Capitolul 37

12.9K 631 79
                                    

*ANCA
Stam amandoi in pat, dezbracati complet dupa ce am facut dragoste.

Sa-i simt din nou pielea lipita de a mea este un sentiment minunat.

Acum are treaba, vorbeste cu fetita noastra si imi pupa burta dupa fiecare cuvant pe care il spune.

- Te iubeste tati papusa. Ai auzit? Abia astept sa ne cunoastem. Tu esti minunea noastra. O iubesc si pe mami, sa-i spui tu. Ma auzi? Vreau sa fii la fel de frumoasa ca ea.

Nu ma pot abtine sa nu rad, este adorabil, mi-a fost foarte dor de el, acum abia simt ca pot sa respir si sa zambesc cu adevarat.

- Iubitule trebuie sa vorbim.

- Am putina treaba acum iubito, vorbesc cu fetita mea, scuza-ma putin.

Ii mangai parul si zambesc.

Il iubesc dar trebuie sa vorbim, trebuie sa-i marturisesc totul.

Voi ramane alaturi de el dar trebuie sa stie ca nu ne putem casatori.

- Iubitule, n-as vrea sa te intrerup dar trebuie sa vorbim, serios.

- Stiu iubito, stiu totul. Am rezolvat eu, stai linistita. Esti o femeie libera acum?

- Nu stiu despre ce vorbesti. Asculta-ma. Fii si tu putin serios ca trebuie sa-ti spun ceva si nu-mi e usor.

Trag aer adanc in piept si incep spovedania

- Sunt casatorita si mi-am inscenat moartea ca sa scap de el.

Se uita la mine socat si-mi sta inima in loc. Dar zambeste si vine sa ma sarute.

- Iti multumesc iubito pentru ca mi-ai spus. Daca o faceai de la inceput si aveai incredere in mine, nu mai eram nevoit sa trec prin iad 2 luni.

Si ma saruta iar. Ce naiba?

- Iubitule eu vorbesc serios, asculta-ma. Vom trai impreuna dar nu ne putem casatori.

- Dar ai vrea?

- Aaa, cred ca da. Te iubesc si vom avea un copil impreuna.

- Deci ai vrea.

- Da iubitule, dar nu se poate, asculta-ma.

Se repede la mine si ma saruta, pe fata, pe obraji, pe nas, pe sani si pantecul.

- Asculta-ma tu iubito. Stiu totul. Sau ma rog, mare parte. Am rezolvat eu. Nu mai esti casatorita, ai divortat.

Ce naiba e cu el? A inceput sa se drogheze de cand am plecat eu? Sar din pat si ma duc la fereastra, punand distanta intre noi.

- Iubito, vino inapoi ca racesti.

- Nu inteleg despre ce vorbesti.

- Iti explic imediat dar te rog sa nu te enervezi si sa ma lasi sa termin.

- Bine.

- Pune ceva pe tine sa nu racesti te rog.

Iau camasa lui care era pe scaunul de langa pat si ma imbrac cu ea. Miroase divin.

- In urma cu ceva timp, atunci cand am inteles ca ai un trecut intunecat de care te temi am pus pe cineva sa investicheze.

- Adica ai pus detectivi sa-mi rascoleasca viata?

- Asculta-ma iubito si nu te enerva. Vroiam sa te scap de trecut si sa nu-ti mai fie frica. Sa nu te mai ascunzi. Eu eram indragostit de tine si vroiam sa fii a mea, dar tu erai distanta si rece. Stiu acum, iti era frica, nu vroiai sa iubesti pentru ca asta ar fi insemnat sa-ti afle cineva trecutul si tu fugeai de el.

- Eu...

- Mi-am spus de la inceput ca si crima daca ai fi facut, o rezolvam cumva.

- E mai rau.

- Nu este iubito, asculta-ma. In ziua in care ai fugit m-a sunat John, detectivul si mi-a spus tot.

- Ce?

- Ca esti casatorita si ti-ai inscenat moartea ca sa scapi de el. Ca ai fost crescuta de bunica ta si ca nu ti-ai cunoscut parintii iar cand a murit ea ai plecat si tu. Ti-ai schimbat numele din Rusu in Radu.

- Imi pare rau dar alta solutie nu aveam.

- Nu trebuie sa iti mai faci griji iubito. Si cel mai import lucru, i-am aflat numele. Vroaim sa-l stiu din ziua cand mi-ai spus sa nu te bat. Atunci am inteles cateceva. Am inteles ca ai avut o viata grea si chinuita iubito. Daca as fi stiut atunci cine e animalul care a dat in tine crede-ma ca-l omoram.

- Nu merita iubitule, eu...

- Lasa-ma sa termin acum. L-am pus pe Cristi sa faca un act de divort si a doua zi am plecat la el. A semnat atat divortul cat si un contract de confidentialitate prin care i se interzice sa vorbeasca despre tine, sa te contacteze sau sa se apropie. Altfel il mananca puscaria.

*FLORIN
- ... Altfel il mananca puscaria.

- Si a semnat el?

- Da iubito. Esti libera.

- A vrut?

- Nu, bineinteles dar l-a imbarligat Cristi de l-a scos pe el vinovat si l-a acuzat ca te-a lasat intr-un azil si ti-a inscenat moartea ca sa se poata recasatori. Si in plus este insurat cu o nepoata de-a lui Nick si lucreaza la una din firmele lui, lucru pe care i l-a strecurat in discutie Cristi.

- Azil?

Imi vine si mie sa rad cand imi aduc aminte.

- Da iubito. Ai fost amnezica doi ani de zile, ai uitat?

Rade si plange in acelasi timp. Sar din par si ma duc la ea, ii sterg lacrimile si o iau in brate.

- Nu plange iubito, gata, ai scapat, nu mai esti singura acum.

- Iti multumesc. Te iubesc.

- Si eu te iubesc printesa. Si sa nu uitam ca ai acceptat sa te casatoresti cu mine.

Chitaie in bratele mele si da din cap.

- N-am de gand sa ma razgandesc. Te iubesc.

- Si te casatoresti cu mine? Spune-mi.

- Aaa...

- Iubito vrei sa fii sotia mea? Sa ne iubim toata viata si sa ne crestem fetita cu dragoste si intelegere?

- Da.

- Te iubesc printesa mea. Va iubesc pe amandoua.

- Si noi te iubim.


Sfârșit!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 21, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vei Fi A Mea 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum