Kont Grimm De Mad Count'un Geçmişi

214 15 5
                                    

Deli Kont Grimm Kutsal Roma Germen İmparatorluğunda bilinen adiyla, MadCount Ailesi İmparatorluk kuruldugundan beri hatta daha öncede Steinsberg'e hükmetmislerdir. Alarick MadCount ve Lena Arpad 1024 yılında evlenmislerdir. Lena Arpad Kral İstavan'ın en küçük kızıydı. İlk başlarda Evliliğe Karşı olan İstavan zamanla ( ki zamandan kastim Lena'nın ilk çocuğa Yani Lisa'nın doğumuyla ) evliliği kabullenmiştir. O sırada 2. Heinrich'in ölümüyle İmparatorluk karışır. O sırada genç Alscae Kontu 2. Konrad kendini Kral ilan eder ve Bazı kontların desteğini alarak İmparator seçmenlerini ortadan kaldırır ve Sakson sülalesini (Salianlar) hain ilan eder. 2. Heinrich'in oğlu ve Salian hanedanının son üyesi olan yarı Fransız olan Cario De Salian kendini İmparator ilan eder. MadCount sülalesi Cario'yu destekler. Böylece Macaristan , Bir kaç İmparatorluk Kontu ve Fransa Sayıca az olan 2. Konrad'ın ordusuyla 1026 yılında karşı karşıya gelir. 2.Konrad savaşı mücizevi bir şekilde kazanır. Fransızlar ve Macarlar çok ağır bir yenilgi alırlar. 2.Konrad MadCount sülalesini hain ilan eder ama Konrad Lena Arpad'a aşık olur.( 1025'in sonlarında Grimm doğar. ) 2. Konrad 1027 yılında İmparator ilan edilir. Aynı zamanda Grimm'in babası Alarick idam edilir. 2. Konrad zorla Lena'yla evlenir. 2.Konrad küçük Grimm'in ölüm emrini verir ve Lisa'yı kendi kızı kabul eder. Ama Lena Grimm'in ölümüne izin vermez. Konrad'da eli mahkum olarak Grimm'i Steinsberg'e sürgün hayatı yaşaması için gönderir. 2 yaşındaki ufak Grimm'e İhtiyar bir Pskov'lu bir asil onun bakımını üstlenir. Bu asil Katherine Vosvky'dir. Steinsberg'de 14 yaşına kadar konta bakar. Ama sıtmadan ölür. Kont Grimm 2 yıl yas tutar. Bu arada Katherine Vosvky'nin öldüğü yıl Lena Arpad'ta son nefesini verir.Lisa MadCount 2.Konrad'ı babası sanar. Annesinin ölümünden sonra Konrad'a çok bağlanır. Grimm 16 yasina geldiğinde Macaristan'ile İmparatorluk arasında bir savaş çıkar. Bu savaşta Grimm'büyük başarılar kazanır. Ve hatları yarmadaki korkusuz tavırları yüzünden "deli" lakabını almıştır. Grimm İmparatorun dikkatini çekmiştir. Konrad Lisa'yı bilerek Grimm'in karsisina çıkarır. Grimm onu hatırlamaz. Lisa bölük parça şeyler olsa bile Grimm ile ilgili bir şeyleri hatırlıyordur. Onu görünce Lisa şok olur. Konrad Grimm'in Lena Arpad'ı öldürdüğünü Lisa'ya söyler. Aynı şekilde Grimm's Katherine 'inide Lisa'nın öldürdüğünü söyler. İki kardeş arasında derin bir nefret başlar...

Grimm De Madcount Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin