Julie
Lieverd, we weten nu dat je van hem houd. Je liet je gaan. Bijna helemaal. Het is goed dat je hebt gezegd dat je niet verder wilde.
Je had er nooit aan moeten beginnen. Je had hem meteen van je af moeten duwen slettebak.
Ik loop richting het strand. Op het moment dat ik door de groene poorten stap en met mijn voeten in het zand beland realiseer ik me dat ik mijn shirtje niet meer aan heb. Shit! Dat ligt vast nog in de tent van Dylan! Hij slaapt daar nu met Britt! Wat als ze erachter komt? Als ze het vind? Gebeurd vast niet Juliem Dylan denkt daar wel aan. Ik wil weer wat met hem schiet door mijn hoofd. Maar hoe? Ik kan niks beginnen. Hij heeft iets met Britt. Ik kan hem toch niet voor haar neus wegpikken?
Waarom niet?
Lieverd, je weet dat dat inderdaad niet kan. Luister nou maar naar je oma! Het is beter dat je doet alsof er niks gebeurd is.
Tot mijn grote verbazing zwijgt de stem van mijn opa. Ik wil wel iets met hem! Ik moet iets met hem krijgen. Die zoen straks, zoenen, meervoud natuurlijk. Kunnen we geen geheime relatie hebben anders?
'Eyy Juul!'
'Moon, wat moet je van me? Geld? Dat heb ik niet' lach ik hardop.
'Iemand heeft haar innerlijke bitch losgelaten. Hold on guys' zegt Pip. Ik glimlach naar haar maar voel dat mijn gezicht er automatisch een arrogante kop bij trekt.
'We hebben plannen vanavond op de camping!' Zegt Sophie met een grote grijns op haar gezicht. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik met een vragende blik. 'We gaan eens kijken of dat vriendje van Britt een beetje kan dansen!' Glimlacht Sophie met opgetrokken wenkbrauwen. 'Maar er is roch helemaal geen discotheek op de camping?' 'Nee dat klopt' giecheld Pip nu. 'Oh mijn god jullie hebben ons toch niet ingeschreven bij dat domme animatieprogramma voor tieners vanavond? Wat was er vanavond ook al weer?' Mijn hersenen draaien op volle toeren. 'Oh mijn god nee!' Zeg ik terwijl ik mijn hand voor mijn mond leg. 'Jullie hebben niet...' 'Jep, we hebben een country avond vanavond!' Lacht Moon.
JE LEEST
Summer nights
Teen FictionDylan gaat met zijn ouders op vakantie naar Italie. Als ze op de camping aankomen ziet hij een meisje in een roze bikini over straat lopen met een groen mandje aan haar arm. Direct valt hij voor haar charmes. Als hij de volgende dag bij haar tent aa...