* FLORIN
Iese intr-un final din baie iar eu nu pot sa fac altceva decat sa ma uit la ea.E foarte frumoasa dar si un orb ar putea sa vada cat e de ravasita.
Mi se rupe sufletul.
Se uita la toti si inghite in sec semn ca habar n-are ce sa zica.
- Vrei sa bei ceva?o intreb ca sa sparg tacerea si tensiunea din camera.
- Nu multumesc, trebuie sa plec. Pot sa fumez?
- Sigur.
Nimeni n-a mai fumat in biroul meu dar fac o exceptie pentru ea. As fi in stare sa fac mai multe exceptii pentru ea.
- Stiu ca am dezamagit si voi dezamagi si mai rau dupa ce termin de vorbit.incepe ea curajoasa.
- N-ai dezamagit pe nimeni iubito dar vrem sa stim ce-i cu tine. Ne facem griji. (Maria)
- Nu aveti de ce. Eu sunt bine si voi fi.
Ce curajoasa vrea sa para. 'Bine' pe naiba...
- Acum 6 luni am fost plecata din oras. Stii Maria.
- Da.
- Am fost plecata din tara.
....
- Unde?
- In America.
- De ce?
- Am fost sa fac reclama la un parfum. Sunt imaginea firmei.
...
- Ce parfum si care firma? (Maria)
...
- Firma la care sunt actionar.
...
- In urma cu ceva ani aveam o mica mostenire pe care am decis sa o investesc in visul unei prietene. Acum m-a rugat sa fiu imaginea. Firma e in America asa ca am zis ca pot sa o fac.
Poftim? .
Numai firmele de renume au nevoie de imagine. Si este si actionar?- De cine te ascunzi? (Deea)
Se uita la ea cu gura cascata si inteleg ca a intuit bine surioara mea.
Buna intrebare.
Asta poate ar fi de dezamagit desi nu cred.
Nu ma poate dezamagi nimic.
- Nu ma ascund.
Ahaa, se intoarce cu spatele ca sa nu se mai uite la noi.
- Ba da. Esti adorata in toata America si tu te ascunzi intr-un orasel ca asta. De ce?
- Nu...
- De cine?
Fuck. Asta e. De cine?
...
- Nu ma ascund de nimeni. Pur si simplu vreau sa raman anonima.
- De ce?
- Nu-mi place publicitatea.
- De ce ai facut-o atunci?
- La naiba Deea, lasa-ma in pace. Asa am vrut, bine? Pentru mine. Sa-mi arat ca pot, ca nu mai sunt cine eram. Ca sunt frumoasa si pot fi admirata. Nu poti sa intelegi. Aveam nevoie de asta, bine? Aveam nevoie de bani. Eram actionar. Am bagat doar bani in firma aia, restu' a facut Anda. Macar atat puteam sa fac.
- Asuma-ti.
- Nu vreau!
- De ce? N-ai facut nimic rau.
CITEȘTI
Vei Fi A Mea 🔞
RomanceAnca are un trecut dureros pe care incearca sa-l uite si de care se teme. Florin este un tanar independent si afemeiat care intalneste iubirea. Va reusi EL sa o ajute sa uite? Va accepta Ea iubirea? O poveste frumoasa despre iubire si frica. Coperta...