*FLORIN
Ce naiba am facut? M-am purtat ca un dobitoc si am reusit sa o alung.Am crezut inuitial ca i-a placut si ei, dar era atat pe stapana pe situatie, incat imi dau seama ca totul a fost doar un truc.
M-am lasat prins de farmecele ei si am cazut in plasa. Plus ca am speriat-o. Orice simpatie sau centimetru castigat in relatia asta de rahat, s-a dus.
M-a manipulat tot timpul, de cand ne-am cunoscut, dar lasa ca schimb eu foaia. Asta nu pot sa o accept. Toate ca toate, dar manipularea nu. Si exact asta a facut... Si-a aratat cracii lungi si gura mare, iar eu m-am lasat prostit.
A avut tupeul sa-mi spuna sa o las, sa nu o mai ating... S-o creada ea pe asta.
Joaca dur.
Dar... Cand am vazut-o cu ochii inchisi, atat de frumoasa, am zis ca am prins-o, ca-i a mea. Era prinsa pentru moment, n-are cum sa nege asta. Am simtit-o, la naiba.
Parea atat de vulnerabila, de dornica, de dulce si tacuta.
Imi venea s-o trantesc pe canapea si sa-i fac tot ce visez de cand o cunosc. Cred ca acolo s-ar fi ajuns... Pana la urma suntem maturi, si orice relatie, la asta se rezuma, nu?Iar ea, mi-a tras o palma de toata frumusetea. Ar merita felicitari, dar nu ma obosesc sa i le ofer pentru ca victoria ei nu va dura prea mult. A fost prima batalie, dar razboiul va fi lung si nu o sa am pace pana nu o aduc in punctul in care mi-l doresc eu. Sau in pozitia, mai bine spun.
Daa... In genunchi in fata mea privindu-ma in ochi in timp ce-mi suge jucaria. Sau in patru labe, cu fundul ala sexi expus total. Sau sub mine, gamand. Sau deasupra mea, 'dansand'...
Offf... Mai vedem noi domnita care pe care. Iti declar razboi pentru trupul si mintea ta. Ele vor fi ale mele.
Daca are impresia ca dupa 32 de ani am s-a gasit ea sa ma duca de nas, o sa aiba o surpriza.
*ANCA
Ce-am facut? CE-AM FACUT?Sunt o nebuna, depravata si ahtiata dupa o mica atingere.
Inca tremur toata si nu pot sa-mi revin, asa ca trag pe dreapta si-mi aprind o tigara.
N-am cuvinte sa ma descriu. Sunt... Sunt... Jalnica. Da, desi e un cuvant prea bland, ma multumesc sa spun doar atat.
Am stricat totul, i-am aratat totul, m-am dat pe fata. Cum pot sa ma mai intalnesc cu el?
Si Maria?! Cristi? Ce o sa creada despre mine? Cum naiba sa ma ia, am sa pot sa-i mai privesc in ochi pe vreunul dintre ei?
Sigur stiu deja. Asa sunt barbatii, se lauda mereu cu cuceririle lor.
Imi las capul pe volan si inchid ochii. Am stricat totul!
Ce zambet dracesc avea... M-a adus unde a vrut. M-a facut sa-l doresc mai mult decat inainte si sa arat asta. Daca as fi strigat in gura mare ca-l doresc, n-ar fi fost atat de evident ca gestul meu.
Si i-am promis... Ce ma fac acum? Cum sa-l mai privesc si sa ma prefac bine, de parca nimic nu s-ar fi intamplat? Cum?
Stau cu capul pe volan si-mi vine sa plang, sa urlu, sa ma imbat, numai sa pot sa uit tot ce s-a intamplat. Sau cum am reusit sa ma fac de cel mai mare rahat.
Mi-a dat viata peste cap.
Cand telefonul imi suna si vad cat e ceasul, incremenesc. Sunt un dezastru umblator.
Raspund spasita, si pe cel mai miorlait ton spun ca nu mai ajung la intalnirea pe care o aveam programata, apoi pornesc spre casa incercand sa caut un cuvant mai potrivit pentru mine. Nu-s doar jalnica, sunt mult mai rau.
