Měla jsem zavřené oči, ale cítila jsem, jak na mě svítí přes okno sluneční paprsky. Otočila jsem se na stranu, kde by měl ležet Chris a přitulila se k němu. Netrvalo dlouho a na hlavě mi přistála pusa a Chrisova ruka mě objala okolo pasu.
„Dobré ráno." zašeptal ospale. Vydala jsem ze sebe nějaký zvuk jako znamení, že ještě nemíním vstávat. Chris mi začal kreslit na zádech kolečka a já se k němu čím dál víc tulila.
-------------------------------
Když jsem se odhodlala vstát z postele, zívla jsem si a sešla schody do koupelny, kde jsem si udělala ranní hygienu a šla si vzít do kuchyně jablko a nakráčela si to zpět do pokoje, kde jsem se převlékla.
Z krabice jsem si vzala větší béžový svetr, kde mi i z výstřihu šla vidět trochu krajkovaná podprsenka a k tomu černé džíny. Vlasy jsem si dala do drdolu a šla za Chrisem, který čekal už u dveří.
Popadla jsem ještě kabelku a vyrazili jsme s Chrisem za mojí mámou a tátou.
Myslela jsem, že na oběd přijedu jen já, Chris a Harry plus Elis, kterou jsem pozvala, ale ukázalo se, že přijeli i rodiče od Chrise. Nečekané.
„Ahoj." pozdravili jsme všechny. Všichni se na nás nahrnuli a někteří i zkoumali, zda-li nemám větší bříško... Marně, s Chrisem jsme ještě ani nemluvili o datumu svatby natož o dítěti.
Vrhla jsem mámě obří objetí a všimla jsem si, že je nějaká bílá a slabá. „Ahoj, kočičko moje." dala mi pusu na čelo. „Ahoj." usmála jsem se.
„Kdo to tady přišel po dvou týdnech?!" zasmál se Harry. Pozdravili se s Chrisem, a pak přišla řada na mě. „Chris by tě měl tahat více za uši, abys vyrostla." vydal svůj humorný vtípek. „Taky tě ráda vidím." zasmála jsem se a objala ho. „Ahoj." řekl klidně.
Když jsem se pozdravila s ostatními, šla jsem pomoc mámě do kuchyně, kde byla i Chrisova máma. Každou chvíli měla i přijít Elis, a tak jsme čekali i na ni.
„Tohle dej prosím na stůl." řekla mi máma. Kývla jsem a vzala salát a nesla ho ven na terasu, kde byl už připravený stůl s jídlem.
Vešla jsem na terasu a podívala se a viděla Elis, která se bavila s Harrym. „Hele, pořád je moje, tak proč jste mi neřekli, že je tady Elis?" zasmála jsem se. Objaly jsme se a na chvíli si sedly a pobavily se.
Elis mi řekla, že tady zůstane několik týdnu možná i napořád, protože ve Španělsku by musela maturovat až za rok a to se ji nechtělo. Celkem jsem se divila, že se baví s Harrym, ale o něm nemluvila a já se ji nechtěla nijak dotknout...
ČTEŠ
Call me Anabell. [Book #3]
Roman d'amourCo se stane, když jednoho dne potká Anabell Harryho přátelé? ★Pokračování TFOLAP&BHIL