*FLORIN
Sunt foarte fericit.Astazi ii sunt nas celui mai bun prieten, am sora langa mine, sunt inconjurat de prieteni si oameni dragi, am un han de ultima fita si iubesc cea mai frumoasa fata.
Ma face cel mai fericit.
Trebuie doar sa o vad zambind si-mi insenineaza ziua...
Simt telefonul ca imi vibreaza in buzunar si ma intreb care o fi idiotul care suna la ora asta.
John... O fi aflat ceva?
Lasa ca-l sun maine.
Cand vreau sa-l bag in buzunar vibreaza din nou.
Mesaj de la John.
"Am vesti boss"
Decid ca nu vreau sa stiu nimic la ora asta asa ca-i trimit mesaj ca sa nu ma mai streseze.
"Vorbim maine"
Ma uit la Maria si la iubita mea cat de frumoase si fericite sunt si mi se umple inima de bucurie.
Poate emotia nuntii o va face sa se deschida mai mult in fata mea si sa-si marturiseasca sentimentele iar eu atunci stiu ce-am de facut...
Cand am ajuns la han am ramas si eu surprins cat de bine arata sala de evenimente aranjata.
Anca s-a ocupat de decorat si parca simt ca o iubesc si mai mult daca e posibil asa ceva.
Iti multumesc Doamne pentru ea.
A fost o zi plina de emotii dar acum incepe distractia.
La dansul de deschidere al mirilor toata lumea e in picioare si atmosfera se schimba.
Imi iau iubita si o invit la dans pentru ca trebuie sa intram si noi pe ring.
- Hai iubito ca urmam?
Se uita la mine ca la extraterestrii.
Ce naiba? Urmam la dans nu la nunta.
Si de ce ar uimi-o asta atat de mult ca oricum tot acolo o sa ajungem.
Urmatoarea nunta va fi a noastra.
Nu conteaza ca ne stim de 3 luni, ea va fi a mea.
- La dans printesa. Trebuie sa dansam si noi unu.
- Pff, obiceiurile voastre... De ce nu mi-ai spus? Trebuia sa luam cursuri. Daca ma impiedic?
- Hei linisteste-te. Nu ti-am spus pentru ca nu vroiam sa luam cursuri. Era inca un motiv de stres pentru tine. Iar daca te impiedici te prind eu iubito.
Zambeste gingas si ma saruta. Asa da. Asa imi place de ea.
- Iar in seara asta ne distram ai uitat?
- Nu dar era bine daca stiam totusi.
- Iubito mi-a ajuns Maria isterica. Nu vroiam sa te transformi si tu. Acum hai.
O trag de mana si ne oprim in mijlocul ringului de dans.
In mod normal acum dansau nasii si mirii, doua cupluri, dar vad ca ei s-au retras... Si mai bine.
- Uita-te la mine printesa. Ai incredere ok?
- Ok. Hai.
Si am inceput.
Vals.
Usor, romantic, doar noi doi in lumina neoanelor florescente, a fumului si a artificiilor, in aplauzele a sute de oameni.
Ma simt ca la propria nunta.
E frumoasa.
Se uita la mine si zambeste semn ca ii place si ei.
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...