Těhotná

177 11 0
                                    

Ráno jsem se probudila a zjistila, že to nebyl sen... Trochu jsem se i zděsila, když jsem zjistila, že ležím vedle Chrise.

Pomalu jsem se zvedla z postele a šla do kuchyně. Tam jsem však nebyla sama, Elis seděla na barové židli a pomalu se už zvedala...

„Klidně seď, chci s tebou mluvit." řekla jsem. Nalila si kafe a přisedla si. „Je mi jedno, že jste spolu... Klidně buďte, ale nemysli si, že když tě opustí příjdu za tebou a polituju tě. Na tož, abych ti dávala kapesníky. Na tohle zapomeň." Viděla jsem, jak už chce něco říct, ale já pokračovala... „A taky mysli na to, že Harry odjede na vysokou a nechá tě. Být tebou skončím to hned, jak to půjde. Elis, radím ti dobře." dořekla jsem. Viděla jsem její skleněné oči a já se nemohla udržet.

Objala jsem ji. „Bude to v pořádku." zašeptala jsem. Ona jen negativně kývala. „Nebude." zašeptala a plakala.

Odtáhla se a koukla se mi do očí. „Jsem těhotná." řekla. Vyplašeně jsem se na ní podívala a nevěděla co říct.

„Já..." Přesně v pravou chvíli přišel Harry. Vždy si to tak načasuje... „Dobré ráno, zlato." objal ji ze zadu. „Děje se něco?" přidal.

Pomalu jsem se zvedala a dala hrnek do myčky. Vzala si z lednice salát a pouze slyšela Harryho, jak mluví s Elis.

Nakoukla jsem lehce do obýváku a viděla Harryho, jak se chytá za hlavu... Tohle nedopadne dobře.

„Dobré ráno." políbil mě lehce na čelo Chris. Tak tohle jsem nečekala... „Takhle se budí šípková Růženka?" zavtípkovala jsem. „Ne takhle." nahnul se a vášnivě mě políbil.

To by nebyl život, kdyby to něco nepřerušilo. „Budeme mít dítě!" zařval Harry. „Ah, tak můj plán nevyšel." řekla jsem si pro sebe. Samozřejmě z legrace. „Gratuluji, kámo." slyšela jsem Chrise.

„Tak fájn, nechci být tetou v žádným případě." řekla jsem ostře Harrymu. „Opovaž se!" dodala jsem. Slyšela jsem pouze smích... No, a pak už jsem byla ve vzduchu. „Budeš tetou!" říkal a smál se. Viděla jsem pouze Chrise, jak si jde pro mě.

Asi ho vážně miluju! Tak strašně moc....

Po dlouhééé době, konečně jsem se k tomu dokopala! :) Ale nemáte se ani čemu divit, když to nemá takový úspěch. :/ :D

Nahoře Harry a Esis. :) Co říkáte na to, že budou mít dítě? :D Přece jenom je Elis 16 let a Harrymu 19 let. :/

Call me Anabell. [Book #3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat