aan het eten was.
Toen George mij zag werd hij helemaal rood en keek hij meteen naar zijn eten.
Ik moest wel lachen om zijn reactie en liep toen naar de Slytherin tafel toe.
Vanavond hadden we weer zwerkbal trainingen.
Want waarschijnlijk een straf trainingen zouden worden omdat we de laatste wedstrijd tegen Gryffindor verloren hadden.Blij pratte ik en Lucy over nieuwe tactieken die we zouden kunnen gebruiken als jager.
Telkens zag ik in mijn ooghoeken dat Draco oogcontact met mij probeerde te maken maar ik negeerde hem volledig.
Ik had even geen zin meer in gezeur.
Ik schepte mijn bord vol met allemaal lekkere dingen en begon te eten.Toen ik op de klok keek zag ik dat we over 2 uur onze training hadden.
Ik stapte samen met Lucy van tafel af en liep de grote zaal uit.
Ik kreeg een harde duw van Lucy en ik keek haar boos aan.
'Wat''Zie dat! Hij staart naar je'
En ze wees met haar ogen daar George.
Die toen ik naar hem keek snel zijn blik snel afwende naar zijn eten.
Ik lachte, hij was echt schattig.
Nee Jade... Dat is hij niet.Ik voelde dat er best een harde wind stond en ik liep het zwerkbalveld op.
'Zo jongens' tiep Marcus heel hard
'Kuch en meisjes!' Riep ik naar hem terug.
Hij draaide met zijn ogen en ging verder waar hij gebleven was.
'Over vorige wedstrijd wil ik mijn tijd niet verdoen, we hadden gewoon moeten winnen...
Als sommige mensen eens wat sneller waren geweest' hij keek boos naar Draco.
Ik zuchtte heel hard.'Het was niet alleen zijn schuld! Als iemand uit DIT team nou eens mijn hint had gesnapt en er wat mee had gedaan hadden we zeker weten gewonnen'
Marcus wilde er tegenin gaan maar besefte toen dat ik wel gelijk had.
'Oke we gaan beginnen met trainen!'
Ik pakte mijn bezem en ik steeg op, ik pakte een slurk en vloog op het goal af en raakte.
Toen vloog ik weer terug naar het groepje jagers.'Dankje'
Ik draaide me om en voor me vloog Draco.
'Geen dank'
Ik wilde me meer omdraaien maar hij begon verder te praten.
'Ik wil geen ruzie met je Jade..'
Ik glimlachte eventjes 'ik ook niet met jou...'
Hij glimlachte terug.
'Vrienden?'
Ik stak mijn hand uit en hij keek er even naar.
Hij pakte uiteindelijk toch mijn hand en schudde hem.'Vrienden'
'Kijk uit beuker!'
Schreeuwde iemand nog naar mij maar voor dat ik het wist werd ik geraakt en viel ik van mijn bezem af.
Ik hoorde een paar mensen nog mijn naam schreeuwen maar daarna werd het zwart.....Sorry haha een klein hoofdstuk, maar snel komt het volgende deel er al op!
Xxx
JE LEEST
About you|| George Weasley
Fiksi Penggemar'George laat me los' 'Nooit' 'George, ik ben niet goed voor jou' Met verwarde ogen keek hij me aan. 'Jade, ik hou van je' Ik stapte bij hem weg 'Dat is juist het probleem, ik ben niet wie je denkt dat ik ben' #17 in Fanfictie op 13-09-16, #29 in Fa...