*ANCA
Doamne ce emotii am. Ce-mi face mie barbatul asta, zici ca-s o pustoaica fara minte, la prima intalnire.De la mesajul ala, toata ziua nu m-am gandit decat la buzele lui si cum ar fi sa le musc... Dar acum gata, trebuie sa-mi revin si sa nu-mi tradez emotiile.
Cand pasesc pe terasa este deja 17:10, ceea ce inseamna ca am intarziat mai mult ca de obicei.
Il vad la aceeasi masa, dar acum inteleg de ce. E masa sefului, mi se pate normal sa aiba masa lui, isi permite.
E asa frumos... Si banuiesc eu ca blond de langa el e prietenul arhitect, despre care spunea.
Pofta cu care ma priveste, ma face sa zambesc a proasta asa.
- Buna baieti, pot sa stau si eu cu voi?
- Te rog, chiar pe tine te asteptam. El este Alex, un vechi prieten si arhitectul meu.
- Anca.
- Alex. Imi pare bine sa te cunosc frumoaso. Sa inteleg oare ca tu esti cauza acestor schimbari?Este ciudat ca nu mi-a reprosat nimic referitor la ora la care am ajuns. Sa fie el un barbat mai altfel?
Cat despre Alex... Este simpatic are acel ceva, ochi albastri si blond. Am spus totul nu? Mie nu-mi plac blonzii.
Totusi zambesc, pentru ca simt ca asta se asteapta de la mine.- Nu stiu ce sa spun...
- Spun eu. Hai sa facem un tur sa vedem cu ce incepem, spune morocanos Florin.Ne ridicam si mergem impreuna sa vizitam tot restaurantul. Ciufutul.
Bucataria este bine dotata, n-as avea ce sa reprosez. Si foarte curat. Totul. Desi este aglomerat nu este nici un pahar macar in chiuvetele imense, toata lumea se misca si stie ce are de facut.
Imi place.
Continuam cu sala de mese a restaurantului care functioneaza pe timp de iarna. Nu arata rau nici aici dar eu totusi as schimba cate ceva.
Sala de nunti in schimb e wow. Dar totusi...nu-mi plac lustrele alea si cred ca o nuanta mai calda de var ar da mai bine. In fine.
Toaletele, as schimba chiuvetele, le-as pune rosii din sticla daca ar fi dupa mine si as mai adauga cate ceva ici-colo.
Tot timpul baietii vorbesc si cand ne intoarcem ramanem in biroul sau, care arata foarte bine. Rustic asa. Acum imi cer si mie parerea.
- Cum ti se pare?
- E OK dar totusi...
- Asa...
- As mai schimba cate ceva. Si clar as incepe cu terasa care pare din vremea bunicului.Remarca mea il face sa rada pe Alex, iar pe Florin sa se strambe. Daca tot vrei sa-ti spun parerea, pai am sa ti-o spun.
Am vorbit in jur de o ora si Florin ma privea foarte atent. A fost de acord cu tot ce am spus, m-a sustinut si a facut unele completari.
Mi-a placut intalnirea si mai ales faptul ca nu m-a ironizat nici o secunda. Nu prea sunt obisnuita sa mi se acorde atata atentie sau sa mi se ia in seama parerea.
*FLORIN
Ii fac semn lui Alex sa plece si raman singur cu ea in biroul meu, care s-a umplut brusc de o aroma placuta.Azi m-a convins ca nu e numai frumoasa, e si desteapta.
Trebuie sa recunoasc ca m-a uimit.
Parca mi-ar putea citi gandurile.Ideea cu chiuvetele rosii la baie sau sa schimb decorul in sala de eveninente... nu m-as fi gandit. Si ce planuri are pentru terasa...
Toate ideile ei au fost bune, cred ca am facut o alegere inteleapta.
Dar de acum incepe greul. Sa vad cum o fac sa accepte contractul.
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...