*FLORIN
Am adus-o acasa la mine.Iar am ranit-o saracuta.
Sunt un magar da pur si simplu m-am enervat.
Nu m-am mai gandit la nimic.
Deea este surioara mea mica si nu pot lasa pe nimeni sa puna mana pe ea.
Mai ales Alex care e un golan de prima mana. E prea mica inca.
Ea nu stie dar in permanenta a avut bodiguarzi pe urmele ei.
- Faci baie cu mine iubitule?
- Da iubito. Ma duc sa pregatesc cada pana te dezbraci tu.
Ma duc in baie teleghidat si il dau naibii in gand pe Alex pentru ca niciodata nu o sa puna mana pe sora mea.
Acum am alte lucruri mai bune de facut...
Trebuie sa ma ocup de iubita mea, s-o linistesc si s-o iubesc.
Vine langa mine dezbracata si deja salivez.
O vreau dar trebuie sa o iau usurel sa nu o sperii iar.
Ma dezbrac si eu si-mi arunc hainele in dormitor.
Injur in gand pentru ca am o cada atat de mare dar ma salveaza ea
- Vino langa mine si ia-ma in brate.
E divina, o ador, este in gandul meu.
Ma asez langa ea si o iau in brate asa cum mi-a cerut dar nu ma pot abtine sa-mi ridic mainile si sa-i mangai sanii.
E atat de blanda incat nu-mi vine sa cred ca e reala.
Eram obisnuit cu Anca cea exploziva, dura, rece, certareata si acum...surpriza!
Imi place si asa, imi place mai mult, cred.
- Vrei sa vorbim?
- Nu iubito, stai linistita.
- Nu sunt de acord cu tine iubitule.
Sunt un idiot.
Aici vroia sa ajunga?
De aia era atat de dulce?
Sunt un prost, m-a dus de nas ca pe un mucos de 3 ani.
- Lasa asta acum. Vreau sa uit totul in bratele tale.
Si incep sa o sarut pe gat si sa-i masez sanii.
- Ajuta-ma iubito.
Continui sa o sarut pe gat iar ea isi baga mana in parul meu si-si lasa capul pe spate iar astfel imi ofera acces liber la gatul ei.
Gemem amandoi infierbantati peste masura.
Si ce daca m-a jucat pe degete? In curand o sa fiu intre picioarele ai si o sa uit totul.
Continui sa o mangai pe sani si imi duc mana mai jos catre sexul ei.
Geme in urechia mea si simt ca daca nu intru mai repede in ea o iau din loc.
- Hai in pat iubito.
- Nuu.
Doamne innebunesc.
- Vrei aici?
- Mmm.
Imi bag un deget in ea si incepe sa respire greu.
- Intoarce-te iubito. Nu o sa avem o pozitie prea comoda iar tu va trebui sa faci tot.
Se intoarce si ma calareste direct.
Wowww.
Ma dau putin mai in fata ca sa-i fac loc si aterizeaza direct in penisul meu intarit.
Ne sarutam ca nebunii si incepe sa se miste, inghitindu-ma cu totul in interiorul ei dulce si strant si fierbinte.
- Asa printesa mea, ia-ma cu totul in tine.
'Danseaza' in penisul meu gros, isi lasa capul pe spate si geme. Ii mozoleac sanii si o trag de par simtind ca nu mai am mult.
- Da iubito, asa fata mea.
Continua cu miscarile ei innebunitoare iar eu sunt fascinat de miscarea sanilor ei plini si-i sug pana incepe sa tipe in ghiarele eliberarii.
- Da-ti drumu pentru mine printesa, sunt aici cu tine.
Si asta face iar eu ma eliberez in tipetele ei de fericire. E ceva ce nu am mai trait in toata viata mea, o implinire minunata.
Se lasa moale pe mine si o prind, asa cum am promis. O strang in brate si-i soptesc cuvinte dulci, de alint.
- Hai in camera printesa.
Nu zice nimic doar da din cap in semn ca este de acord cu mine.- Trebuie sa ma ajuti putin iubito.
Maraie si se aseaza mai bine iar eu simt ca ma intaresc iar.- Iubito ma intaresc iar si de data asta o sa vreau sa fiu eu la conducere asa ca hai in camera ok.
- O facem iar?
Aha, reactioneaza.
- O facem de cate ori vrem printesa. Vrei iar?
- Nu stiu, cred ca da.Ma las pe spate in cada si incep sa rad. E adorabila, ca un copil caruia ii oferi inca o inghietata.
Se enerveaza, se ridica dupa mine, iese din cada si din baie. Ies si eu repede si ma duc dupa ea.
O trantesc pe pat si ii desfac larg picioarele iar ceea ce vad ma face sa inghit in sec.
- Daca te mai misti, te leg.
- Lasa-ma ca ai ras de mine.
- Iar tu ai fugit de mine. Asa ceva nu se face iubito, acum trebuie sa platesti.Si-i acopar sexul cu toata gura pentru ca nu pot sa o iau pe bucati. Geme si-i sug tot sexul. Il ling si simt ca-s tare ca piatra.
- Mai fugi de mine printesa?
- Da.Ranjesc in sexul ei pentru ca exact asta e raspunsul pe care il vroiam. Degeaba mi-ar place mie sa o iubesc cu gura daca ei nu.
O ling, o sug si o musc pana este aproape.
- Te roog.
- Ce iubito?
- Ajuta-ma.Atunci o penetrez cu limba si explodeaza in gura mea. O curat de toata dulceata ei si simt ca nu m-am saturat.
- Esti extraordinara iubito. Ma innebunesti.
O sarut si ma ridic.
Nu apuc sa fac doi pasi ca este langa mine si ma impinge spre fotoliul de la geam.
- Si inca n-ai vazut nimic.
Se aseaza in genunchi in fata mea si-mi ia penisul in mana incepend sa-l frece usor.
- Nu iubito, te rog, nu vreau sa te ranesc.
Prea tarziu. Deja l-a luat in gura si incepe sa-l suga de parca ar fi o super acadea. Face cerculete cu limba pe varful penisului si suge capul iar eu simt ca sunt gata.
- Gata iubito. Ajunge.
Il ia pe tot in gura si geme iar eu sunt distrus. O apuc de par si ma indes mai bine in gura ei, miscandu-ma in nestire.
- Imi dau..
Nu apuc sa termin pentru ca deja m-am eliberat.Ma uit in jos la ea si linge fascinata tot ce iese din mine. Ma curata cu limba ei dulce de toata samanta mea si se linge pe buze.
O ridic in poala mea si o sarut ca un nebun ca sunt si stiu ca m-am indragostit. Iremediabil. Sunt al ei.
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...