hoofdstuk 2

1.1K 40 1
                                    

soort dat dit zo laat komt ben nog al druk moet croots met mijn klas uitvoeren en heb nog maar 3 weken de tijd. maar laten we binnen kan beat kort zijn het is laat en schrijf vanaf mijn mobiel.

ik grinnkig al ik Louw hoor roepen. ik loop naar de keuken en zie Louis bovenop Niall zitten het ziet er best komisch uit. ik gniffel en Louis kijkt op en zegt "Harry help jij ff me met hem dood kietelen ?" Ik vind het een goed idee en kniel neer naast Louis en samen beginnen we Niall te kietelen. naar een tijdje stopen we en Niall rend meteen naar zijn bed. Louis en ik moeten heel hard lachen. ik ga op de bank zitten en Louis gaat zich douchen. ik kijk op twitter en zie een tweet van Liam ik lees het snel.
arme Niall je moet Harry en Louis ook nooit klieren op de vroege mogen. ik zie de foto waarop Louis en ik Niall een kietel aanval geven ik lach.

naar een uurtje stop de bus en mogen we naar buiten. we zijn aangekomen in Dalles het is hier best mooi. we moeten ons meteen bij het menegmet melden. yippy daar heb ik altijd zoveel zin in totaly not. ze lopen me zen allen naar het concert gebouw waar we Simon aantreven. " goede middag jongens" zegt hij opgewekt. " hi Simon " zeggen wij. hij begint meteen met zijn standaard preek over hoe we ons moeten gedragen blablabla. ik luister er eigenlijk mooi naar . aan het eind word ik wakker uit mijn gedacht als Simon zeg dat we morgen we vrije dag hebben. dat lijkt er al meer op. Simon loop weg en we beginnen allemaal het juichen. Liam en Zayn zijn meteen aan het smsen ik denk met perry en Daniëlle. i don't care. we zijn morgen vrij hoor ik Louis weer roepen en hij ondhelst me en fluistert in mijn oor " gaan wij morgen wat leuks doen? " * mij best zeg ik terug* hebben een uur en dan een interview daarna kleren uitzoeken eten douchen kleren aan in de make-up en dan het podium op. we besluiten om met zijn allen wat te gaan eten ik tweet snel. nu eten met de boys morgen vrije dag !!!!!. ik druk op tweet en stop mijn mobiel weg. als we naar het restaurant lopen voel ik mij broek trillen. ik kijk om mijn mobiel een tweet van Louis ik lees hem ff snel tijdens het lopen. yeeeeeeee morgen vrije dag die ga ik met  @Harry_Styles doorbrengen. ik druk op retweet en lees net een aantal reacties zoals . leuk voor jullie jullie verdienen het. of I love you please follow me xxxxxxx. ik lag en lees nog een reactie wat gaat larry doe morgen met zij 2 in bed zeker! . ik schrik en stop mijn mobiel weg. we zijn nu bij het restaurant aangekomen en gaan zitten Niall besteld en  Louis die naast me zit begint te lachen en laat mij die larry tweet zien. hij vind het wel komisch ik vind het maar raar maar dat zal wel aan mij liggen.

------------------------------------------------------------------------------------------------
sorry het us echt kort maar ik ben moe het is nu inmiddels half 1 's nachts ik beloof dat ik snel weer verder schrijf en dat het dan langer word. wens me sec6 voor mijn scroots uitvoering foute en moment zijn altijd welken. laat me weten wat jullie tot nu toe vinden. xxxxx mij

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu