*ANCA
Trei zile mai tarziu cand imi verfic e-mail-ul vad ca am primit lista cu obiceiurile de nunta 'din partea locului' pe care mi-a promis-o Florin.
I-am cerut eu asta, pentru ca habar n-am ce ar trebui sa fac in calitatea mea de nasa si chiar vreau sa ma implic.
Imi bate inima cu putere, trec repede peste ea sa vad daca mi-a mai scris ceva.
Mda, a facut-o "Imi cer scuze pentru intarziere dar a trebuit sa cer mai multe pareri ca sa nu omitem ceva. O zi buna."
Doamne ce nesuferit. Dar oare la ce ma puteam astepta din partea lui? 'O zi buna', auzi la el.
Este atat de arogant, de plin de el, de aspru, de rau, de sexi, de frumos, de...
Hopaaa, mai bine taci draga Anca pentru ca vorbesti numai prostii.
N-am timp de asa ceva in viata mea. Nici timp, nici chef, e o aberatie simplul fapt ca ma gandesc la asta.
Sunt foarte bine asa singurica, independenta, nu trebuie sa dau socoteala nimanui sau sa raspund la intrebari gen "cand vii?", "mai intarzii?", "unde te duci?" etc etc, intrebari la care raspundem noi toate la randul nostru.
Nu, nu! Lasa-ma asa singura si fericita. Independenta si fara batai de cap inutile.
Si oricum "nasul" nu este genul meu de barbat. E prea... Nici nu se merita sa ma gandesc la el, mai ales ca o sa-l vad deseara. Ma ingrozeste numai gandul ca voi fi nevoita sa-i suport aerele de mare naș.
Sigur, ne intalnim toti patru, nu as iesi niciodata numai cu el pentru ca m-ar scoate din minti.
Acum da-l naibii, o sedinta de shopping e numai buna ca sa ma relaxez putin.
*FLORIN
- Nu mi-a raspuns la e-mail bestia!Il mai citesc odata sa nu fi facut greseli de ortografie si trebuie sa recunosc si eu ca este cam sec.
Dar ce ar fi trebuit sa-i scriu? Scurt si la obiect nu? Asa cum imi place mie.
Oricum o confruntare prin e-mail-uri ar mai fi trebuit, e o adevarata pacoste pe capul meu 'nașa'. O slabanoaga cu nasul pe sus, ingamfata si plina de ea.
Si trebuie sa recunosc, macar fata de mine ca arata bine, dar la cat de bine arata, pe atat de rea de gura este.
Are un corp de milioane... Sigur nu are 90-60-90 dar e trasnet si stie si ea afurisita.
Gata Florin, concentreaza-te pe cifrele astea ca ele iti asigura traiul bun, nu slabanoaga de nasa.
Numai picioarele alea bronzate, lungi si sexi imi apar in ochi. Nu, nu. Nu-mi apar acum, mi-au ramas intiparite pe retina. Afurisita!
Of, si gura aia perfecta, sexi, data neglijent cu un luciu de buze care le facea si mai mari, mai senzuale, mai sexi. Doamne ce i-as face...
Pe langa faptul ca i le-as linge asa cum obisnuieste ea atunci cand depaseste cu mult debitul de cuvinte pe minut, le-as musca, le-as suge, le-as...
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...