HEEEEEEEEEEY weer een nieuw hoofdstuk eindelijk. het heet een moeilijk plan. zoals ik heb beloofd geef ik jullie een random thing about me. dus hier komt I : ik hou van disney !!! maar hier komt het volgende hoofdstuk.
Harry pov.
de jongens en de meiden zijn al een tijdje weg. Louis en ik waren een film aan het kijken tot dat Louis inslaap viel. hij slaap nu al een uurtje. ik had een denken over hem heen gegooit en ben zelf op het balkon gaan staan met een glas water. het is hier zo mooi. we hebben over een groot bos een meer waar nu ijs op licht en een winkelcentrum ongeveer 5 km verderop. het is misschien wel koud, maar het helpt denken. ik kan er gewoon nu niet voor zorgen dan Louis van mij word. ik moet er eerst voor zorgen dat hij over eleanor komt. hij ziet er gewoon zo gebroken uit. ik kan die bitch echt wel wat aandoen. je maakt het toch niet uit via een sms voor een andere jongen. echt walgelijk. zelfs ik dump niemand op zo'n manier. en ik heb nogal een reputatie op het gebied van dumpen, maar weer terug naar Louis. hoe ga ik ervoor zorgen dan Louis die Eleanor vergeet. hij moet gewoon wat aflijding hebben. ik kijk naar het meer waar een aantal mensen van het hotel en apartementencomplex op schaatsten. ik grinnik.
opeens voel ik 2 armen op me heen komen van achteren en een hoofd dat op mijn schouder licht. ik draai me hoofd een stukje op en ik zie Louis daar staan. hij haar zit warrig en hij zien er nog slaperig uit. '' mooi is het hier he ? '' hoor ik Louis vagen. ik knik en draai me op in Louis' armen. '' Lou je moet naar binnen straks vat jij nog kou.'' ik til Louis op en neem hem mee naar binnen. en zet hem op de bank neer. ik loop naar de keuken en warm wat water op. als het water kookt gooi ik een een aantal plakjes cupesoep erin. en roer wat. ik giet het in 2 grate mokken en stop er 2 lepels in. ik loop weer terug naar de woonkamer. ik geef Louis een mok en ga naast hem zitten. we eten in stilte onze soep op. als ik mijn soep op heb zet ik hem op de salon tafel.als Louis ook zijn soep op heeft ik hij me aan. '' Harry echt mega bedankt '' zegt Louis. ik kijk hem aan en zeg '' waarom bedankt ?'' '' dat je er altijd voor me bent als ik je nodig heb, je betekend gewoon veel voor me.'' zegt Louis. ik zie dat er tranen in zijn ogen staan. '' Louis daar hoef je me niet voor te bedanken je voelt gewoon als een broertje voor me.'' zeg ik en trak Louis in een knuffel. naar een tijdje leun ik naar achteren en zeg ik tegen Louis dat hij zich warm moet aankladen. als Louis in onze kamer is bel ik even naar de balie beneden en beste 2 paar schaatsen. als Louis weer terug komt pakt ik zijn hand en neem ik hem mee naar beneden. '' Harry wat gaan we doen ? '' vraagt Louis als een klein kind. ik grinnik en zeg '' dat zal jij wel zien.'' ik loop naar de balie en haal de schaatsen op. als ik terug naar Louis loop betrekt zijn gezicht. '' Harry ik kan niet schaatsen '' zegt Louis zacht. '' dat weet ik toch en daarom ga ik het je leren. '' en verschijnt een kleine glimlach op Louis' gezicht. ik neem hem meen naar het meer en we doen onze schaatsen aan. ik sta op. en schaats wat voor Louis rond. tewijl hij nog bezig is met zijn schaatsen. als hij ze aan heeft probeert hij op te staan, maar hij valt. ik pak zijn handen en trek hem overeind. '' Harry ik kan het niet.'' hoor ik Louis zeggen. '' wees niet bank Lou ik hou je vast.'' zeg ik en zo schaatsen en weetje bij beetje het meer rond.
Niall Pov.
tijdens de auto rind waren we aan het bedenken hoe we Harry bij Louis weg zouden gaan krijgen. maar dat is niet zo makkelijk. we hadden besloten om het nog even aan het kijken, maar dat ik voor bij wel een moeilijk plan. wat ik bemoei me eigenlijk altijd maet alles en iedereen.we zijn eindelijk weer bij het appartementencomplex aangeomen. we lopen met zijn allen nar binnen.Liam roept Harry en Louis maar die zijn er dus niet. ik bemoei me er maar niet mee en loop naar mijn kamer en zet mijn Laptop aan en kijk een aantal afleveringen van Austin en Ally een aflevering Jessie en een Aflevering shake in up.mijn nichtjes kijken dit altijd en ik heb een soort van crush op Noah centineo gekregen. jaja ik ben Bi. ik ben er een maandje geleden achter gekomen. zoals ik al zij door Noah. hij is gewoon mega knap. naar alle afleveringen. kijk ik nog even op zijn twitter account. en ik zie dat hij in Nederland is met zijn familie. waar hij is zegt hij niet. ik zucht en loop naar beneden. Liam en daan zijn beneden wat eten kopen en Perrie en Zayn zijn op hun kamer. ik plof op de bank zet de tv aan en pak een zak chips. opeens hoor ik geklop op de deur. ik sta zuchtend op en open de deur. mijn geiriteerdheid is snel weg als ik Noah zie staan. '' hi ik ben Noah ik zit in het apartement hiernaast en ik wou even kennis maken met de beuren en OMG jij ben Niall van One Direction.'' ik knik.'' hi Noah mega leuk dat jij onze buurjongen bent. ik keek net naar die aflevering van jessie met jou erin, je speelt echt goed kom binnen trouwens, je moet me alleen beloven dat je niks op twitter, facebook of andere sociaal media zetten over ons verblijf hier.'' hij knik en loopt mee naar binnen. OMG mijn crush is gewoon hier.
een half uur Later.
Louis pov.
mijn voeten doen pijn en ik heb het ijskoud. het was zo gezellig met Harry en ik kan nu eindelijk schaatsen. we hebben onze schaatsen weet terug gebracht. en lopen laggend naar ons apartement. als we binnen komen ploft Harry meteen op de bank neer en ik ga bij hem op schoot zitten. '' het was gezellig vandaag'' zeg ik blij. '' vond ik ook moeten we vaker doen'' zegt Harry.en geeft me een kus op mijn voorhoofd. meteen voel ik me warm van binnen worden. naar nog een tijdje gepraat te hebben begin ik pizza te ruiken. ik pak Harry's hand en neem hem mee naar de keuken. en we zien dat Daan en Liam pizza aan het maken zijn. '' Hey Louis en Harry waar komen jullie vandaan.'' zecht Liam vrolijk. '' we zijn wezen schaatsen'' zeg ik blij. daan en Liam grinniken. '' hey Harry kan jij Perrie en Zayn van hun kamer hunnen halen en Louis kan jij Niall halen ik denk dat hij op zijn kamer is.'' we knikken en ik loop naar de kamer van Niall. ik doe de deur open. en op dit moment kan ik mijn ogen niet geloven. zie ik nou Niall zoenen met een andere jongen. !!!!!!!!!!!!
heeeeeeeey hier weer een hoofdstuk. ik hoop dat jullie het leuk vonden. dit is het begin van jaloersie, verliefdheiden en nog meer problemen. dus ik beloof om snel weer wat het schrijven. een foto van Noah centineo kan hij hiernaast vinden. ik zelf vind hem echt super knap, maar dat is mijn menig. laat me weten wat jullie van dit hoofdstuk vonden. een vote en volg zijn ook altijd welkom.
mijn project week is voorbij. het was leuk, maar vermoeiend dat is de reden dat ik niet veel heb kunnen schrijven. ik ben nogsteets wel moe, maar ja. zoals ik zal zij laat me weten wat jullie ervan vinden. een vote en volg zijn altijd welkom.
Lots of Love Danique xx
JE LEEST
ON HOLD a secret that his life changed // larry stylinson
Fanfictiondit verhaal gaat over over one direction en ik schrijf het vanuit harry. de jongens zijn aan het touren en het einde nadert tussen Dalles en LA krijgen ze een dag vrij. harry brengt die dag door met zijn beste vriend louis tomlinson. die avond stor...