*FLORIN
Doamne femeia asta da dependenta.E atat de sexi si raspunde atat de bine mangaierilor mele...
Si ce-mi place ce-l mai mult e faptul ca nu se lasa mai prejos, nu ma lasa neterminat niciodata.
E la fel de perversa ca si mine.
In momentele intime parca se transforma.
Nu mai e tipa aia bine, eleganta si inabordabila ci pare o femeie nebuna dupa sex.
Daca n-as fi aflat ca nu a mai avut relatii cu un barbat de peste un an as zice ca tocmai a devorat unu la micul dejun care nu i-a potolit apetitul.
Lasa ca o sa i-l potolesc eu. Sper numai sa ma lase...
Cine a zis sa nu judeci oamenii dupa aparente n-a gresit.
Cand am vazut-o am zis ca e frigida.
Puteam sa jur.
Ies afara si-i vad pe finii nostri giugiulinduse in baldachin.
E clar ca nu ne-au simtit lipsa, poate chiar ar fi trebuit sa mai intarziem.
Ma arunc in piscina sa ma racoresc putin, chiar daca m-am eliberat "de tensiune" asta nu inseamna ca sunt ok.
Am atatea perversitati in minte incat nu sunt niciodata satisfacut pe deplin.
Trebuie doar sa ma gandesc la buzele ei sau la ochi, sau la miros sau la orice tine de ea ca sa ma excit iar.
Sa nu mai vorbim de atunci cand o vad...
Si iat-o...
Cum ies cu capul din apa apare si ea, ca intr-un vis.
Doamne e atat de frumoasa.
Pare atat de inocenta.
Miculta, slaba, firava...
Si totusi are niste sani mama mama... Imi lasa gura apa.
Ii vede pe cel doi si se indreapta spre mine probabil ca sa nu-i deranjeze.
- Hai sa te racoresti ii zic si-i fac cu ochiul.
- Nu, mersi, mi-a ajuns.
Aha, asa deci.
- Mie nu.
Se uita cu gura cascata la mine de parca as vorbi in chineza.
- Daca nu vrei sa ne auda nimeni ai face bine sa intri in apa sa putem vorbi mai incet. Asa ma vad nevoit sa tip.
- Nu am costum de baie.
- Poti sa intri si dezbracata ca nu ma supar.
- Magarule...
- Daca nu intri singura vin eu dupa tine.
- Da poate nu vreau sa fac baie ce ma oblici tu?
Bun. Iar are gura mare...
Ma salt in maini si ies din piscina.
Cand ma vede incepe sa dea inapoi cate un pas dar degeaba, suntem la doi metri unu de altu, n-are nici o sansa.
- Preda-te iubito.
- Nu-mi mai zice asa!
Imi vine sa rad.
- De ce?
- Nu sunt iubita ta.
- Vrei sa fii?
Se uita la mine cu ochii mari. Crede ca fac misto de ea?!
- Anca?
Sa-mi bag.... Acu' s-au oprit si ei din giugiuleala lor ca sa-mi strice mie joaca.
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...