heeeeeeeeey weer een bonus hierrrrrrrrr komt hoofdstuk 19. ik wou ff zeggen dat ik het de laatste tijd druk heb met mijn vriend die liefdesverdriet heeft. dus sorry als de hoofdstukken niet zo lnag zijn.
Liam pov.
ik sta voor de deur van het ziekenhuiskamer van Niall. ik was hier naartoe gegaan toen ik van Daan een sms kreeg dat Niall hier was. ik had hem geslagen ja, maar dit was ook weer niet mijn bedoeling. ik was gewoon boos. ja ik was gewoon boos en reageerde dat af op Niall. maar oke ik was dus naar het ziekenhuis gekomen. en nu sta ik al een tijdje voor de deur. Louis en Harry zijn zoals gewoonlijk. ze zullen een schattig stelletje zijn. ik kijk nog een tijdje en dan zie ik Niall die ene jongen weer zoenen. het was gewoon alsof er iets in mij knapte. opeens hoorde ik Harry mijn naam roepen. ik trok een sprintje door de gang en srende het ziekenhuis uit. ik stapte in mijn auto en reed naar een supermarkt. ik zetten mijn must op en een zonnebril. toen ik in de supermarkt was. stopte ik veel chocola en chips in mijn mandje. ik pakte een paar blikjes bier en nog een fles cola. ik reken af en rij naar ons appartement. ik loop naar mijn kamer en stuit mezelf op.
stom rot geheim, waarom heb ik het ook nooit eerder verteld, dan was ik nu niet zo gekwetst. ik ben namelijk al een hele tijd verliefd op Niall. Daan weet het al. we zijn al een tijdje uit elkaar, maar we hebben het de jongens nog niet verteld. ze denkt dat het beter is als de jongens het nog niet weten. zo dat is mijn geheim dus. en nu heeft Niall dus een vriendje. ik durfte het nooit te vertellen omdat ik dacht dat Niall toch wel op meisjes zou vallen, maar dat hed ik dus fout. en nu ben ik te laat. Niall heeft een ander en lijkt er gelukkig me. ik moet er maar mee leren leven, maar voor nu blijf ik liever even alleen. gewoon lekker naardenken.
Niall Pov.
toen ik Harry Liam hoorde roepen schrok ik en trok ik meteen van Noah weg. toen ik naar de deur keek zag ik Liam net weg rennen. ik kijk Noah angsaanvallig aan en hij trekt me stevig tegen zich aan. '' het komt wel goed Ni, als hij jou nog een keer pijn doen krijgt hij met mij te maken.'' zegt Noah. ik geef hem een kleine klimlach en geef hem een kusje. en dan val ik in slaap.
als ik wakker word ik eidereen weg behalve Noah. die zit nogsteets op mijn bed. ik beweeg een beetje en Noah kijkt me meteen aan. ''hey Ni lekker geslapen ?'' vraagt hij terwijl hij me een kusje op mijn voorhoofd geeft. ik glimlach en leg mijn hoofd in zijn schouder. '' hey Ni ik moet je iets vertellen, maar je mag het echt niet door vertellen'' zegt Noah. ik knik en zeg '' No je kunt me vertrouwen.'' zeg ik, '' Harry heeft me vertelt dat hij Louis leuk vind en ik denk dat Louis hem ook leuk vind.'' zegt Noah. ik kijk Noah met grote ogen aan en roep dan blij. '' IK WIST HET !!!!!!'' Noah begint te lachen en geeft me een kus. '' we moeten ze koppelen'' roep ik. '' ja je heb gelijk ze lijken me echt een leuk stel'' zegt Noah. '' maar hoe ?'' vraag ik. Noah vluistert iets mijn mijn oor en ik grijs.
ik mag sneller naar huis dan ik had verwacht. Noah en ik lopen hand in hand het ziekenhuis uit en ik stap in in zijn auto, maar natuurlijk niet voordat ik hem een kus heb gegeven. tijdens de terug weg praten we vol op over mijn werk en over zijn werk. over dingen die we leuk vinden en dingen die we minder leuk vinden. als we bij ons apartementen zijn aangekomen loop ik met hem mee we moeten nog wat dingen plennen voor vanavond want dan gaat plan Larry in. als we het appartement van Noah binnen komen lopen worden we om de nek gevlogen door 2 kleinere meisjes en een kleiner jongentje. '' Niall dit zijn Daisy, Sydney en Jason, Jason, Sydney en Daisy dit is Niall mijn vriendje.'' zegt Noah. de ogen van Syndey worden groot en ze roept '' OMG NOAH HEEFT MET NIALL VAN ONE DIRECTION'' Noah houd meteen een hand voor haar mond en geeft haar aan dat ze niet zo moet schreeuwen. op dat moment komen ook de ouders van Noah aanlopen. ik stel me voor en pak dan Noah's hand vast. hij neemt me mee naar zijn kamer en geeft me een kus. ik voel zijn tong over mijn onderlip gaan. ik doe mijn mond open en zijn tong speelt me die van mij. we vallen op zijn bed ik onderop. ik voel dat Noah aan mijn trou zit. en de rest is geschiedenis. ;)
Harry's pov *die avond*
