*ANCA
A venit ziua cea mare. Astazi il voi revedea pe Florin si nu stiu cum va decurge intalnirea noastra.Am o mie de emotii.
Ma va vedea gravida la usa lui si nu stiu cum va reactiona, mi-e frica.
Daca se gandeste ca am facut-o intentionat? Sau pentru bani? Sau ca sa-l prind intr-o relatie?
Nu stiu.
Am o multime de intrebari si de temeri pe care numai el mi le poate rezolva.
Daca nu-i mai place de mine?
M-am ingrasat, e clar, am luat 7 kg care se vad lejer.
Sunt emotionata.
Daca reactioneaza urat am sa plec in America mai repede decat am spus initial.
Mai am 20 km si opresc la peco sa alimentez si sa-mi iau ceva dulce.
Mananc incontinu.
Cat ma plimb printre rafturi ma gandesc cum sa fac.
Daca apar in fata lui brusc ce va spune?
Sa-l sun? Mi-e frica, daca-mi inchide telefonul, asa macar apuc sa-l vad.
Ma hotarasc eu pana ajung...
*FLORIN
Astazi am un program incarcat.M-am hotarat sa ma ocup de afaceri ca sa-mi ocup timpul.
Nu-mi sta mintea la asta dar incerc macar.
Am venit la han ca sa semnez niste acte si...
Imi suna telefonul.
O fi vreunul dintre detectivi, or fi aflat ceva?
- Da.
- Alo?
- Iubito? Tu esti iubito?
...
- Iubito tu esti? Raspunde te rog, vreau sa te aud printesa.
- Eu sunt.
- Unde esti iubita mea frumoasa? Unde esti? Mi-e dor de tine dragostea mea, spune-mi si vin la tine.
- Vrei sa ma vezi?
- Da iubito, mi-e dor de tine printesa mea, spune-mi unde esti te rog.
- Nu esti suparat pe mine?
- Nu dragostea mea, vreau sa te vad te rog. Spune-mi unde esti iubito si vin eu la tine. Nu sunt suparat, mi-e dor de tine. Plangi? Nu plange iubito ca eu te iubesc si s-a rezolvat totul sa stii, nu trebuie sa-ti mai faci griji.
- Bine.
- Spune-mi unde esti frumoasa mea...
Nuuuuu.
Mi-a inchis. De ce? Unde e?
De ce mi-a inchis?
Imi las capul pe birou si-mi dau lacrimile fara sa vreau.
De ce ma chinuie asa?
De ce nu vorbeste cu mine, de ce ma amageste?
Bate cineva la usa dar nu vreau pe nimeni, o vreau pe ea. Usa se deschide si se inchide
- Iesi afara, lasa-ma dracului in pace.
...
- Iubitule?
Ma ridic brusc si o vad pe iubita mea in usa, timida, frumoasa, cu mainile pe burta....
- Iubitule? Nu trebuie sa...
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...