Hoofdstuk4 de dag voor kerst.
Harry Pov.
Het is nu 24 december de afgelopen hebben we niet veel gedaan. We hebben wat tv gekeken en nog wat met zijn allen geschaatst. We konden niet veel doen door de pers die hier buiten staat. Maar oké genoeg. Het is nu 6 uur in de morgen en ik ben net het bed uitgegaan zonder dat ik Louis wakker maakte. Ik ben onder de douch gegaan en ben nu ontbijt aan het maken voor Louis. Het is zijn verjaardag vandaag. Gisteren hebben Zayn en ik nog snel cadeautjes gekocht aangezien Niall Louis toen bezig hield. Ik heb iets voor hem gekocht dat ik hem vanavond pas ga geven en Zayn heeft voor hem een doos chocolade sigaretten gekocht. Ik snap er de humor ervan niet maar hij wel.
Naar een uur koken ben ik klaar en loop ik met het ontbijt de trap op en loop ik naar onze kamer toe. Als ik de deur open doe hoor ik Louis’ zachte gesnurk. Ik zet het ontbijt op het nachtkastje neer en ik ga naast hem zitten. ‘’ hey Lou welke dag is het vandaag’’ fluister ik zacht in zijn oor. ‘’ Louis’ ogen vliegen meteen open en hij roept ‘’ het is mijn verjaardag’’ ik lag en geeft hm een kus. ‘’ fijne verjaardag Lou.’’
Louis Pov.
Natuurlijk weet ik dat Harry het bed is uitgegaan om ontbijt voor mij te maken. Maar wat ik mijn afvraag is WAT HEEFT HIJ VOOR ME GEKOCHT. Ik heb de hele week gezocht maar ik heb nog niks gevonden. En nu weet ik ook dat hij het cadeau gisteren heeft gekocht met Zayn. Zodra ik Harry beneden hoor zingen klim ik heb bed uit om het cadeau te gaan zoeken. Eerst kijk ik in zijn tas, maar daar zit niks. Ik kijk in zijn koffer maar daar zit ook niks en in zijn nachtkastje zit ook niks. Als ik eens goed rond de kamer kijk die ik een klein ingepakt doosje op de kast liggen. Ik loop er heen maar kom er net niet bij. Harry ken mij ook al te goed. Ik zucht. Dan maar wachten tot Harry mij het cadeautje geeft. Op dat moment hoor ik Harry de trap op lopen. Ik spring snel mijn bed in en doe alsof ik slaap. En op dat moment gaat de deur open. Ik ruik een engels ontbijt . ‘’ hey Lou welke dag is het vandaag’’ fluistert Harry. ‘’ het is mijn verjaardag ‘’ roep ik uit. Harry grinnikt en geeft me een kus. ‘’ fijne verjaardag Lou’’ zegt hij zacht. We eten samen het ontbijt dat Harry heeft gemaakt op. Naar het ontbijt ontplof ik bijna van nieuwsgierigheid en roep ik ‘’ Harry mag nu alsjeblieft mijn cadeautje.’’ Harry kijkt me grijzend aan en schut zijn hoofd. ‘’ je moet nog even wachten Lou, vanavond kijk je hem., en hopelijk ben jij dan de mijne’’ het laatste zeg hij meer tegen zichzelf en volgens mij wat het de bedoeling dat ik dat niet hoorde.
De rest van de dag ik het een feestje. De jongens hebben het hele penthouse versiert er was taart en mijn familie kwam ook lang. Van mijn ouders had ik een nieuwe voetbal gekregen en mijn zusjes hadden en fotoboek gemaakt met al mijn oud foto’s erin. Van Niall kreeg ik een fotolijst met n foto erin van ons 5en. van Liam kreeg in een auto sleutel, wat blijkt dus hij heeft met al mijn vrienden in Doncaster een rode vararie gekocht. Van de meiden had ik een stapel boeken gekregen. Maar wat blijft in de boeken zaten geheime ruimtes met kleine cadeautjes in. Alleen het cadeautje van Harry had ik nog niet gekregen, maar Harry Niall en Harry’s zus deden we heel raar vandaag.
Harry Pov. (nog ff een kleine Harry Pov )
De hele dag ben ik al gespannen voor vanavond. Het moet gewoon perfect zijn. Niall en Gemma hebben me geholpen om alles te plannen. Van het plekje in het bos tot de picknick. Het moet gewoon allemaal perfect zijn. En avond voor Louis om nooit te vergeten.
Heey allemaal het heeft even geduurd maar hier is weer een nieuw hoofdstuk. Wat vonden jullie ervan ???? en wat zou Harry gepland hebben ?? laat het me weten in de comments below.
VOTE…………….
COMMENT…………….
VOLG…………………
Lots of Love Danique xx
JE LEEST
ON HOLD a secret that his life changed // larry stylinson
أدب الهواةdit verhaal gaat over over one direction en ik schrijf het vanuit harry. de jongens zijn aan het touren en het einde nadert tussen Dalles en LA krijgen ze een dag vrij. harry brengt die dag door met zijn beste vriend louis tomlinson. die avond stor...