ik ben nu al weer een tijdje in ons apartement met de rest. Liam heeft zichzelf opgesloten op zijn kamer. Daan zit tegen zijn deur aan en probeerd Liam over te halen op uit zijn kamer te komen. Perrie en Zayn zijn op hun kamer. en joost mag het weten wat hun doen. en ik zit op de bank met Louis op mijn schoot. ik had van Niall een smsje gekregen dat hij naar huis mocht, maar dat mij met Noah mee zou gaan. Louis en ik zijn een film aan het kijken. op precies het zijn. we kijken verschrikkelijke ikke 2. en Louis moet telkens lachen. hij is zo mooi als hij lacht. we kijken de film af en dan krijg ik een smsje dat Niall en Noah zo komen voor een spelletje. ik ze de tv uit en doe wat chips in bakken en ze glazen in de woonkamer neer en ik pak cola. terwijl ik iedereen ophaal heeft Louis zijn mond al vol zitten met chips. als iedereen er is ga ik naast Louis zitten en komen ook Niall en Noah eraan. alleen Liam is zijn kamer niet uit te krijgen. als iedereen zit zegt Niall. '' jongen we gaan Truth or dare spelen.'' '' omg ik was er altijd zo goed in, ik heb nog nooit een dare niet aangenomen.'' hoor ik Louis zeggen. ik zie Noah grijzen. '' oke ik begin'' zegt Daan. '' Zayn thuth or dare '' '' dare '' zegt Zayn. '' ik dare jou om een jurk van Parrie aan te trekken.'' zegt Daan er word ge oed en Zayn loopt weg en komt even Later terug met een jurk aan. we liggen allemaal dubbel. de hele avond doen we dit soort spelletjes. zo moesten Noah en Niall een hele ronde in hun ondergoed zitten. moest Perrie twerken, moest Daan op haar handen gaan staan en het liedje Happy zingen. moest Louis de vraag beandwoorden of hij wel eens over iemand had gedroomd in een manier dat hij eigenlijk niet mag. en hij zij ja met een rood hoofd. en moest ik op een topless Louis gaan liggen. we hadden ook allemaal onze kip gebruikt op Louis naar.
'' Louis truth or dare '' zegt Noah. '' dare '' zegt Louis trots. Noah krijgt een grijns op zijn gezicht . '' ik dare je om Harry een kus van 10 seconden op zijn mond te geven.'' ik kijk Noah doodelijk aan. Louis word rood en piep '' ik gebruik mijn kip '' '' fijn ik ben weg '' roep ik kwaat. sorry hoor maar meneer ik sla nooit een dare af. ik sta op en storm richting en deur,maar Louis pakt mijn arm vasten en roep '' WTF HARRY WANT HEB JIJ NOUW. !!!!!!'' '' NOU SORRY HOOP MENEER IK HEB NOG NOOIT MIJN KIP GEBRUIKT. HET WAS MAAR 1 FUCKING SIMPELE KUS, WAT IS DAAR NOU MOIELIJK AAN.'' roep ik. ik voel dat ik kwaat begin te worden. '' JA VOOR JOU IK HET MISSCHIEN MAAR EEN SIMPELE KUS, MAAR VOOR MIJN MISSCHEIN NIET '' roep Louis. '' OW WAT WAS HET DAN VOOR JOU DAN'' roep ik. louis is stil en kijkt naar de grond. '' het is niet zo simpel als jij denkt'' zegt Louis. '' en waarom is het voor jou niet zo simpel.'' zeg ik op een botte toon. '' OMDAT IK FUCKING VERLIEF OP JE BEN OKE. IK BEN FUCKING VERLIEF OP MIJN BESTE VRIEND EN BAND MAATJE, DIE HET TOCH NOOIT OP MIJN VERLIEFD KAN WORDEN. EN DAT HARRY FUCKING STYLES IS DE REDEN WAAROM IK MIJN KIP HAD GEBRUIKT.'' zegt Louis. iemdereen kijk on met grote ogen aan. en ik kan niks zeggen. Louis krijgt tranen in zijn ogen en zegt '' sorry ik had niet zo bot moeten zijn en ik weer je haat me nu vrezelijk en ik zal wel op de bank slapen vanaf dit moment en....'' ik kap Louis af en druk mijn lippen op die van hem. het Lijkt wel alsof er 1000en vlinders in mijn buik rond zweven op dit moment. ik voel Louis tong over mijn onder lip heen gaan en ik open mijn mond een stukje. '' Jeeeee Larry is eindelijk bij elkaar'' Hoor ik Zayn roepen. ik laat Louis los en kijk de rest aan. ik loop naar Noah toe en zeg '' bedankt '' als ik met Louis op de bank plof horen we opeens een deur open en dicht gaan en komt Liam binnen lopen. hij loopt eerst naar mij en Louis toe echt zegt zachtjes. '' ik ben blij voor jullie en ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben als koppel '' ik geef Liam een kleine glimlach. dat loopt Liam naar Noah en Niall toe en cht nog net hard genoeg '' sooy Niall ik had niet zo moeten reageren, ik heb gewoon de laatste tijd veel dingen aan mijn hoofd en ik denk dat toen ik jou met hem zag het me gewoon even teveel werd, ik hoop oprecht dat jij en die jongen waarvan ik de naam nog niet weet gelukkig worden en ik hoop dat jullie gelukkig worden.'' Niall kijk Liam aan staat op en geeft hem een knuffel. ''natuurlijk vergeef ik het je Li''
awwwwwwww happy ending.
wees gerust er komt een vervolg en die komt gewoon aan dit boek de bescrhijving komt er vanavond nog op denk ik. laat me weten wat jullie ervan vonden,
Lots of Love Danique xx
JE LEEST
ON HOLD a secret that his life changed // larry stylinson
Fanfictiondit verhaal gaat over over one direction en ik schrijf het vanuit harry. de jongens zijn aan het touren en het einde nadert tussen Dalles en LA krijgen ze een dag vrij. harry brengt die dag door met zijn beste vriend louis tomlinson. die avond stor...