Byla půlnoc a my s Chrisem pomalu šli ke mně domů. V podstatě jsme se ještě s Chrisem stavili do obchodu a k němu domů pro pár věcí, aby u mě mohl přespat. Prý to bylo nutné.
Odemkla jsem dveře a všude byla tma což u nás doma není zvykem. Rozsvítila jsem na chodbě a zároveň v obýváku, když v tom najednou...
„Překvapení!" řeklo spoustu lidí. „Všechno nejlepší!" „Už máš osmnáct!" Mluvilo kolem mě spoustu lidí a já nevěděla komu dříve odpovědět. Koukala jsem na všechny zmateně a nevěděla co dělat.
Chris nejspíš po pár sekundách pochopil, že se necítím dobře, ale já si nějak udělala prostor a všichni ztichli, neboť jsem stála na židli a chtěla něco říct.
Chvíli jsem tam jen tak stála, ale pak jsem promluvila. „Vlastně mockrát vám děkuju, že jste tady se mnou a moc chci poděkovat svým rodičům, Chrisovi a svým přátelům, co tohle zařídili!" podívala jsem se na ně. „Ještě jednou děkuji." Slezla jsem ze židle a začala hrát hudba, lidé okolo mě tančili a já se usmívala.
---------------------------------------
Seděla jsem venku na terase a pila čistou vodu... Všichni se ve vnitř bavili a já místo toho, abych byla s nimi a pila alkohol, tak jsem seděla venku – střízlivá.
„Děje se něco?" Prudce jsem se otočila a zjistila že je to Chris. „Ne.. ne, jen jsem.. nevím...." koktala jsem. Přišel ke mně a dřepl si ke mně. „Hele, jestli nechceš, tak to..." „Ne, jen je nech ať se baví." Dala jsem mu pramínek vlasů za ucho a usmála se.
Když jsem tam seděla, Chris dřepěl a po chvíli si klekl na jedno koleno.
„Víš, Ann nejsme sice spolu dlouho, ale vím že tě miluju a chci s tebou strávit zbytek času. A proto se chci zeptat, jestli by jsi mi neprokázala tu čest a nevzala si mě?" Držel v ruce modrou krabičku s prstenem. „Hele. Pššt." Zašeptal někdo, ale já si toho nevšímala.
Soustředila jsem se na kluka, kterého znám skoro rok a pár měsíců a zrovna teď... Teď v tenhle moment mě žádá o ruku.
„Ano." řekla jsem s úsměvem. Možná si říkáte, jaký jsem blázen, že v osmnácti mám (tedy budu mít) prsten na ruce a budu se vdávat, ale já ho vážně miluju.
Vzal z krabičky prsten a nandal mi ho na prst. Políbila jsem ho a najednou mi došlo, že nás všichni sledovali a hudba ztichla. Podívala jsem se na ostatní a oni začali tleskat a pištět. Přitulila jsem se ke Chrisovi a já viděla Harryho, jak nás 'vyblejsknul'.
ČTEŠ
Call me Anabell. [Book #3]
RomanceCo se stane, když jednoho dne potká Anabell Harryho přátelé? ★Pokračování TFOLAP&BHIL