Capitolul 1

26.4K 751 49
                                    

- La naiba azi trebuie sa ma intalnesc si cu Maria, nu mai pot sa o aman!

Vorbesc singura in timp ce arunc o ultima privire in oglinda si-mi fac planul de lupta pentru ziua de azi. Merg la servici pana la ora 14:00, apoi la copii pana la 16:00 si dupa ne intalnim. Cred ca-i bine asa, alta varianta nu am...

Plec din draga mea casa inchiriata si ma pun in miscare, pentru ca sunt in intarziere, ca de fiecare data.

Sunt gata sa incep o noua saptamana cu zambetul pe buze, alaturi de copii.
Sunt bucurosi cand ne revedem si-mi povestesc ce au facut in week-end sau pe unde s-au plimbat.

Timplu zboara in compania lor. Nu stiu cand se face ora de plecare de la job. Am impresia ca au fost doar cateva minute, dar asa se intampla cand iti place ce faci...

Plec de la servici cu acelasi zambet pana la urechi si merg la jobul numarul doi - cursuri de dans cu copii defavorizati.

Ma schimb repede in ceva usor, de dans, si cand ii vad mi se incalzeste sufletul. Alerga spre mine, ma striga, ma prind de picioare, rad, se bucura si danseaza.

Cata bucutie iti poate aduce in suflet un copil... Orice suparare as avea, atunci cand stau in preajma lor, uit totul, sunt intr-o alta lume, roz si cu mitos de bomboane.

Dupa alte doua ore minunate si pline de veselie, ma intristez brusc. Adio liniste si buna dispozitie, bun venit viata reala.

Urmeaza Maria si problema ei urgenta pe care nu o putem discuta prin telefon. Sper doar ca e bine, nu ne-am mai intalnit cam demult.

Imi fac un dus repede, ma imbrac in rochita mea inflorata si plec spre han.

Habar n-am unde este dar mi s-a spus ca il gasesc usor...

Dupa aproximativ 15 minute de mers cu broscuta mea, cred ca am ajuns. Injur printre dinti cand sunt nevoita sa renunt la comozii mei papuci pentru pantofii si toc.

Intru pe terasa, cu ochii in toate partile, intrebandu-ma daca am nimerit locatia. Ah, uite-o pe Maria dand din maini ca o maimuta.

Opaa, far nu e singura... Ala-i Cristi sau mi se pare? S-au impacat?!

E mai misto decat in pozele de pe facebook... O trage de mana sa se aseze pe scaun, dar ea nu poate, e nebuna.

Doamnee, nu ne-am mai vazut de peste o luna, o inteleg si eu sunt nerabdatoare.

Ma apropii cu pas hotarat si ochii imi joaca in cap... Mai e cu o bucatica...

Nu-i vad decat spatele dar imi place. Unde i-o gasi numai unu si unu nemernica asta?

Ne luam in brate si țopaim ca doua nebune, ne invartim si radem chiar daca atragem toate privirile oamenilor de pe terasa, noi trebuie sa simtim ca ne-am intalnit.

Simt ca ma ia cu ameteala si-i spun si ei asta.

- Ce dor mi-a fost de tine...
- Si mie draga mea, si mie.

Ne privim cu drag si-mi face cu ochiul spre baieti. Ok, sunt pregatita.

Primul, cel cere tragea de ea putin mai devreme este, asa cum am banuit, Cristi. Fostul ei sot si se pare ca actualul iubit.

Imi zambeste sexi, ma strange in brate si-mi saruta mana. Pe bune?

- O, imi place. Ce maniere...
- Asa se face la nasi...

Zambesc fara sa inteleg si imi intorc capul.

Oo mama. Unde a fost ascuns pana acum barbatul asta? E Bomba. Il scanez odata, de sus pana jos...

Vei Fi A Mea 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum