*ANCA
Ma simt distrusa sufleteste.Incerc sa-mi pastrez zambetul e buze si sa fac fata conversatiei dar mintea mi-e departe.
Vreau sa treaca mai repede saptamana asta si sa ajung in tara sa pot pleca.
Trebuie sa evadez...
Nu mi-e frica de el, stiu ca nu ar putea sa dea in mine dar mi-a trezit amintiri dureroase.
Nu o sa mai ajung niciodata o carpa in mainile unui barbat si nu o sa mai permit...
- Iubito, spune ideea salvatoare te rog.
- Pofim?
La naiba habar n-am ce s-a vorbit in jurul meu.
- Ceea ce am vorbit noi in avion.
- Ah, despre croaziera?!
Se uita la mine si zambeste usor facand semn ca da.
- Ei bine, nu sunt eu in masura sa dau idei salvatoare dar pur si simplu la asta m-am gandit cand am citit dosarul. La croaziere.
Toti se uita de la unu la altu si apoi toti la mine asa ca ma vad nevoita sa continui.
- Am vazut tot ce detineti. Si dupa numarul stelelor toate sunt de lux. Si croazierele de asemenea, dar ar fi un lux mai altfel.
- Mai sunt firme care fac croaziere (Claudiu).
- Dar numai croaziere... (Florin)
- Nu este domeniul meu de activitate si nu stiu mai nimic despre asta dar... Si ma mai gandisem la ceva...zic eu mai incet.
- Spune iubito ma incurajeaza Florin la fel de incet.
- Nu stiu...
Se uita la mine incurajator si-mi iau inima in dinti.
- Avioane!
- Poftim?
Toti raman cu gura cascata si se uita la mine.
La naiba am dat-o in bara.
- O, nu. Asta nu.spune Claudiu razand.
Baiatu asta are ceva cu mine?
La fiecare vorba a mea spune 'nu'.
Imi adun tot curajul si spun
- Eu nu cunosc situatia materiala a voastra dar daca as face o excursie exotica, de exemplu mi-as dori sa platesc o singura data, o singura suma si sa scap de orice alt stres. Totul inclus intr-un pret... Poate ca excursia e accesibila dar la asta se mai adauga si taxele de transport... Plus ca ar fi mai usor de oferit cadou... Totul inclus. Transport, cazare, masa si altele.
- Nu stiu ce sa spun...spune domnul Nick si se uita la mine.
- Parerea mea este de simplu turist daca pot sa spun asa.
- S-ar putea sa ai dreptate...
- Imi investesc banii in excursia voastra... Va dau cat imi cereti dar sa-mi asigurati tot confortul. Nu vreau sa ma stresez cu altceva.
- O sa fie mai scumpe si nu o sa atraga pe nimeni (Claudiu)
Deja mi se zbarleste parul pe ceafa cand il aud.
Am inteles ca nu are nimic bun de spus la adresa mea dar macar sa taca.
- Si vacantele 'all inclusiv' sunt mai scumpe dar totusi atrag. spun eu iritata.
- E altceva. (Claudiu)
- De ce? De ce e altceva? Cand te duci intr-o tara straina te duci in expeditii, sa vizitezi, te duci chiar in alte statiuni... Corect? Atunci de ce prefera turistii all inclusiv? De ce prefera sa fie conditionati de hotel si de masa?
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...