heartland

747 27 5
                                    

hey ik allemaal ik ben begonnen met een nieuw boek en ik zou het leuk vinden als jullie het ook zouden gaan lezen het is een Larry fanfiction.

waar gaat het over :

heartland is een paardenboerderij in de heuvels van Verginia. met veel liefde vangen Louis en zijn familie bange en misshandelde paarden op, zodat ze kunnen genezen van hun littekens uit het verleden. en hun vertrouwen in mensen weer terug krijgen.

Louis is een aardige en zorgzame jongen die alles overheeft voor de paarden. sinds zijn moeder is omgekomen mijn een val tijdens een springwedstrijd rund Louis samen met zijn opa en Zus Danique de ranc maar ze kunnen het niet alleen. nu denk je zijn opa, waar is zijn vader dan. nou zij vader had hun al verlaten voordat Louis werd geboren. het werk begint te komen op heartland en Louis is de enige samen met Danique die voor de 12 paarden moet zorgen, berijden en genezen. het word gewoon te veel en dan loopt de vakantie aan zijn eind. ze redden het niet. tot dan de opa Jack met een oude bekende regelt dat haar zoon Harry wel kan komen helpen. Harry heeft totaal niks met paarden en is er zelf bang voor door een traumatische ervaring. in de tussen tijd heeft Danique nog een stalhulp aangenomen die zich bezig houd met het voorste stalblok. zou het Louis lukken om Harry over zijn angst voor paarden te zetten. en wat gebeurt er als er een boerderij in de buur afbrand en de bewoners zijn verdwenen. en wat nou als er nog een paard in de brandende boerderij staat. zou het Louis en Harry lukken om het paard te redden en hem over zijn trauma heen te krijgen ? je leest het hier. 

ik hoop dat jullie het gaan lezen. 

lots of Love Danique xx

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu