Ik liep ijsberend door de kerkers heen en Draco zat op de grond met zijn hoofd in zijn handen.'We hebben geen andere keus' zei ik peinzend.
'Ik kan het niet' zei hij zacht en ik stopte met lopen.
'Draco, je hebt geen andere keus meer... Je moet Perkamentus zelf doden'
'Ik kan het niet, als ik in zijn ogen kijk... Als hij weet dat ik het was'
Ik ging voor hem zitten en ik pakte zijn hand vast.
'Ik blijf bij je'
Hij glimlachte
'Heb je al iets waardoor mijn moeder en de rest op school kan komen?' Vroeg ik om de stilte te verbreken.
Hij knikte
'Ik ben nu al een paar maanden bezig met een kast'
'Een kast' zei ik ongelovig en hij knikte
'Een verdwijn kast'
'Oke oke, maar werk het?'
Draco knikte 'overmorgen moet hij klaar zijn'
Ik zuchtte diep, de gedachte dat mijn moeder straks hier rondloopt maakt me niet echt heel blij.
Zeker als ik wist dat George hier ook ergens rond loopt.
'Het gaat wel goed komen' zei ik geruststellend.
Maar aan de klank van mijn stem kon je duidelijk horen dat ik ook doodsbang was voor wat er zou komen.'Jade? Jade!'
George kwam op me af rennen en ik ging staan.
'Harry zei al dat je hier zou zijn' en hij keek afkeurend naar Draco toe.'Hee, Weasley je kan je weg gaan, jou zien maakt mijn dag nog erger' snauwde Draco nors en ik schonk hem een boze blik.
'George, kom' ik trok George weg bij Draco voordat ze elkaar in de haren zouden vliegen.
Ik hoorde hem geërgerd zuchten en ik pakte zijn hand vast waardoor hij al wat kalmeerde.
'Wat deed je met hem'
'Hij blijft mijn vriend of je het nou leuk vind of niet'
'Het is je ex... Natuurlijk vind ik dat niet leuk' en George stopte met lopen.
'George, ik woon al mijn hele leven in villa Malfidus... En onze relatie was omdat het moest van onze ouders meer niet' probeerde ik George gerust te stellen maar het werkte niet helemaal.
'Harry zei dat je iets te maken hebt met het vergif dat Ron binnen had gekregen'
'Potter denk alleen maar slecht over mij' zuchtte ik geërgerd.
'Jade, dat was niet het antwoord op mijn vraag'
Ik keek naar beneden.'Jade je kan me alles vertellen' zei George en hij tilde mijn hoofd op.
'Heb je iets te maken met heg vergif'
'Nee' loog ik
JE LEEST
About you|| George Weasley
Fanfic'George laat me los' 'Nooit' 'George, ik ben niet goed voor jou' Met verwarde ogen keek hij me aan. 'Jade, ik hou van je' Ik stapte bij hem weg 'Dat is juist het probleem, ik ben niet wie je denkt dat ik ben' #17 in Fanfictie op 13-09-16, #29 in Fa...