Epiloog

2.8K 120 86
                                    


Ik opende de bovenste la in de keuken en uit het niets hoorde ik een hele harde knal

'FRED!' Schreeuwde ik lachend en ik haalde de zwarte poeder uit mijn gezicht.

George kwam lachend de kamer binnen lopen en ging met zijn hand over mijn gezicht heen.

Fred verscheen met zijn onschuldige kleine hoofdje om de muur.

'Fred was jij dat' zei George streng en hij knikte langzaam met zijn hoofd.

'Dat was echt een goede zeg!' En hij gaf kleine Fred een high five.

'Jongens' hoorde ik iemand achter mij iemand zuchten.

Ik draaide me om en ik keek naar mijn dochter.

'Clarke, kijk echt uit met wie je trouwt, en neem nooit zo eentje als je vader'

'Hee' hoorde ik George zeggen en Fred keek hem trots aan.

'Ik vind je cool hoor, papa' zei hij met zijn kleine stemmetje.

'Ik ben ook heel cool' en hij tilde kleine Fred op en hij liep naar mij toe.

'Ik ben nog cooler dan een koelkast' zei hij en Fred begon te lachen.

'Mam, geloof me maar, ik neem een vriend die een minder groot eigendunk heeft'

Ik sloeg mijn armen om Clarke heen en George kwam op mij af lopen.

'Ik hou van jullie, weten jullie dat' zei hij en hij gaf mij een kus.

'Papa doe niet zo klef' zei Fred en hij klom uit de armen van George.

Ik hoorde de deurbel gaan en ik liep naar de deur toe en deed hem open.

Een blije Emma rende met haar kleine beentjes naar binnen en ik keek omhoog.

'Hee, Jane'

George bleef het altijd moeilijk vinden om Emma te zien en te weten dat ze nooit een vader zou hebben.

Haar vader was namelijk Fred...

Ik ging op de bank zitten en ik pakte kleine Fred van de grond en Clarke kwam naast mij zitten.

Ze had net haar eerste jaar gehad en ze was ingedeeld bij Gryffindor.

George was natuurlijk heel blij en ik had de weddenschap verloren.

Ik dacht dat ze een Slytherin zou worden.

George plofte naast mij neer en gooide zijn armen om mij heen.

'Blijf bij mij' fluisterde ik in zijn oor.

Hij keek op en ging mijn zijn blik over de kinderen heen.

'Altijd' fluisterde hij terug en hij drukte zijn lippen op die van mij.

'Gadver papa en mama jullie zijn echt te oud om nog te zoenen' lachend keek ik kleine Fred aan.

'Als jij de flirt kunsten hebt van je oom dan ga jij snel wel een heel leuk meisje krijgen' zei ik lachen en Jane kreeg rode wangen.

'Wie was mijn oom' vroeg hij nieuwsgierig.

'Hij was een van de beste prank meesters die ik heb gekend, en Clarke was het meest dappere meisje die ik heb gekend' zei ik tegen mijn zoon en dochter.

'En dat gaan jullie ook worden'

Eindeeeee
Toch wel een beetje een happy end vind je niet?? Hopelijk vonden jullie het een leuk verhaal.
Maarr niet getreurd ik kom terug met mijn tweede Harry Potter fanfic.

Do you love me|| Sirius Black

'Sorry, was je tegen mij aan het praten'
Vroeg Sirius met een glimlach op zijn gezicht en ik keek hem aan met een zucht

'Nee'

'Nou begin maar tegen mij te praten'

'Waarom zou ik er ooit voor kiezen om jou bestaan te erkennen'

~

'Ik wilde je alleen even het genoegen geven om nee tegen mij te zeggen, ga je gang zeg maar nee tegen dit' zei Sirius met een glimlach op zijn gezicht wetend dat niemand hem kon weerstaan

'Oke nee'

'Dammit'

'Dacht je echt dat dat ging werken?' Vroeg ik lachend

'Jup...'

'

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
About you|| George WeasleyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu