Her insanın boşlukta kaldığı anlar vardır. Bana bakan ihtiyar kadın Katherine'in oturma odasında huzurlu bir şekilde gözlerini kapadigini ve uyuduğunu sandığım ve onu uyandırmaya calistigimda nefes almadığını fark ettiğim an gibi . İmparator'la karşı karşıya kaldığım anda benim için bunun gibiydi. Kızı beni seven tek kişinin canını zehirle almıştı. En azından öyle sanıyordum. İçimde bu herife karşı hiç birşey hissedemiyordum. Ne öfke ne hüzün nede acı sadece boşluk vardı. Belkide şoka girmiştim. Emin değilim. Ben kindar biriydim. Canımı yakan kişinin canını yakmazdim. Onunla bağlantıda olan her kişinin canını yakardim. Karsimdaki İmparator denen herif binlerce masumun canını almış bir canavardı. Bende burada oturmuş canavarla çay içen kin dolu bir hayalettim. Camdaki kuzgun'a baktim. Kuzgun kan kokusu almıştı. önümdeki İhtiyar canavara baktım. "İmparator olmak " için nasıl canavara dönüşmüştü acaba ? Halime güldüm. Bir canavarın hayatını merak ediyordum. Hmm tekrar düşününce bir hayaletin bir canavarı merak etmesi doğaldı. Belki öleceği sırada bu soruyu sorardım. Ama şimdi değil.
İmparator
-Neden seni Anna'yla nişanladığımı öğrenmek ister misin ?
Dedi. Sesi yumuşak ve sıcaktı. Rol olduğunu sadece benim gibi biri anlardı. Bir canavarla hayalet her zaman birbirini anlardı. Gülerek
- Sebebini anlamak çokta zor değil. Beni kontrol altına almak ve isyan çıkmasını engellemek için bir aptal bile bunu anlayabilir.
Dedim. İmparator güldü gorunuste samimi bir gülüş olabilirdi ama rol olduğunu anlamistim. Bu herifi öldürecektim. İmparator samimi bir sesle
-Akıllı bir adamsın. Evet bunlarda amaçlarımın arasında ama asıl amacım seni kazanmak.
Dedi. Beni kazanmak ? Ciddi miydi bu ? Gözümden yaş gelene kadar güldüm. İmparator sert bir şekilde bana bakıyordu. Kendimi toparladim.
-İyi bir sakaydi. Hangi aptal canını bu şekilde yakan birine katılırdı ki ?
Dedim. İmparator sert bir sesle
- Bak Grimm Ragusa'daki olaydan haberdarim. Calente için üzgünüm . Senin çok acı çekmiş bir çocuk olduğunu biliyorum. Senin ailen olmak istiyorum .
Dedi. Sesi samimiydi . İlk defa rol olduğuna dair birşey sezemedim. Ama ona guvenmektense Papaya küfür ederek bagirmayi tercih ederim. Hem ne hakla Calente hakkında konuşabilirdi ki ?
-Komik ailesini öldürdüğün birine bunu demek büyük cesaret
Dedim. İmparator bembeyaz oldu. Neden bu kadar şaşırmıştı ? Katherine'i onun öldürttüğünü zaten biliyordum. Lisa'yı paravan olarak kullanıyordu. Ama Lisa'nın neden benden bu kadar nefret ettiğini hala anlamıyordum. Büyük ihtimalle İmparator'un yalanina inanmıştı. Büyük bir yalan olmalıydı. İki yıldır kalemi sabote etmeye çalışıyordu. Aptal sanki onu fark etmeyecektim. İmparator kekeleyerek
-N-nasil bunu b-bilebilirsin ?!
Dedi. Kaslarimi çattım. Bu işte Katherine'den fazlası var gibiydi. Ama neden imparator kendini bu kadar açık etmişti ? Neyse Blöfüme devam ettim.
-Onlari öldürdüğünü biliyorum. En azından sadece birini .
Dedim . İmparator'un rengi soldu. Bir tuhaflık vardı. Tamamen uydurmama rağmen bu şekilde tepkiler vermesi hiç doğal değildi. İç sesim bir terslik olduğunu söylüyordu. Hmm garip. Ayağa kalktım. Gülümseyerek
-Dalga geçiyordum.
Dedim. İmparator'un rengi biraz düzeldi. Eğilerek selam verdim ve "izninizle "dedim. İmparator'un cevap beklemeden çıktım. O herif birşey saklıyordu ! Muhtemelen gerçek annem ve babam ile ilgiliydi. Ne kadar bana araba ( at arabası ) kazasında öldükleri söylensede buna hiç inanmamistim. Gerçeği öğrenmeye calistiysamda başarılı olamamistim. Acaba imparator onları öldürmüş olabilir miydi ? Ama ne nedeni olabilirdi ki ? Ailem Konrad'i desteklemisti. Tanrım yalan olabilir miydi ? Ne olursa olsun gerçeği öğrenmeliydim. Koşar adım odama gittim. Ama önüme çok dikkat etmiyordum birine carptim. Endişeyle yere dusen kişiye baktım . Siktir ! Anna Eliana Elsas'a çarpmiştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grimm De Madcount
Historical FictionSteinsberg'in genç kontu Macarların korkulu rüyası Deli Grimm de Madcount 'un hayatı... Kont sayıca üstün olan Macar ordusuna baktı . " Tanrı acaba gök yüzünden bana bakıp bu salak ne yapıyor diyor mu ?" Diye iç çekti. Güldü ve "Umrumda değil. Hİ...