heey allemaal het heeft even geduurt maar hier komt hoofdstuk 3 kerst shoppen. geniet ervan.
Louis Pov.
‘’ Louis kom j nog we moeten de kerst inkopen nog gaan doen.’’ Hoor ik Harry roepen van beneden. ‘’ ik kom e zo aan schat ‘’ roep ik. Ik kijk nog 1x in de spiegel naar mijn kleren. Ik draag een zwarte broek met een rode trui waar witte sneeuwvlokjes op staan. Ik hou van deze trui. Ik loop naar de badkamer en schut mijn haar nog een keer en zet er een zwarte muts op. ik trek nog even warme sokken aan en loop dan de trap af. Harry staat bij de deur te wachten en hij praat met Niall die een bezorgd gezicht trekt. Harry draagt een zwarte broek met een zwarte jas ik denk een wit T-shirt en een blauwe muts. Ik sluip naar Harry en Niall toe en gebaar Niall dat hij niks moet zeggen. Als ik achter Harry sta spring ik op zijn rug. En vraag ‘’ wat is er Niall ‘’ Harry zet me van zijn rus af en slaat een arm om me heen. ‘’ de paparazzi hebben mij en Noah gezien, Harry had de foto’s gezien en het staan nu overal in het nieuws’’ zegt Niall. Ik laat Harry even los en geef Niall weer een knuffel. ‘’Hij komt wel goed Ni ‘’ zegt ik. ‘’ dat zij Harry ook al.’’ Zegt Niall met een klei lachje. Ik laat Niall los en trek snel een paas hoge blauwe all stars aan. En een zwarte jas en dan vertrekken Harry en ik naar het appartement uit. We lopen hand in hand door de gang en vlak voordat we bij de lift staan komt Paul eraan lopen. ‘’ Het Harry en Louis waar gaan jullie heen.’’ Zegt hij is sta versteld wat doet hij hier ? ‘’ hey Paul wij gaan kerst inkopen doe, maar wat doe jij hier’’ zegt Harry. ‘’ de fans zijn achter jullie verblijfplaats gekomen en staan jullie nu buiten op het wachten. Ik stuur Stan wel naar de jongens en dan ga ik ben jullie mee.’’ Zegt Paul. Hij gebaard naar een jongen achter zich en die loop naar ons appartement. Terwijl wij met Paul naar de lift lopen. ‘’ en jongens nog dingen gebeurd de afgelopen week.’’ Vraagt Paul. Ik knik en Harry zegt ‘’ er is veel gebeurt, Niall heeft een vriendje die Noah heet, Liam gaat veel uit en komt dronken terug en Louis en ik hebben nu wat samen.’’ ‘’ a dus het is waar van Niall en gefeliciteerd Jongens geniet ervan, maar jullie weten wel dat jullie naar deze vakantie dus wel bij het menegment moeten komen. En wo wacht Liam dronken wat is we met hem’’ zegt Paul. Ik ben opgelucht Paul vind het niet erg. ‘’ we weten niet wat er met Liam is het begin de dag nadat Niall iets kreeg met Noah en hij heeft echt een hekel aan Noah hij kijkt hem altijd boos aan en ik altijd chagrijnig als Noah in zijn buurt is.’’ Zeg ik. Paul knikt ‘’ dus Liam is jaloers op Noah. ‘’ zegt Paul. Wow wacht Liam jaloers op Noah, dat kan toch niet Liam heeft toch iets met Daan en hij valt toch op meisjes. ‘’ denk je dat Paul,’’ vraagt Harry. Paul knikt ‘’ het klink wel logisch, maar jongen jullie moeten dat maar uitzoeken.
Op dat moment raar de lift de grond en stappen we uit. Harry en ik laten elkaars hand los en we lopen de menigte in. We horen overal onze namen, maar we lopen gewoon door. Als we in de auto zitten laat ik diep adem. Die Nederlandse fans blijven met telkens weer verbazen.
Harry Pov. Bij het winkelcentrum .
We zijn net bij het winkelcentrum aangekomen en we lopen het overdekte deel in. Eerst Lopen Louis en ik de Action binnen en Paul achter ons aan. We pakken allebei een winkel mandje en we lopen naar de decoraties. We pakken lichtjes kerstballen verziering, van die schattige mandjes, en een kastje met klokjes een mini kerst man een mini ren dier en een mini sneeuwpop. Louis ziet de rendier, sneeuwpop en pinguïn kussen liggen en kan het niet laten om ze te pakken. ‘’ Hazza nemen we ze alsjeblieft mee.’’ Smeekt Louis. ‘’ oké Lou ’’ zeg ik. ‘’ yee Mister Chilly mag mee’’ roep Louis blij. Ik kijk hem niks begrijpend aan. ‘’ Mister Chilly is de pinguïn kussen.’’ Zegt Louis. Ik knik hey Louis ga jij bij de kook snullen kijken ik kijk hier nog even verder. ik zie dat er een hele collectie is die bij Louis kussen horen. Knuffels, verziering en mokken ik besluit om de bij elk kussen een mok en wat verziering te doen. En ik pak de Mister Chilly knuffel en verstop het als verrassing voor Louis. Als we bij de action hebben afgerekend wachten we buiten op Paul die voor ons nog kerst cadeautjes ging betalen en natuurlijk ook Mister Chilly voor Louis van mij. Ik had Paul het geld gegeven zodat hij het kon afrekenen en Louis de verrassing niet kon zien. Als Paul naar buiten loopt met de ingepakte cadeautjes en Mister Chilly aan mij geeft vraagt Louis meteen hyper. ‘’ wat is dat ??’’ ‘’ dat zie je als we terug zijn bij het appartement Louis.’’ Zegt ik. Louis kruist zijn armen voor zijn borst en kijkt me aan als een chagrijnig kind van 4 die zijn koekje niet mag hebben. ‘’ Hazza ik wil het NU weten, ik kan niet tegen verrassingen. ‘’ zegt Louis op een zeurderige toon. ‘’ nee Lou in het appartement zei ik toch’’ zegt ik. ‘’ Oké ‘’ moppert Louis. Hij is soms echt een klein kind.
De rest van de dag gaat snel. We hebben alle versiering binnen en we hebben ook de cadeautjes voor iedereen. Louis heeft de hele dag gezeurd om zijn cadeautje maar ik heb hem het niet gegeven. We hebben nog even bij La Place wat gegeten en gedronken en we staan nu alweer voor het appartementen complex. Ik doe de deur open en geeft Perrie en Daniëlle de verziering. Hun wouden het huis versieren. Ik zet de mokken weg en loop met de kussens van Louis en zijn cadeautje naar onze kamer. Ik gooi de kussens op het bed neer en wil net gaan zitten als Louis opeens op mijn rug springt. ‘’ geeft me nu mijn cadeautje’’ roep hij uit. Ik hou mijn hand met het cadeautje omhoog. Louis probeert het te pakken net zoals een klein kind. ‘’ Hazza geeft het, geeft het nu.’’ Roep Louis. Ik begin het lachen en zeg. ‘’Hou graag wil de kleine ongeduldige Louis het cadeautje hebben.’’ ‘’ heeeeeeeeeeeeeeeeel graag. ‘’ zegt Louis. Ik grinnik en zegt ‘’ eerst een kusje.’’ Louis loop naar me toe en drukt zijn lippen snel op die van mij. Hij laat ook snel weer los er roep blij ‘’ nu krijg ik mijn cadeautje.’’ Ik lag en ga op het bed zitten. Louis komt naast me zitten en pak het cadeautje uit mijn handen. Hij scheurt het inpakpapier eraf en roept blij ‘’ Mister Chilly knuffel.’’ Hij geeft me een knuffel en roept ‘’ dank je Hazza ‘’ voordat hij de kamer uitrend en met zijn Mister Chilly knuffel ons appartement door vliegt. Die jongen word ook nooit volwassen.
Oké hier was hoofdstuk 3. Ik wou ff dat ik een nieuw Larry verhaal maak. Hij staat er op en het 1e hoofdstuk ook. Ik maak ook een Niall waar al een aantal hoofdstukken vanop staan. Dus lees die ook. Vooral de Larry die monster high heet vind ik tot nu toe best wel leuk en hij is anders dan dat je van me gewend bent. Laat me weten wat jullie van dit hoofdstuk en kinderachtige Louis vonden. Een vote en volg zij altijd welkom en ik ga vanaf vandaag proberen om elke dag 1 van mijn verhalen te updaten maar ik kan niets beloven.
Lots of Love Danique xx
JE LEEST
ON HOLD a secret that his life changed // larry stylinson
Fanficdit verhaal gaat over over one direction en ik schrijf het vanuit harry. de jongens zijn aan het touren en het einde nadert tussen Dalles en LA krijgen ze een dag vrij. harry brengt die dag door met zijn beste vriend louis tomlinson. die avond stor...