Capitolul 3

11.9K 631 29
                                    

*ANCA
A doua zi de dimineata ma trezesc greu, pentru ca m-am culcat tarziu si am baut si un pahar de vin, 3-4, inainte de culcare. Sperand sa ma linistesc dar degeaba, n-am reusit.

Bine ca e vineri.

Ma ridic din pat cu greu si ma gandesc la ziua de astazi care normal ca e plina.

Vai, capul meu, simt ca o sa faca poc. Cine mai bea, ca mine sa pateasca...

Nici oglinda nu e de partea mea in dimineata asta, arat ca si cand m-as fi ridicat din morti, nu din pat.

*Dupa 45 de minute ajung la serviciu cu zambetul pe buze. Uneori am impresia ca doar serviciul asta ma mai tine pe linia de plutire. Daca ar fi dupa mine sau daca n-as face ceea ce-mi place, as hiberna non-stop.

Imi fac o cafea mare si profit de timpul pe care il am inainte sa vina copiii, asa imi verific e-mail-urile.

Oferta la magazinul meu preferat de rochii... Dar prefer sa ma duc la ei ca nu prea coincide ofera de pe internet cu cea din magazin.

Ia te uita!

"Iti multumesc pentru sinceritate dar te costa! Pentru ca vreau sa iasa totul perfect si ca sa satisfac si cele mai exigente gusturi am nevoie de pareri sincere si directe. Cum ai fost singura care ai facut asta, am nevoie de tine. La 16:00 ma intalnesc cu arhitectul si vreau sa vii si tu. Vreau sa colaborati la proietul asta. Ne vedem!"

Ce? Eu? S-a lovit la cap? Ce stiu eu? Nici casa mea nu o am sa o fi mobilat-o.

Si ce nemernic "vreau sa vii". Cata aroganta pe capul lui daca are impresia ca imi da mie ordine... Nici intr-o mie de ani sau in cele mai frumoase vise ale lui.

Ii raspund.

" Multumesc foarte mult pentru propunere dar nu este o ora potrivita pentru mine si nu am nici un pic de experienta. Succes cu renovarea!"

Nu i-am zis nici "pa" macar. Ei, asta e, a meritat-o.

'Vreau sa vii'... Da, da, asteapta-ma tu ca eu am sa vin... Uite cum a reusit sa-mi faca nervi de dimineata, de parca nu aveam eu destui. Aveam, dar ii tineam sub cheie, sa nu aiba copiii neplaceri din partea mea.

Ia! Mi-a raspuns.

"Neata si tie. Spune-mi o ora potrivita pentru tine si rezolvam. Si mai citeste o data primul e-mail si imagineaza-ti un mare 'te rog' la sfarsit, te rog"

Aha, altceva. Vezi ca se poate arogantule? Mai lasa nasul in jos ca o sa te impiedici si nu stii ce te-a lovit.

Cat sa-i spun? Ora 16:00...

"Buna dimi. 16:30"

"Perfect. Te astept :* "

Raspunsul vine mai repede decat ar fi avut timp sa-l tasteze si ma lasa masca.

M-a pupat... ca sa nu mai fac chiar nimic astazi. Sa ma gandesc cum ar fi sa ma sarute, de parca nu mi-am imaginat deja de 1000 de ori. Si tot de atatea ori m-am blestemat si mi-am ordonat stomacului sa se potoleasca, fara rezultat.

*FLORIN
Asta e. Bravo Florin, destept baiat. Face pe dura cu mine dar mai vedem noi. Las-o sa creada ca ma conduce iar cand se va vedea amorezata pana peste urechi, sa te tii atunci.

Nu putea la 16:00, dar poate la 16:30... Comic auzi. Doar dorinta ei nebuna de a nu fi de acord cu mine. Placerea de a ma refuza.

Trebuie sa fac un contract cu ea si dupa pot sa trec la actiune.

Va fi a mea in curand si am sa-i inchid gurita aia dulce. Astept momentul acela cu nerabdare.




Capitol scurt, dar era si mai scurt, iar eu nu am timp sa mai scriu. Spor la citit😘😘😘

Vei Fi A Mea 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum