hoofdstuk 9

954 45 0
                                    

ik werd wakker " Harry Louis jullie moeten nu echt uit die auto komen." hoor ik niall rustig en zacht zeggen.  ik zucht. o ja dat interview is over 3 uur en als we vijlig binnen willen komen moeten we nu die auto aut. '' lou je moet wakker worden als je levend bij het interview wil komen'' zeg ik rustig tegen Louis. omg wat is hij eigenlijk schattig als hij slaapt. Harry nu niet oke. ik voel Louis bewegen '' hazz ik wil nog niet uit bed.'' haar ik Louis slaperig zeggen. oow wat is hij sexy met die stem. HARRY NU GEWOON NIET OKE DOE MAAR VANAVOND. Louis mompelt nog wat onverstaanbaars en gaat de auto uit. ik loop achter hem aan met mijn tas op mijn rug. er komen opeens van overal fotograven vandaan en maken tig foto's. Louis en ik lopen snel door en doen de deur van de studio dicht. ik kijk naar ons in de spierel. ik schrik me dood we zien er niet uit ons haar zit niet en onze kleren zitten niet echt bepaalt netjes. ik zie dat Louis ook schrikt. '' we zien er niet uit''. zeg ik. '' en daar hebben ze nu foto's van !!!!!!!!!!!!'' zegt Louis in paniek. '' rustig maar Louise ze hebben zo vaak rere foto's van mij er gebeurt echt niets.'' stel ik hem gerust. we lopen door naar Lou die ons haar en make-up doet. ik haat de make-up. Louise begin eerst met mij.  eerst mijn haar en dan nog poeder en andere zooi. Louis zit mij grinnikend aantekijken. waar zou hij eigenlijk allemaal aan denken. nu was Louis aan de beurt. het is altijd leuk om te zien hou erg hij tegen werkt als mensen aan zijn haar zitten. daarna kreeg hij ook al dat zooi op zijn gezicht en was Louis ook klaar. ik denk dat de andere jongens ergens rondhangen. Louis en ik lopen samen naar de kleding Louis ging eerst snel naar de wc. ik trok snel mijn kleren aan die er klaar lagen. het was een zwarte broek met een zwart T-shirt en een blauwe blouse. net toen ik mezelf op de bank gooide. net op dat moment kwam Louis weer terug. hij kijkt me aan. zijn ogen gaan van mijn haar tot mijn schoenen en weer terug. omg staat Louis mij nu te chekken. nee harry dat deed hij niet. Louis liep naar zijn kleren toe en trok zijn shirt uit. omg wat ziet hij er lekker uit zonder shirt. ik betrapte mezelf erop dat ik begon te staren. '' Harry kan je niet zo staren daar word ik nogal ongemakkelijk van.'' hoor ik Louis zeggen. k knikte en liep naar de wc. ik hoefte niet eens maar er was gewoon geen andere manier. is spoelde maar gewoon door en liep weer terug naar Louis die met zijn ogen dicht op de benk lag. ik sloop naar het toen en.............. sprong boven op hem. '' auw harry !!'' hoorde ik Louis piepen. ik kroop van hem  af en ging  aan de andere kant zitten. opeens kwam Louis wel heel dicht bij zitten. hij sloeg een arm op me heen en verstopte zijn gezicht in mijn borst. ik voelde mezelf warm worden en mijn hart ging sneller klopen. ik sloeg een arm om hem heel en speelde met zijn haar. 

''Harry Louis nog 5 minuten en dan hebben we een interview !!!!!!!!'' hoor ik Paul roepen. hebben we dan zo lang zo gezeten. Louis schoot ook wakker. we stonden op en arme Louis zijn haar zat helemaal door de war. ik bracht het snel terug in model en rennen we naar het interview maar waar moesten we ook al weer zijn. naar 6 minuten zoeken hebben we het gevonden. maar we waren te laat. we stormden naar binnen we werden door zo'n 100 mensen aangekeken. we namen plaat en de interviewer begon met een nieuwe onderwerp. een pnderwerp over ons volgende album, onze volgende tour, over we nog plannen hebben, dan het onderwerp relatie's. '' oke jongens wie zijn er single en wie zijn er bezet ?'' vraagt de interviewer. Liam en Zayn zeggen dat ze bezet zijn. dus dat maakt meteen dat Louis, Niall en ik single zijn. er word nog wat gepraat over de relatie's en dat zegt ze de interviewer opeens. '' Louis en Harry en zijn wat foto's van jullie opgedoken kunnen jullie wat uitleg geven.'' het eerste wat ik denk is shit !!!!. er verschijnen een aantal foto's op het schep. 1 van dat ik Louis tilde 1 van ons terwijl er sliepen in de auto. ik keek Zayn nijdig aan terwijl hij zat te grijnzen ik bromde'' ik krijg je nogwel malik.'' 1 van ons terwijl we de auto uitbiepen en 1tje die van de bevijliging's camera afkwam dat Louis en ik aan het knuffelen waren op de bank. Louis stont stom verbaast te kijken en ik ik kon ook niks zeggen. uiteindelijk kon ik weer wat zeggen. '' op die eerste foto was Louis nogal iritant en ik had geen andere keuze die 2e was een flauwe grap van zijn Louis en ik waren nogal moe die 3e kwamen we net de auto uit van een tijdje slapen en die laatste we waren gewoon wat aan het klieren niks meer.'' oke dat deed gewoon zeer om te zeggen. de interviewer knikte en sloot af. we liepen naar de kleedkamer. Zayn ging op een stoel zitten. Liam plofte neer op een leue stoel Niall ging op de mini koelkast zitten. ik plofte op de bank neer en Louis plofte op mijn schoot neer. op dat monent kwam Simon binnen. '' jongens jullie hebben hart gewerkt we hebben het laatste concert afgezegt en belooft dat die er nog wel komt. de reden dat wij het concert hebben afgezegt is omdat jullie met zijn allen 3 weken lang naar een mooi resoort naar Nederland gaan........................................

hey allemaal sorry dat het zo lang duurde en dat het zo kort was. hope you like it. heb veel huiswerk en heb ook nog veel andere dingen te doen. ik zou proberen om tussen door weer wat te schrijven maar moet ook nog aan mijn andere 2 boeken gaan werken. plz vote schrijf een reactie laat horen hoe je het vond. stel je vragen. en volg me. 

lots of love Danique xx

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu