Ik word wakker door het gehobbel. ik kijk op mijn mobiel *pfffffffffff* het is nog maar 6 uur in de morgen. Ik heb door dat we rijden, oja natuurlijk we zijn opweg naar Dalles voor ons volgende concert we moesten 's nachts door rijden willen we er voor de middag zijn. Aan allebij de kanten van de muren staan stapel bedden 3 hoor. ik lig aan de rechterkant op het bovenste bed, onder mij slaapt Louis en daar onder Niall ( hij wou percee onderin ). Aan de linker kant slaap Zayn op het onderste bed want hij is bang voor hoogtes daar boven slaapt Liam en daar boven is een bed vrij waar nu al onze koffers op liggen. Opees hoor ik gerommel vanuit de kleine woonkamer ik kijk naar lings van we Liam en Zayn liggen nog op bed en hoor Niall snurken dus kom ik tot de conclusie dat Louis wakker is. ik klim mijn bed uit en loop door de deur en zie louis net de tv aan drukken. * heb jij eenig idee hoe laat het is * vraag ik. '' eigelijk niet '' zeg Louis. * het is net 6 uur geweest* knor ik. '' ooow '' hoor ik Louis zeggen. '' maar harry ik kan niet mee slapen'' piept louis. ik zucht en zeg * kom dat maar bij mij liggen *. ik zie dat louis ogen beginnen te twinkelen en trek hem weer terug mee naar de slaapkamer hij klimt als eerst naar boven en ik volg. als we liggen klemt Louis zich aan mij vast en valt als een blok inslaap. natuurlijk dit doet louis dus altijd het begint best iritant te worden. maar acht ik ben zo moet dat ik ook meteen inslaap van.
..................................................
ik hoor vaag in de verte een iers iemand roepen ''Harry Louis opstaan'' maar ik negeer het ik ben veelste moe om al op te slaan. dat voel ik opeens dat iemand aan mijn haar trekt dit pik in niet en geef een mep opzij en trek het gordijn dit. ik hoor dat zelfde iemand nu geergert zeggen '' pfff jij ben vandaag lastiger dan Zayn ''. toe hoorde ik iemand beledigd zeggen '' hey niemand is lastiger dan ik''. en opeens word het gorijn open getrokken en word ik hevig door elkaar geschut. op dat moment hoor ik louis '' Harry niet zo schudden '' mompelen. ik open mijn ogen en zie Zayn en Niall naast mijn bed staan ( nou ja ik moet wel naar beneden kijken ). * hoe laat is het vraag ik. " al 11 uur en ik heb nu wel echt honger '' moppert Niall. * jaja we komen er zo aan* zeg ik moe. Niall en Zayn lopen weg. ik schud Louis door elkaar en hij doet nu ook zijn ogen open en bromt '' harry laat me nog ff slapen'' zeg Louis met een ochtend stem. * Louis we moeten eruit Niall krijg honger en word de chagerijnig en we zijn over een uur in Dalles*. Louis zucht, laat me los en klimt naar benede ik volg. ik trek een zwarte skinny en de grijze hoody van Louis aan en loop richtig de kleine keuken en ga aan de tafel zitten. tussen Niall en Louis inziten. en prop snel een broodje in mijn mond, en wil weglopen maar Liam duwt me weer terug op de kruk. "Harry wel blijven allemaal zitten tot iedereen klaar is met eten''. * ja papa maar als we op Niall moeten wachten zitten we hier morgen op''. iedereen begint te lachen maar Niall kijkt mij verondwaardigd aan. ik zit te wachten tot iedereen klaar ik en loop richting het bank bed en ga erop liggen en pak mijn mobiel en klik op twitter en schrijf ' lekker is dat word ik ruw wakker gemaakt omdat we moeten ontbijten dus ga zitten een eet mijn brood wil ik weglopen moet ik van papa Liam wacht tot iedereen klaar is INCLUSIEF NIALL !!!!!!' en ik druk op verzed. naar 3 seconden heb ik al zo ongeveer 1000 rt en mega veer reacties. zoals 'arme hazza ik leef met je mee' ik lag en rt deze tweet. naar 5 minuten hoor ik Niall verontwaardigt roepen '' Harry hier krijg je spijt van !!!!'' en ja hoor dat krijg ik 1 minuut later krijg een interectife van Niall ik klik erop en lees '11 uur en deze 2 slapen nog dus wees stil ;)' ik klik op de bijlange en zie een foto van mij en Louis terwijl we slapen. * leuk hoor Niall * roep ik en ik hoor hem lachen. even later hoor ik Louis roepen '' Niall ik krijg jou wel !!!!!!!''
JE LEEST
ON HOLD a secret that his life changed // larry stylinson
Фанфикdit verhaal gaat over over one direction en ik schrijf het vanuit harry. de jongens zijn aan het touren en het einde nadert tussen Dalles en LA krijgen ze een dag vrij. harry brengt die dag door met zijn beste vriend louis tomlinson. die avond stor...