ik liep de tourbus uit richting het busje dat ons naar de studio zou brengen. overal stonden al paparazzi en fans die allemaal foto's maakten. ik stapte in het busje en plofte ergens random neer. Liam, Niall en Zayn waren er al. als laatst kwam Louis binnen en ging naast mij zitten. mijn hart maakte een klein sprongetje. ik herstelde me snel en vroeg ''welke nummers ga we vandaag opnemen ?'' '' don't forget where you belong, you & I en strong.'' zij Liam. fijn wat rustige nummers. ik voelde mijn mobiel trillen. ik keek ff wie me smste. hey Harry hoe is het nu zag dat je vandaag in LA aangekomen bent. al leuke dingen gedaan ? x Danique. hey een smsje van Danique van de manege wat leuk in antwoorde hem snel want ik zag dat we er bijna waren. hey ja gaat wel, en hoe ist met jouw. ja we zijn in LA aangekomen en ben vanochtend wezen shoppen, alles goed daar op de manege ? ik drukte op send.
de auto/bus stopte en we konden uitstappen. eerst Zayn die de hele weg heft zitten te smsen met Perry, daarna Liam de zat te smsen met Daniëlle en daarna Niall en Louis die druk in gesprek waren en als laatste ik. ik slingerde mijn tas op mijn rug en pakte mijn boekje. ook hier stonden fans en paparazzi. Paul stond er met wat bevijliging en we liepen de studio in. ik gooide mij tas in een hoek pakte een kop koffie en ging op de bank zitten. Simon en de studio meneger kwamen eraan lopen. ze zijden dat ze als eerst met mij en Louis wouden beginnen mat de nummers. ik knikte pakte mijn tas stopte het boekje erin en nam mijn tas mee. we begonnen met don't forget where you belong ik moest eerst en daarna kwam Louis. we hadden de refrijnen al opgenomen dus alleen de solo's vandaag. naar heel wat gedoe waren we klaar met het 1e nummer. toen moesten we strong opnemen dit keer ging Louis als eerst. er was niet veel gedoe en hij was zij stuk klaar en mocht ik. ook ik was snel klaar met strong het was niet zo/n moeilijk. en als laatst You & I Louis mocht weer als eerst. trewijl hij bezig was keek hij mij de hele tijd aan. ik voelde me blozen. bij Louis ging er een paar keer wat dingen goed fout hij verloor op een of andere manier zijn gedachte en zette te laat in en zat er ook een paar keer behoorlijk naast. toen was ik ik begon met zingen en ik voelde Louis' ogen op mijn rug brangen hierdoor we ik een beetje neveus en zat ik ok een paar keer goed naast de toon. naar heel wat gedoe waren we eingelijk klaar en komden we terug en moesten we Niall, Liam en Zayn richting en opname plaats sturen. ik ging weer op de bank liggen. en deed mijn ogen dicht. opeens voel ik een licht gwicht op mijn benen plofen. ik deed mijn ogen open en zag Louis breed grijnzen. '' Harry dit was niet 1 van jou beste sessie he ?'' vroeg Louis. '' ja niet een van de beste, maar bij jou ging het ook een paar keer goed mis.'' zij ik.'' ja dat klopt'' zei Louis en pakte een boek uit zijn rode rugtas. ik keek op de kaft naar ed titel. er stont Abduction. dat was een axtie ding ik ad de film al gezien. ik pakte ook mijn boek en begon domweg gewoon te lezen. over Bella die veliefd werd op Edward. en over een Jongen Jacob. ik weet al wel dat Edward een vampier is maar de weet Bella nog niet. ze zit nu een die boekhandel.
"Harry Louis we kunnnen gaan. we moeten naar dat interview'' hoor ik Niall roepen. fijn ik was niet op het stuk dat Bella erachter kwam dat Edward een vampier is. maar oke ik stopte mijn boek in mijn tas en haalde mijn benen onder Louis vandaag. hij bleef gewoon zitten dus tilde ik heb gewoon op en nam hem mee mee naar buiten terwijl hij gewoon door las. er werden veel foto's gemaakt en waarschijnlijk zou dit straks wereld nieuws zijn en ter spraken komen in het interview maar ach kan mij niks schelen. ik zette Louis neer en ging naast hem zitten. hij legde zijn hoofd op mijn schouder. ik voelde de vlinders in mijn buik opkomen. naar negeerde het. ik legde mijn arm om hem heer en viel al snel inslaap.
weer ff snel een hoofdstukje hope you like it.
lots of love Danique x
JE LEEST
ON HOLD a secret that his life changed // larry stylinson
Fanfictiondit verhaal gaat over over one direction en ik schrijf het vanuit harry. de jongens zijn aan het touren en het einde nadert tussen Dalles en LA krijgen ze een dag vrij. harry brengt die dag door met zijn beste vriend louis tomlinson. die avond stor...