hoofdstuk 14

855 44 6
                                    

heeeeeeeeeeey my little unicorn !!!!!! ik mag van mijn vader een aantal hoesjes uitzoeken voor mijn mobiel en dan mag ik er 1 uitkiezen en heeeeeeeeeeeeeel misschien 2. ik wil zo graag een blauwe stitch en zo'n beertje die Ariana Grande ook heeft. en natuurlijk zo'n mega simpele van  3 euro. laat mij weten wat voor hoesje er om jou mobiel zit. maar laten we beginnen.

louis' lippen zijn nog maar een paar milimeters bij mij vandaan. en dan vliegt de deur open '' hey jongens komen jullie ik heb.......................... ow ?!'' hoor ik Niall zeggen. Louis sringt van mij af en gaat naast mij zitten. '' wat wou jij zeggen Niall'' vraagt Louis met een rode kop. '' ik wou vragen of jullie mee gaan eten ik heb nog al honger.'' zegt Niall. '' kom op wel laten Zayn en Liam ff alleen '' zegt ik. we lopen daar ons appertement en wel lopen voorbij Liam, Zayn, perrie en Daniëlle die iedereen Daan noemt. opeens stopt Louis en zecht heel serieus " Zaynster en Payno jullie krijgen anderhalf uur en dan kom ik terug en wil ik slapen, dus ik zou als ik jullie was er ff wat haast achter zetten. het zou toch jammer zijn als ik een van jullie kamers binnen kom lopen ?'' ik en Niall houden het niet en schieten in de lach. Zayn en Liam krijgen een hoofd als een tomaat. Louis loopt door en pakt me bij de pols vast en sleept me mee. 

als Niall, Louis en ik bij het restaurantje zijn aangekopen zijn er nog maar een paar mensen. ik en Niall gaan zitten en Louis zegt '' ik ga ff naar de wc.'' Niall en ik knikken en Louis loopt weg. Niall draait zich naar mij toe en vraagt '' Hey Hazza wat was dat nou met Louis toen ik binnen kwam lopen ?'' '' ow Louis en ik waren een kietelgevecht aan het houden en natuurlijk verloor ik het.'' zeg ik. '' haha Har je weet toch dat JIJ dat nooit wint van Lou. daar ben je te kieteling voor.'' zecht Niall lachend. '' ja maar dat is niet eerlijk, Louis is veel sterker dan ik.'' zegt ik nep boos. '' awww ben ik het sterk voor onze kleine Hazza'' zech Louis en ik voel 2 sterke armen om mijn nek heen. '' Hey Larry ik meende wat ik zij in de auto. dus Louis aan de ene kant van mij en Harry jij blijft daar zitten.'' zegt Niall streng. '' Ja Papa'' zeggen Louis en ik.'' we paken allemaal de menu kaart. Niall is de menu kaart druk aan het besuderen terwijl ik een sms krijg.

hey Hazzy.

zullen wij papa Niall lekker klieren ? xx

ik kijk Louis vragend aan en sms

en Hoe wil mijn Lou dat gaan doen ?

ik hoor Louis krinniken en ik krijg weer een sms

we nemen allebei gewoon fish en chips met cola en gaan ons als kinderen gedragen.

ik lag en sms meteen terug.

ow dus voor jou betekend hat gewoon jezelf zijn, maar ik doe mee. xx

Louis kijkt mij nep beledigt aan en zegt ''dat is gemeen Hazza !!!''

naar 10 minuten kop de seveerster en vraag wat wij willen eten we geven allemaal op wat we willen en wachten. opeens ploft Louis op Niall's schoot en zegt op zo'n kinderachtige toon. '' Papa Niall ik heb dorst !'' '' Louis WTF '' zegt Niall. '' als jij mij en Harry gaat behandelen als kleine kinderen dan doen wij ook zo '' zegt Louis. Niall geeft mij een WTF blik en zegt '' wat moet ik doen om jullie te laten stoppen '' vraagt Niall. Louis' ogen beginnen te twinkelene en zecht '' Laat mij naast Harry zitten.'' Niall zucht en geeft toesemming.

naar een half uur zijn wij allemaal aan het eten. opeens steekt Louis een patatje in mijn mond dus ik doe hetzelfde bij hem. we eten ons eten lekker op en bestellen een eisje. die gelukkig wel snel komt, want ik ben nogal moe. Niall heeft een chocolande eis coupe en Louis mocht voor mij kiezen, maar wat deed hij, hij bestelde een extra groten milkshake met 2 kietjes. dus waren we verplicht om uit 1 beker te grinken. Louis begon allemaal rare gezichten te trekken. ik begon het giegelen. omg ik giegelde. ik giegel nooit. en op dat moment vloog er een kippenpoot naar mijn hoofd en niet veel later 1 tegen het hoofd van Louis. ik keek op en zagt Niall staat. '' Wtf gast waar haal jij die dingen vandaan ?'' vraag ik. '' die had ik bewaard omdat ik wist dat zo iets zou gaan gebeuren.'' en met die woorden rekende Niall al af en Liep al kipetende weg. Louis en ik dronken snel door en beleven nog even zitten in stilte. naar een tijdje zei ik '' Lou wij gaan ook maar eens'maar ik kreeg geen reactie. nee toch. ik keek naar Louis. en ja hoor die sliep al. ik tilde hem op en liep zo naar ons apartement. met veel moeite belde ik aan en Niall deed open. nij keek mijn grinnekend aan en zij '' 2e keer al Hazza'' ik gromde en Liep naar onze kamer en legte Louis op ons bed neer. ik deed snel hem zijn pyjama aan en ik deed hetzelfde bij mezelf. en ik dook ook in bed. en viel lekker in slaap.

ik werd opeens wakker om 2 uur 's nachts naar Louis. hij droomde en zo te zien praat bij in zijn slaap. ik liep naar de keuken en zitten wat thee voor mezelf. ik dronk snel mijn thee op en Liep weer naar mijn kamer. toen ik voor de deur stond hoode ik Louis opeens mijn naam kreunen. WTF waar slaat dat op. '' Aa Harry Harry '' hoor ik Louis kreunen. en hij kreunde weer. had hij nou echten zo'n droom over mij ??? ik liep naar bed en ging erin liggen. opeens bewoog Louis zich en lag tegen mij aan. bij begon met zijn mannelijkegeslacht tegen mijn been aan aan te schuren. hij kreunde hard en ik kon voelen dat hij had werd. '' harry ik ben close'' kreunde hij en niet beel later voelde ik heb klaarkomen in zijn onderbroek en dus tegen mijn been. oke dus Louis droomt dus zo over mij. ik Voelde opeens dat ik ook al wat hard was. ik kreunen en stapele het bed weer uit en liep naar de wc. ik trok mijn broek en onderbroek en mijn gescachtsdeel srong naar buiten. ik trok mezelf af en kon een kleine kreun niet binnenhouden. ik kwam klaar. deed mijn boxer en pyjama broek weer aan en ging in bed liggen. ik piekerde een tijdje over waarom Louis zo over mij droom en viel toen in slaap.

heeeeeeey weer een hoofdstukje. ik weet het laatste stukje was belaberd. ik ben niet zo goed in dat soort dingen schrijven. ik ben gewoon een F*cking Unicorn en kan dat dus gewoon niet schrijven. laat mij weten wat jullie van dit kleine hoofdstukje vonden. een volg en vote zijn altijd welkom. 

Lots of Love a Unicorn XX

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu