Polibek.

153 8 1
                                    

Dnes bylo zrovna hnusné počasí a já se válela doma v posteli. S Fluffy. Pár dnů zbývá do nového školního roku, v mé nové škole a já se už nemůžu dočkat.

Fluffy mi ležela nad hlavou a já projížděla mobil. Najednou mi někdo vtrhl do pokoje. „Co tady děláš?" řekla jsem. V mém pokoji se objevil Chris. Bez trika. Zavřel dveře a pobíhal po mém pokoji. „Potřebuju nutně schovat." řekl. Otevíral moje skříně, ale brzo dospěl k myšlence, že tam se neschove.

„Chrisi?" zavolala jsem na něj. Otočil se. Ukázala jsem mu mou prázdnou deku a on ihned pod ní skočil... Tedy vlezl. Ale myslím, že ho Harry najde. Kdo by nepoznal, že hrbol pod dekou někdo není.

Uběhlo snad pět minut, ale Harry nikde. „Ehm.." zasmála jsem se. „Harry mi teď do pokoje nechodí." stále jsem se smála. Z deky vykoukla hlava a nakonec se Chris rozesmál.

Ležel vedle mě a bavil se se mnou. „Nechápu, jak tak krásná holka nikoho nemá." řekl. „Je to jednoduchý pochopit." mrkla jsem na něj. On pouze nadzvedl obočí. „Nebyl na ně čas a já nikoho nechtěla." usmála jsem se. Když jsem to řekla, proletěla mezi námi... Je to divný, ale byla to jiskra.

Naše rty se pomalu k sobě sbližovali, až to dopadlo tak že jsme je spojili. Líbilo se mi to... Zajímavé, že? 


Call me Anabell. [Book #3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat