Planlar - 18

159 16 2
                                    

...
Tüm kontların beni desteklemesi birde üstü üstüne Tüm İtalyan Kontlarının bir Sakson kontun önünde diz çökmesi gerçekten şaşırtıcıydı. Kabul etmekten başka çare yoktu. Şimdi 80 000 kisilik devasa tehlikeli bir Fransız ordusunu nasıl durduracaktim ? Hmm ordularını bölmek zorundaydım. Yoksa sonumuz olacaktı. Kral Charles'i biliyordum. 24'ünde son derece güçlü bir komutandı. Birde ustune ustun 80 000 kişisi vardı. Şaka gibiydi. Papalık nasil buna izin verebilmisti ? Fransa'nın İtalya'ya girmesi papalık için bile kötü bir şeydi. Birde ustune ustun İmparator denen dallama bizi terk etmişti. Geri zekalı ! İtalya için bu kadar savaşmasına rağmen şimdi bizi terk etmişti. Derin bir nefes aldım. Plan yapmaliydim. Fransız ordusunu bölmek zorundaydım. Ama bu nasil olacaktı ? Bir isyan çıkartmaliydim. Ama şaşırtıcı bir şekilde tüm Fransız derebeyleri ona sadıkti. Hmm Fransa'da isyan çıkmazdı. Ama İngiltere'de isyan çıkarsa iş değişirdi. Kral Charles ile Kral Edward kan kardeşiydi. Bu yüzden tek bir ülke gibi davranıyorlardı. Hmm İskoçlara birazcık gaz versem İngiltere'de isyan çıkardı . Böylece Fransız ordusu ikiye bölünürdü. Gotar'ı adam toplamasi için Rusya'ya gönderirdim. Gotar Rusya'da bir kahraman gibi gorunuyordu. Nedeniyse Türk akıncıları püskurtmesiydi. Tabi Türk askerlere azıcık para teklif etmiştim. Hepsi de kabul etmişlerdi. Ne kadar güçlü olurlarsa olsunlar sonuçta paralı askerlerdi. Hepsi aynıydı. Bir miktar para teklif edince koşulsuz şartsız istediğin herşeyi yaparlardı . Tabi konu savaşa gelince Türkler dışında hepsi kacardi. Türklere o yüzden saygı duyardım. Sonunda ölüm bile olsa aldıkları paranın haklarını verirlerdi. Bu yüzden aşırı pahalı askerlerdi. Dinleri de ilginçti. Tengri denilen bir tanrıya inanırlardı. Şahsen başımda Papa gibi bir engel olmasa dusunmeden onların dinini kabul ederdim. Hmm Türk askerler mi kiralasam acaba ? Bin kişi bile Fransızları hayattan bezdirirdi. Ama Papalık beni aforoz edebilirdi o yüzden şimdilik onları kullanmadan daha iyi olurdu. Hmm aslında Orta doğuda Selçuklular vardı son derece güçlü bir Türk Devletiydi ama en fazla 100 yıl dayanirlardi . Türkler bir devleti ellerinden tutamiyordu bu yüzden zayiftilar yoksa tüm dünyaya hukmedebilirlerdi. Hem Selcuklular muslumandilar . Bu demektir ki ömrü iki katı dusuk olacak demektir . Araplar muhtemelen sonlarını hazırlardı . Halife'yi Papa'dan farklı gormem . Ha İtalyan ha Arap ikiside aynı bok. Hain ve iki yüzlüler . İnsanları kullanmada da bir numaralar . Neyse İskoçlara kimi destek olarak gondermeliyim ? Hmm Albert . Hain Piç kurusu, ona Mantua'yu teklif etsem koşa koşa İskoçya ya gider . Arkasından bir kaç suikastçı gönderirsem isyandan sonra cehennemi boylar. Evet planlar Tamamdır . Türk askerler kiralasam iyi olur . İtalyanlar savaşta rezaletler. Fransız ordusunu girdikleri an yarışı kaçacaktır. Ama Türk paralı askerleri desteklersem rahatlıkla Fransızları puskurtebiliriz. Hmm Şu Kuman Komutanın adı neydi ? Hatirladim Arsız . İsmi gibi biri değil buna da şükür . Sözünün eri güçlü bir adam . Aynı zamanda aşırı cesur . Hmm onu arka cephede tutmak aşırı zor olacak. Onun gibi birinin ölmesini istemiyorum. Zaten etrafımda iki yüzlü korkaklardan oluşan devasa bir kalabalık var . Bir iki adamin yanımda durması benim için iyide olur. Hem Arsiz Almanca ve İtalyanca biliyor . ( Ona Ragusa'da öğretmistim . ) Ve Ragusa'da Macarları yenilgiye ugratmami o sağlamıştı. Türk süvarileriyle beraber savaşmıştık. Hatta Arsız hayatımı kurtarmıştı ( tabi onun hayatını kurtararak bu can borcundan kurtuldum ) Hmm ona mesaj yazssam iyi olurdu . Su an Semerkant civarlarında olmalı . Tabi umarım musluman olmamıştır. Onun gibi bir adamın halifenin köpeği olmasını istemem . Venezia'daki odamdan bir parşömen çıkardım ve yazmaya başladım.
Selam Arsız , konuyu çok uzatmiyacagim. Yardım lazım merak etme bedava olmayacak. (2000 duka altin)bin adam getiren yeter. Ve gelirken sana gönderecegim mühürü al . Sadece o mühürle Genoa'ya gelebilirsin.
Not : Kalın kafalilik edip Alman ordularına saldırmayın. ( İmparator'un sancağını görürseniz ezip geçin :) )
Gülücüğü sadece Arsız anlardı . Sonuçta bir Turktu benim gibi girgiri severdi. Kapim çalındı James içeri girdi. Mutlulukla
-Bende sana haber verecektim James iyi ki geldin.
James şaşkınlıkla
-Bir isteğiniz mi var lordum ?
Kahkaha atarak
-Semerkant'a Arsız'ı bulmaya gidiyorsun.
Dedim. Ve parşömenler mühürü ona verdim. James şokla elimdekileri aldı.
Ve
-O dengesiz pisliği bulmam için beni mi goneriyorsunuz efendim ?
Kıkırdayarak
-Tabi ki nasılsa birbirinizi gormeyi çok seviyorsunuz.
James ve Arsız birbirinden nefret ederdi. Hatta bol bol kavga ederlerdi. Zorla James'e Türkçeyi öğretmistim. James bastırılmış bir öfkeyle
-İsteginiz benim için bir emirdir .
Dedi ve çıktı . James'in bozulmuş suratı karnım agriyana kadar gulmeme sebep oldu. Arsız 'ı bu yüzden severdim. O beni her zaman güldürdü. Tanrım. Umarım Arsız gelir.

Grimm De Madcount Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin