Hoofdstuk 5-Voorstellen

46 1 2
                                    

Ik rits de tent open. Op het zelfde moment doet mijn moeder de caravan deur open en zegt: 'goedmorgen lieverd!' Ik trek Britt mee uit de tent en daar staan we dan hand in hand voor mijn moeder. 'Oh heb je gezelschap gehsd vannacht?' Vraagt mijn moeder lachend. Ik knik: 'Mam, dit is Britt, Britt dit is mijn moeder.' Britt begroet mijn moeder en voordat mijn moeder iets terug kan zeggen trek ik Britt mee van de plaats af naar naar, ja waar wil ik eigenlijk naar toe lopen? Het brood is al gehaald dus dat is geen excuus. Nou dan maar naar het strand. Britt en ik lopen nog steeds hand in hand. Ik neem haar mee het stran op waar het zand langzaam warm begint te worden en de zee omhoog komt. Ik druk een kus op haar mond. Britt glimlacht even naar me en dan genieten we weer van het uitzicht over de zee. Het idee dat je een boot kan pakken en net zolang kan varen totdat je benzine op is om vervolens midden op de oceaan te dobberen en beangstigend. Er zijn diverse mensen gestorven, er zwemmen gigantische vissen en god weet wat voor wezens in dat water. Het zelfde water waar ik later op de dag op lig te dobberen op mijn luchtbed. Maar ondanks dat benauwde idee, hou ik van het strand. Het kan er waaien, waardoor je hele hoofd leeg waait. Helemaal leeg. Alle nare dingen die je thuis gebeuren tellen even niet daar. En de rust, de rust is adem bene, 'vind jd niet?' 'He wat?' Zeg ik als ik wakker schrik uit mijn trans. 'Dat we maar een avond iets gedronken hebben en nu al samen zijn. Dat dat zo snel gaat!' 'Ja dat is waar, maar jij bent nou eenmaal heel leuk!' Zeg ik tegen Britt. Britt begint te blozen en drukt een kus op mijn mond. Jepp, this is gonna be the best holiday ever, with some hot SUMMER NIGHTS.

Summer nightsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu