Alkohol

162 9 1
                                    

Uběhl týden a já se sem tam vídala s Elis. Harry mi připadal divnější a divnější...

To, že je Elis těhotná nikdo neví. V podstatě jen já a Chris...

A jasně... Chris se mi neozval už dva dny... Co jsem taky čekala, jemu je devatenáct a mně šestnáct. Oproti jeho kamarádům jsem nula... Nicka, která zoufale čeká na to až se ozve...

Konec srandy přichází až teď, kdy jsem Elis přemluvila, aby šla se mnou na diskotéku. Rodiče přijedou až zítra večer, neboť jeli navštívit prababičku, kterou ani neznám...

"Ann..."nedořekla Elis. "Co to máš na sobě?" "To bych se měla ptát spíše já."řekla jsem. Elis měla na sobě košili a černé kalhoty. Já byla oblečena normálně... Černý, trošku vyzývavý crop ropa k tomu mini sukni.

"Jsi v pohodě?" zeptala se. "Jo! A neptejte se všichni, teď se jdeme bavit." řekla jsem při nástupu do auta.

Bylo kolem půl deváté a my vystupovaly z auta...

Fronta u člunů byla docela velká, ale pro mě tohle byla hračka...

Dříve jsem tady chodila často, což mi připomíná, že se vracím do straých kolejí. Snad před rokem jsem ještě pila a kouřila...

"Nazdar, zlato.''řekl. "Georgi." políbila jsem ho na líce. "Pustíš nás?" "Dlouho si tady nebyla. A jasně, pojďte." "Díky, to víš vše se mění." vzala jsem Elis za ruku. "Ty teď vlastně pít nemůžeš viď?"   Elis kývla na náznak ne.

Zastavily jsme se u baru, kde jsem opětně všechny znala. Ze všem jsem se pozdravila a objednala si vodku, Elis si dala džus...

"Anabello, co tady děláš!?" někdo na mě promluvil. Kopla jsem do sebe snad pátého panáka a otočila se. "Harry!" zasmála jsem se. "Elis, kolik toho vypila?" pozdravil se s Elis. "Jdi do háje" řekla jsem.

Pokračování příště. :D Snad se líbí... :)

Call me Anabell. [Book #3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat