Za půl hodiny jsme byli před nemocnicí a já už s taškou běžela k informacím, kde najdu Elis a Harryho. Chris šel hned za mnou a po chvíli mi vzal tu zatraceně těžkou tašku. Usmála jsem se na něj a pokračovala dál v poloběhu.
Po chvíli, kdy jsme dorazili před pokoj, kde by měla být Elis s Harrym, jsme uslyšeli výkřiky a vyřvané slova ve smyslu 'nezvládnu to'. Otočila jsem se na Chrise s rukou na puse a on si mě k sobě přitáhl.
Ve chvíli, kdy jsme oba měli v sobě snad dvě kávy jsme už seděli na židlích a čekali společně s rodiči na chodbě, kdy se to škvrně narodí... Byla jsem opřená o Chrise, který psal něco na mobilu. Vstala jsem a procházela se sem a tam po chodbě.
„Zlato, sedni si." řekla máma. Nevnímala jsem ji, a proto chodila stále dokola dokud jsem se nezastavila u nástěnky, kde byly něco jako menší inzeráty či kurzy. Zastavila jsem se u jednoho papíru, kde bylo psáno ohledně tanečních hodin apod... Vzala jsem si ten list, kde bylo číslo a dala ho do zadní kapsy na kalhotách.
Najednou vyšel z pokoje doktor a zastavil se. Máma s Elisiininou mámou šli za ním a něco tam řešili. Za pár sekund vyšla sestřička s dalším doktorem a něco vezli... Dala jsem si ruku na pusu a všechno mi to došlo. Žádný křik dítěte jen pláč Elis. Chris mě objal a mně se spustily slzy...
Najednou vyšel Harry, který se zastavil mezi dveřmi a po chvíli bouchl pěsti do protější zdi a odešel.Odtrhla jsem se od Chrise a běžela za Harrym.
„Harry." běžela jsem za ním, „Harry, počkej." chytla jsem ho za rameno. „Mrzí mě to." řekla jsem. Když jsem to řekla rozbrečel se a já ho silně objala.
„Anny, nezvládnu to..." řekl zkrouceně. Seděli jsme na chodbě a já viděla poprvé svého bráchu takhle na dně. „Zvládneš to..." „Nezvládnu, byla to holčička! Holčička! Chápeš? Měla to být Sophii!!! Naše Sophie a ty jsi měla být tetou!!!" vylíval si zlost... Držela jsem své slzy na okraji a věnovala se mu. Tak moc jsem mu chtěla pomoc...
Pardon, jestli jsem vám nějak poničila iluze. xD Ale svět není růžový...
ČTEŠ
Call me Anabell. [Book #3]
RomanceCo se stane, když jednoho dne potká Anabell Harryho přátelé? ★Pokračování TFOLAP&BHIL