hoofdstuk 5

1K 45 0
                                    

Louis en ik waren allebij nog een beetje lacherig van de botsing, maar zo te zien vond Liam het nogsteets niet leuk dus ik besloot maar om mijn oordoppen in te doen en maar wat muziek te gaan luisteren. Louis kwam naast me zitten op de sofa die in de kleedkamer stond. opeens kwam Liam voor ons staan en keek kwaat. hij begon te praten, maar ik verstond het niet  want ik had mijn muziek op staan. hij leek echt te keer te gaan want Louis zat er best angstig bij. toen Liam was uitgepraat liep hij weg en deed ik mij oordoppen uit. ik vroeg aan Louis wat hij allemaal hat gezegt en Louis keek me raar aan. hij zei '' jij zat er zelf bij dus moet je wel weten wat hij zij''. ik zei Louis dat ik mijn muziek op had staan en dus niks hat gehoord. Louis leek nogsteets geschrokken maar vertelde me wat er allemaal werd gezegd. opeens begon Louis te snikken. ik kon het ergens wel begrijpen want wat ik van Louis had gehoord want Liam allemaal hat gezegt was ook niet leuk. ik heb Liam 1 keer eerder ze gezien en dat was toen zijn vriendinetje hem bedroog. ik sloeg een arm op Louis heen en liet hij uithuilen. toen kwamen Niall en Zayn binnen lopen. die waren wat gaan eten. ze zagen Louis en vroegen meteen wat er aan de hand was, je zien nou niet bepaald iedere dag de altijd vrolijke Louis Tomlinson huilen. Louis keek me aan met tranen in zijn ogen en met zo'n blik 'wil jij het alsjeblieft vertellen'. dus ik vertelde wat Liam allemaal zei. Niall vroeg meteen waarom ik dan niet zo geschrokken was. ik legte uit dat ik mijn muziek op hat en dus niks nou ja niks. bijna niks had gehoord. Zayn keek alleen maar geschrokken er kon geen woorden verzinnen. Niall zei tegen Zayn dat ze maar beter even met Liam moesten gaan praten. Zayn knikte en ze liepen weg. Louis was nogsteets aan het huilen. zo verdrietig had ik hem nog nooi gezien. en ergens deed dat mijn hart breken. ik trok Louis in een dikke knuffel. naar een tijdje hield Louis op met huilen. ik wou hem loslaten maar dat wou hij blijkbaar niet. het was al laat en we moetsen echt naar de bus, maar Louis was duidelijk nog niet van plan op lostelaten. ik tilde hem maar op en nam hem mee. ik liep door de gang en zag Niall staan. stopte ff om te vragen hoe het nou was met Liam. Niall zij dat hij nogsteeds kwaat was en dat hij is gaan stappen. '' Zayn is mee om hem af te lijden.'' zij Niall ik knikte. opeens vroeg Niall waarom ik Louis tilde. '' ik tel hem omdat hij het vertikt op los te laten.'' zij ik is zag Niall lachen. ik voelde dat Louis ook een beetje moest lachen. ik liep door naar buiten waar al wat paparazzi ons stond op te wachten. ze vroegen van alles en er werden ook veel foto's gemaakt maar dat kon me op dit moment eigenlijk wijnig schelden.

toen ik eindelijk in de bus was zag ik Paul staan. hij vroeg meteen waarom ik Louis tilde ik legde hem het hele verhaal uit en zij dat Louis en echt vertikte om mij los te laten. ik zag Paul grinniken en hij liep naar Louis toe en probeerde hem los te maken. ik hoorde Louis een paar keer piepen en hoorde hem zeggen '' nee Paul laat me los ik wil niet van Harry af.'' ik lachte en voelde dat Louis mij nog steviger vast hield. Paul begon nog harder te trekken en Louis piepte nog harder. ik hiepd het niet meer en viel op waardoor Louis bovenop mij terecht kwam en me maar los liet. eindelijk ik was vrij. Louis ging douchen en ik keek op internet en ja hoor de 1e foto's en verhalen deden als de ronden zo zouden Louis en ik een stelletje zijn. er was ook een verhaal dat Liam Louis een klap het verkocht. Louis kwam de douch uit en zij '' jouw beurt.'' ik zette mijn mobiel uit en liep naar de badkamer. ik hoorde dat Niall binnen kwam. ik waste snel mijn haar en droogde me af trok een boxer aan en liep de badkamer uit en zei snel tegen Niall '' als jij nog wil douchen kan het nu.'' Niall knikte en Liep naar de badkamer. ik trok snel een joggingbroek en een T-shirt aan en ging naast Louis zitten. je kon aan hem zien dat hij erg geschrokken was maar het was al wel stukken beter dan 10 minuten geleden. ik pakte mijn mobiel en keek op twitter ik tweetje snel ff iets bedankt Dalles jullie waren te gek!!!!!!!!!. ik tweette dit en keek naar Louis die ook naar mij keek. '' hazza '' zei hij. '' ja '' zei ik. '' mag ik vanavond bij jou slapen ik ben dest wel bang dat ik nachtmerries krijg naar wat er vanavond allemaal ik gebeurd. ik knikte '' natuurlijk Lou je mag altijd bij mij liggen als je dat prettiger vind.'' Louis begon weer een beedje te laggen. '' en Hazza wij gaan morgen iest gezellig met z'n 2tjes doen ? '' vroeg Louis met zijn puppie ogen die ik niet kon weerstaan. '' ja Boubear wij gaan morgen iets leuks doen, maar nu gaan we slapen het is best wel laat''. Louis knikte. we liepen richtig de slaap kamer plek hoe je het ook wil noemen we trokken onze kleren uit we hadden alleen nog maar een boxer aan en klomen de trap uit. toen we lagen kroop Louis dicht tegen me aan. ik zij weltrusten en Louis mompede ook zo iets en hij viel toen meteen in slaap. ik hoode nog Dat niall de TV aan zetten. ek toen viel ik bijna inslaap, maar toen hoorde ik de deur van de tourbus open en dicht gaan. dat waren Liam en Zayn die binnen kwamen. ik hoorde Paul nog roepen '' Liam wat heb jij in hemelsnaam gedaan je ben hardstikke dronken''. op dat moment viel ik ook in een diepe slaap.

yeee weer een nieuw hoofdstuk hope you like it. fote comment zijn altijd welkom. lots of love Danique

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu