Capitolul 10

10.1K 489 16
                                    

* FLORIN
Poftim?

La asta nu m-am gandit.

Nu! E imposibil!

E prea independenta, dura, aroganta.

Nu ma vrea. Nu are nevoie de mine.

Dar eu?

Nu stiu ce sa zic.

Imi trec o multime de lucruri prin cap.

Nu, e imposibil!

Dar daca stau putin sa ma gandesc...

- Nu. E imposibil. Nu ne potrivim, nu ma vrea, nu are nevoie de mine.

- Hello. Eu zic de tine nu de ea. Ce simti?

Ma uit la el ca la un extraterestru.

- Nu simt nimic. Nu am voie sa simt ceva...

- Florin! Esti barbat in toata firea era si timpul sa te indragostesti si sa te potolesti.

- Nu! Tu nu intelegi.

- Explica-mi.

Pff. Ma simt asa obosit. La asta nu m-am gandit. N-am dreptul la fericire.

- N-am ce.

- Atunci hai sa-ti zic eu cate ceva. Ai 32 ani, ai tras ca nebunu sa faci avere sa o tii pe Deea in puf. Ai reusit. Gata. Opreste-te. E timpul sa te gandesti la tine.

- Dar are nevoie de mine.

- Pentru ce? Sa calatoreasca in strainatate? Sa vada toata lumea asta? Tu ai vazut-o? Nu ma intelege gresit, o iubesc si pe ea ca pe o sora dar profita de tine. Te stoarce de bani omule. Toata viata ta se invarte in jurul ei. Bani pentru Deea.

- E sora mea!

- Stiu. Nu zic sa nu-i mai dai bani sau sa nu o recunosti ca sora dar gandeste-te la tine. E o fata buna stiu. Si cred ca si ea ar avea nevoie de o cumnata ca sa o aduca pe drumul cel bun. E prea rebela frate.

- O are pe Maria.

- O are. A realizat si ea cate ceva dar nu suficient. De cat timp zice ca merge la facultate "la anu"? A?

- Nu pot sa le fac pe toate.

- Nu le mai face. Gandeste-te la tine. Fa ceva si pentru tine. Si pentru ea. Are nevoie de o influienta feminina in viata ei. Tu esti tot timpul ocupat. Poate ar sta si ea mai mult acasa daca s-ar simti dorita.

- Ce vrei sa spui?

Deja ma enerveaza. Fac tot ce pot, sincer.

- Ca a venit timpul sa te pui pe primul loc. Si sa te gandesti ca Deea nu are nevoie numai de bani ok? Numai pe tine te are. Si eu cred ca nasa e remediu vostru. Si al tau si al Deei.

Rad. Nu ma pot abtine

- Si ce vrei sa fac?

- Sa-ti asculti sufletul.

Ce sentimental.

Omu e indragostit e clar.

"Sa-ti asculti sufletul".

La cat am fost de nervos el ma face sa rad.

- Te-ai imbatat deja? De ce dracu razi?

- De tine! "Sa-ti asculti sufletul"... Tu asa ai facut?

- Da. Crezi ca ne mai impacam daca nu renuntam la orgolii si prostii? Am vrut-o si am trecut peste tot.

- Hai lasa-ma ca nu-i aceeasi treaba.

Vei Fi A Mea 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum