*FLORIN
Imi astept iubita sa se pregateasca pentru cina.Va fi tare bucuroasa cand va afla ca ideile ei prind viata.
Acum, ca actionar majoritar va trebui sa fiu mult mai activ dar macar stiu ca totul merge bine si ca nu mai este nici un gunoi care sa ne traga in jos.
Mda, maine dimineata am interviu cu 5 baieti experti in turism sa vad poate reusesc sa-i gasesc inlocuitor animalului de Claudiu.
Oricum nu-i mare graba.
Am cerut deja oferte de la cele mai mari doua firme de transport aerian.
Nu am apucat sa ma uit peste ele dar patronii au fost interesati si placut surprinsi.
E desteapta fata mea.
Daca as reusi sa o fac....
Ahhh. Uite-o. E superba.
Are o rochita scurta ca sa ma faca pe mine sa spun ceva probabil dar nu am s-o fac.
E foarte slaba dar tot e frumoasa si sexi. Si-i toata a mea.
- Gata. Am intarzist?
Imi vine sa rad. Face misto de mine?
Cand a ajuns ea la timp ca sa o faca acum.
Si ce-i cel mai amuzant e faptul ca nu vrea si spera mereu sa se incadreze in timp.
Se grabeste, se agita dar tot nu ruseste niciodata si asta o face adorabila pentru mine.
- Nu printesa, hai sa mergem.
O trag aproape si sunt mandru cand vad ca toti barbatii isi sucesc capetele dupa femeia mea.
Mda, priviti baieti dar nu atingeti.
Si la masa este tratata cu respect si toti ii sorb cuvintele din gura.
Din nou ma face sa fiu mandru pentru ca nu le-am impus eu sa se poarte frumos ci si-a castigat singura respectul si admiratia tuturor.
Seara decurge in liniste si armonie. Ea intretine discutia ceea ce-mi place pentru ca imi da mie timp de gandire.
Inca este o enigma pentru mine.
Pe langa faptul ca este bipolara ceea ce este evident pentru ca acum ma saruta, este fierbinte si ma devoreaza si-n secunda imediat urmatoare se trasforma in ghiata si ma alunga de langa ea mai are ceva...
Ceva ce nu-mi da pace.
Am crezut in prima faza ca este o sclifosita aroganta si am vrut-o, recunosc... Am vrut-o asa cum vroiam femeile la vremea aceea. O noapte, doua, poate chiar pana la nunta ca sa nu faca figuri atunci si sa-i stric nunta lui Cristi.
Dar acum... O vreau cu adevarat si mi-e frica.
Este putin ciudata.
Ascunde multe. Foarte multe...
Ma joaca pe degete.
Ma raneste.
Ma innebuneste.
N-am mai facut niciodata dragoste asa cum fac cu ea.
Niciodata.
Bine, de multe ori este sex salbatic dar e diferit.
Ma simt implicat, vreau sa-i ofer placere, sa o fac fericita.
Off, cand am gasit-o, de ce trebuie sa fie atat de greu?
De ce nu putem sa avem o relatie normala?
Azi a fost ceva exploziv, minunat, sex pur, salbatic...
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...