*
Dupa o baie lunga cu spuma si trei pahare de vin baute, ma hotarasc sa ies din cada.Am nevoie de un ritual de frumusete. Sa ma alint putin, ca sa nu-mi las gandul sa zboare catre el.
Ma simt ceva mai bine. Cel putin vinul m-a ajutat sa-i uit gustul sarutului.
Dau drumul tare la muzica si ma apuc sa-mi fac ritualul de rasfat.
Imi usuc parul, il pieptan, imi sterg unghiile, imi dau cu crema pe fata, pe tot corpul; astfel de mici placeri care ma fac sa ma simt bine in pielea mea si frumoasa. Imi ocupa mintea, dar nu pentru mult timp.
Opresc muzica debusolata, iau sticla de vin langa mine si ma bag in pat.
Verific telefonul si vad ca am avut doua apeluri de la Maria... Imi simt inima cat un purice si apelez. Oare a aflat?
- Hei, buna draga mea.
- Buna Maricica, ce faci?
Stiu ca moare de oftica de fiecare data cand ii spun asa. Este modul in care o tachinez eu dar fara sa auda si altcineva. Si cum cea mai buna aparare e atacul...
- Ok. M-am gandit, daca-mi mai spui asa, iti zic si eu Ancuta. Sau nasica? Cum preferi?
Stie perfect ca nu-mi place in nici un fel si ca asa imi inchide gura.
- Ok ok.
- Ce faci?
- Mi-am facut o baie lunga, am baut o sticla de vin si m-am bagat in pat.
Opss, iar m-a luat gura pe dinainte, dar vocea ei pare la fel de linistita ca de fiecare data, asa ca nu-i bai.
- Ai baut o sticla de vin? Ai patit ceva? Te supara ceva iubito?
- Nu draga, stai linistita. Sa ma ajute sa ma relaxez.
- Esti stresata? Ai probleme?
- Nu, nu si iar nu. Gata. Hai sa vorbim despre altceva.
- Te-ai intalnit cu nasu' azi?
Pe bune? Glumesti? Daca am reusit 3 minute cat am vorbit cu ea sa mi-l scot din cap, imi aduce ea aminte acum. Bravo. Sigur stie! M-a sunat doar sa vada daca ii zic eu ceva.
- Mda.
- E totul ok? Am trecut in seara asta pe la el si era un sac de draci. S-a intamplat ceva?
- Nu. Totul a fost bine. Vrei sa vorbim maine, te rog? Acum sunt foarte obosita.
- Bine iubita mea, dar de ce nu spui asa? Deaia n-ai tu chef de vorba?! Vorbim maine. Noapte buna. Te pupic nasica.
- Sa nu-mi... Da deja vorbesc singura pentru ca mi-a inchis.
Zambesc si eu. E nebuna fata asta, de-aia o ador. Poate totusi nu stie... Rasuflu usurata.
Inchid televizorul sa ma culc si ma uit la telefon sa vad cat e ceasul. " 1 mesaj necitit". Cred ca l-am primit cat am vorbit cu Maria.
"Maine dimineata ne intalnim cu Alex ca sa ne arate primele schitele. Spune-mi o ora potrivita pentru tine."
Face misto de mine? De ce naiba ma chinuie acum? Ce fel de om e asta?
Stiu ca trebuie sa-l vad, dar nici atat de repede.
Daca te mananca limba si te apuci tu sa promiti, acum suporta consecintele, proasto. Idioato.
"14:00"
Nimic. Nu-mi da nimic. Si mai bine, poate s-a prins ca-l iau la misto si a renuntat.
Dupa 5 minute, cand sunt intre un vis erotic si realitate, bipuie telefonul.
"E cam tarziu si pentru pranz, dar ce sa zic?! 14:00 sa fie. Sa nu uiti ca mi-ai promis. Ne vedem"
Ce, a acceptat? Blestematul naibii. Adio somn, adio vis. I-am promis...
Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...