Capitolul 20

8.5K 436 3
                                    

*FLORIN
E duminica seara iar maine la 17:30 am zborul.

Nu mai stiu nimic de ea de aseara cand a plecat ca un uragan.

Am pierdut-o, imi pare rau dar am si eu orgoliul meu...

"Daca ne-o tragem nu inseamna ca sunt iubita ta"...

Nu pot sa uit cuvintele astea oricat as incerca si oricat as bea.

Am ajuns si eu un prost sentimental cum e Cristi.

Nu m-as fi gandit niciodata ca ma voi indragosti si, culmea, nu mi se va raspunde la fel...

Nu stiu cum voi face fata pana la nunta sa o vad si sa nu pot sa o ating... Nu stiu.

*ANCA
In trei zile plec...

Inca nu am rezolvat cu noul act de identitate dar tot plec.

Bine ca nu este EL in tara ca sa-mi fie si mai greu.

Nu mai pot sa stau aici.

Fac ravagii pe unde trec, distrug totul si ranesc oamenii pe care-i iubesc.

Adorm cu greu si ma trezesc ca-mi suna telefonul.

E Maria

- Da iubito.

- Ce faci? Unde esti?

- Acasa, dorm.

- De ce nu pleci in Turcia?

- Daca m-ai sunat sa-mi tii morala, las-o balta.

- Nu te-am sunat sa-ti tin morala, doar sa vorbim. De ce refuzi o excursie moca?

- Las-o balta Maria.

Ma ridic din pat si merg la baie sa ma spal pe dinti.

- Ma scoti din sarite sa stii. Ce naiba vezi asa rau in a te indragosti? Accepta!

- N-am ce. Lasa-ma-n pace tu nu intelegi.

- Explica-mi.

- ...

- Mai esti?

- Da, ma spal pe dinti.

- Spune ceva.

- Nu stiu nici eu ce as putea sa spun bine? M-am speriat. E prea repede. Eu o sa...

- O sa ce?

....

- O sa ce Anca?

....

- O sa pleci? Asta vrei sa spui? Asculta bine la mine. Nu te-am judecat niciodata si te-am sustinut mereu chiar daca nu stiu mare lucru despre tine. Nimic nu m-as face sa te urasc intelegi? Dar daca pleci... Daca ma lasi la nunta... Am sa te gasesc si-n America...

....

- Vorbeste dracu cu mine.

- Vorbim mai tarziu.ii spun plangand si cu pasta de dinti in gura.

- Nu plange iubito. Nu vreau sa plangi. Intelege ca sunt oameni care te iubesc si nu te vom lasa. Accepta-ti sentimentele. Meriti sa fii fericita. De ce refuzi?

- Nu pot...

- Ba da. Bineinteles ca poti. Acum sterge-ti lacrimile si fa-ti bagajul ca la 17:30 e zborul. Ia-ti un costum de baie si vreo 2 rochii elegante si fugi.

- Nu pot.

- De ce nu?

- Pentru ca-l ranesc. Mi-a spus ca nu va mai fi la cheremul meu si ca vom juca dupa regulile lui daca mai vreau.

Vei Fi A Mea 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum