hoofdstuk 13

820 46 3
                                    

heeeeeeeeeeeey allemaal. misschien hebben jullie het al gelezen  in mijn this is me., of gezien op mijn insta maar ik ben naar de primark geweest. vandaag heb ik mijn hele kamer gezien en als je me op snapchat hebt heb je de voor en naar kunnen zie. waar ik begin maar met het volgende hoofdstuk, vandaag komt er ook nog een hoofdstuk van second house.

we zijn er eindelijk. ik ben nogsteets rood van de opmerking van Niall. het is hier mega mooi in Nederland. ik vond het al een mooi land, maar het platteland vind ik hier geweldig. doet me denken aan thuis bij Robin. we lopen het hotel in waar onze menneger al staat. en zeg '' A jongens daar zijn jullie ik hoop dat de reis fijn was en ik hoop ook Harry en Louis dat jullie lekker hebben geslapen. we hebben hier een pandhouse vor jullie afgehuurd. maar zoals ik al zij er moeten 2 jongens een kamer delen.'' ik kleur weer mega rood door wat Josh zij ( onze menneger ) ik wou het zeggen dat Louis en ik een kamer delen maar Louis was me natuurlijk weer voor. hij zij nouja zij meer riep '' ik en Harry delen een kamer en waar is ons pandhouse ?'' met wat is Louis toch ongeduldig '' Louis eerst moet ik Liam en Zayn nog blij maken.'' en met de woorden kwamen Perrie en Daniëlle binnen lopen. Zayn en Liam vlogen hun meteen om de denk en begonnen eigenlijk meteen te zoenen. ze zijn zo schattig samen. ik hhop van binnen dat ik dat  ooit ben met louis. ik kijk er nog 3 seconden haar. en dan kijk ik Louis aan. hij kijk mega verdrietig en het lijkt wel alsof hij op elk moment in huilen uit kan barsten.

Louis en Eleanor zijn een week geleden uit elkaar gegaan. ze had hem gedumpt voor een andere jongen. Louis is er echt kappot van. we probeerden allemaal om Louis een beetje aftelijden, maar ik denk dat dit heb gewoon even teveel word. Josh zij net de we het appatement 31a hadden en meteen daarna pak Louis en sleutels en rend naar de trap. ik zie Niall nergens. ik bedenk me geen seconde en ren louis achterna. 

naar 10 trappen te hebben opderend ben ik eindelijk bij appartement 31a. ik duw de deur open. en ik kijk mijn ogen uit. het is prachtig in dit pandhouse. ik moet echt met Josh gaan overleggen om dit ding voor ons te laten kopen, maar dat later. eerst Louis zoeken. ik laat mijn koffers staan en loop het appartement door. ik hoor Louis' gehuil vanuit een van de kamers. ik duw de deur voorzichtig open en kijk naar binnen. ik zie louis' koffers staan. ik kijk op het veelste grote 2 persoons bed en zie Louis daar. hij zit tegen de leuning aan. hij heeft hij knieën opgetroken, zijn handen daar omhaan geslagen en zijn hoofd rust op zijn kieën. ik loop rustig naar Louis toe. en ga op het bed naast hem zitten. en vraag heel zachtjes '' lou gaat het ?''. Louis kijkt op met betraande ogen en schut zijn hoofd. ik trek hem meteen in een dikke knuffel en wrijf over zijn rug heen. ik laat Louis rustig uithuilen. Louis huilt nooit en had er ook de kans niet voor gekregen toen het uitging. hij moest sterk blijven, maar nu heeft hij tijd om te huilen en eroverheen te komen. ik geef louie een zacht kusje op mijn haar. naar een tijdje gaat het gehuil over in wat zacht gesnik. Louis kijk me met rode ogen aan en zagt met een gebroken stem '' danje Hazz dat je er voor me bent wanneer ik je nodig heb, ik he=ad geen betere vriend kunnen wensen en ik wil je nooit meer kwijt.'' oke nu word ik dus emotioneel. '' ik wil jou ook niet meer kwijt lou, echt nooit meer, je bent speciaal en ooit vind je wel iemand die je echt gelukkig maakt.'' Louis trekt me in een knuffel. ik sal mijn armen om hem heen. en leg mijn hoofd in zijn. met en hij doet hetzlefde. naar een tijdje laten we allebij los en Louis zegt. '' Harry brenk jij je koffers ook even hier heen want wij gaan in de mooitse kamer slapen. ik sta op en pak snel mijn koffers. als ik terug kom zie ik dat Louis al bezig is met uitpakken. ik die hetzelfde en naar 10 minuten is Louis klaar en gaat hij op bed zitten. ik ben naar nog 5 minuten ook klaar. ik ga achter Louis zitten en begin hem te kietelen. hij gilt het uit en roept op genade. naar nog een 1 minuut geeft ik het al op. opeens begin Louis mij te kietselen. ik kan dus helemaal niet tegen kietenen. ik begin mega hart te lachen en zeg '' l........louis hahaha h.....hou hahaha als...........alsje hahaha blief op hahaha'' Louis zit inmiddels bovenop me. hij houd niet op. dus ik probeer hem van me af te schudden. Louis raakt uit ballans en val op mijn buik. zijn hoofd hangt boven me. hij kijk me aan en ik kijk hem aan. opeens leund hij meer naar voren. wooow doet Louis nou wat ik denk dat hij doet. hij komt steets dichterbij. zij  lippen zijn nu zo dicht bij die van mijn........................................

heeeeeeeeeey allemaal. weer een hoofdstukje. want denken jullie dat er gaat gebeuren ???????????? ik hoop dat jullie het leuk vonden. vote en volg zijn altijd welkom.

lots of love Danique xx

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu