hoofdstuk 6

988 46 8
                                    

hey allemaal over de 400 lezers supper dank jullie ik ben gisteren 14 geworden. maar ik zou snel verder schrijven.

ik word wakker en wou me omdraaien, maar het lukte niet. ik kek naast me en zag Louis liggen.  hij sliep nog en ik dacht meteen aan gisteren avond aan Liams uitbarsming. ik kon het gewoon nogsteets niet plaatsen. waarom was hij zo boos geworden. ik dacht terug aan wat ik hoorde toen Zayn en Liam. ik dacht hoe boos Paul wel niet wasom Liam, Liam de meest verstandige van ons allemaal en hij was dus dronken terug gekomen. ik keek opzij Liam en Zayn waren al weg en ik hoorde Niall ook niet. ik pakte voorzichtig mijn mobiel onder mijn kussen weg. het was al 12 uur.  ik voelde Louis bewegen. ik keek naar Louis en hij opende net zijn ogen. hij keek zo lief. ik zei goede morgen en ik hoorde dat ik nog schor was. Louis zij net zo schor goedemorgen tekug. we bleven nog ff liggen en toen ging ik me douchen. toen ik de badkamer uit kwam liep Louis meteen de badkamer binnen. terwijl hij zich douchte ging ik ondbijt maken. Louis kwam aanlopen en keek naar het ondbijt hij keek me supper lief aan en ging zitten. samen begonnen we aan het ondbijt. Louis vroeg mij met een mond vol wat we vandaag gingen doen. ik weet niet was het enige wat ik zei. naar het ondbijt  ging ik alles opruimen en Louis ging zich omkleden. er lang een briefje op het aanrecht.

hey Louis en Harry,                                                                                                                                              Liam is weg met Daniëlle en Zayn is weg met Perry ik ben zelf weg met de boys van 5sos. ik hoop dat Louis een beetje van de schrik is bekomen.  ik wou het wel willen vragen maar jullie sliepen nog zo schattig. we zijn vanavond weer terug. vanavond gaat het stormen dus kunnen we niet gaan stappen. maar er een leuke dag van.                                                                                                                  X Niall

ik liet Louis het briefje lezen en hij moest lachen. we ruimen de laatste dingen op en besloten om de stad in te gaan ik moet nog wat nieuwe dingen en louis ook. we liepn naar de stad toe 

*na 3 uur shoppen 

Louis en ik waren geslaagt we hadden nieuwe broeken nieuwe truinen voor de winter en nieuwe schoenen. we liepen naar starbucks en bestoten om een koffie te nemen. ik bestelde nog een muffien en louis nam een cup cake ik ben nooit geweten wat het verschil eigenlijk is maar ja. we gingen ergens zitten we begonnen gezellig te kletsten over van alles en nog wat en toen vroeg Louis opeens '' Harry wat was dat nou met Liam gisteravond toen hij thuis kwam ?'' '' ohw Louis was je nog wakker ?'' vroeg ik bezorgt en Louis knikte droevig. '' ik weet het niet Louis ik weet echt niet wat Liam heeft.'' Louis glimlachte maar leek best bezorg. ik veranderde snel van onderwerp. naar starbucks werd het al best lang en liepen we weer terug naar de tourbus en daar gingen we nog een film kijken. het was een actie film abduction best een goede film. toen hij net was afgelopen kwamen de rest ook terug van de dag vrij.

eerst Zayn toen Niall en als laatst Liam hij leek al wat afgekoelt maar was nog niet helemaal de oude.  Niall besloot om een pizza te bestellen en die aten we met zijn allen op. het was best gezellig Liam was iets stiller dat normaal maar daar besteet ik verder geen aandacht aan. iedereen vertelde over zijn dag.

Niall ging eerst met de jongens van 5sos bowlen en daarna carten en als laatste gingen ze naar de muziek winkel waar Luc een nieuwe gitaar hat gekocht.

Zayn is met Parry naar het park geweest wezen pick-nicken en ze gingen daarna naar de film.

en Liam is met Daniëlle eerste wezen shoppen en daarna is hij een eindje gaan varen.

Louis en ik vertelde over onze gezellige dag en we praatte nog wat. te gingen daarna de tinanic kijken Louis zat aan het einde van de film heel dicht bij mij en ik sloeg mijn arm om hem heen. helemaal aan het einde was iedereen aan het huilen net zoals ik. 

ik besloot om vroeg te gaan slapen en liep naar de slaapkamer. ik trok mijn kleren uit en dit keer ook mijn boxer. mijn mannelijkheid moet soms ook wat ruimte hebben. en ik viel in slaap.

*12 uur 's nachts 

''Harry, pssssssss Harry word wakker'' ik deed mij ogen open en ik zag Louis voor mijn bed staan hij zag er erg bang uit. '' Louis wat is er ? '' vroeg ik. '' nou........................ het onweert en en i,ik ben nogal bang.'' zij Louis best bang. '' oke je mag bij mij liggen als je ff mijn boxer naar mij toe gooi''. Louis lachte en gooide mijn boxer ik trok hem aan en Louis kwam bij mij liggen. hij kroop dicht  mij aan en viel meteen in slaap en ik viel ook weer weg.

''hey bebe !!!!'' hoorde ik Louis zeggen. ik dacht ff naar wat is er aan de hand. ik zij ook hoi. hij kwam naar mij toelopen en gaf mij een dikke knuffel. ik knuffede terug. maar voor ik het wist zoende Louis mij en ik zoende Terug en ik vond het lekker ook. eest gewoon maar al gou voelde ik zijn tong over mijn onderlip vragen om toestemming. ik opende mijn mond een stukje en voelde Louis' tong naar binnen komen onze tongen cirkelde perfect om elkaar heen..............................................

ik schrok me dood mr. styles was stijf en het enige wat ik kon denken was HOLY KWAKEMOLIE IK BEN VERLIEFD OP LOUIS !!!!!!!!!!!!!!!!

bam weer een hoofdtuk sorry dat het zo lang duurde het is nu vakantie dus upload is wat vaker laat me weten wat je ervan vind 

LOTS OF LOVE DANIQUE XX 

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu