hoofdstuk 15 EEN OOGJE IN HET ZEIL

747 46 10
                                    

heeeeeeey unicorns hier kom hoofdstuk 5 en zoals jullie kunnen zien heeft dit hoodstuk ook een naam. ik ga proberen om de volgende hoofdstuken een naam te geven. en deze heet dus een oogje in het zeil. ik ben naar go zero geweest en heb charly lukse ontmoet echt zo uber cool en hij reageerde om een tweet van mij. maar laten we beginnen.

Niall pov.

ik loop samen met Zayn, Perrie, Liam en Daan in het winkelcentrum. en men wat ben ik toe aan een vriendin. ik bedoel het begin te vervelen de heletijd te moeten horen jij ben schattig, nee jij ben schatig. echt vrezelijk. ik vind het echt jammer dat Harry en Louis niet mee zijn, wat laat maar die 2 zijn hetzelfde als Liam en Daan heeel erg iritant. Louis is er helemaal kapot van dat het uit is met Eleanor. ik vind het echt zielig voor hem. en ik vind eigenlijk dat we allemaal maar een beetje een oogje in het zeil moetn houden. natuurlijk hebben we Harry die toch geen seconde van Louis' zij zou wijken. ik meen het als je die gast gaat nog niet voor 1000 pond van Louis' zei en dat moet je letterlijk. ik had dat ooit ee keer gewed. ik kreeg van hem 1000 pond en die moets Harry aanbieden om voor 2 uur bij de zieke Louis weg te blijven. als Harry dat dan zou doen moest ik Liam 1000 pond geven deed Harry dat niet dan mocht ik het geld houden. en ik won.

'' en Niall wat vind jij ervan'' hoor ik Liam zeggen. ik schiet wakker uit mijn gedachten en vraag '' wat moet ik vinden ?'' dat de meiden even voor hunzeld gaan winkelen'' zegt Liam. '' JA DAT MOETEN WE DOEN IK STA ER HELEMAAL ACHTER'' roep ik blij. ze geven me allemaal de wtf niall blik. die krijg ik wel vaker.'' sorry meiden maar ik mis het om rond te handen met de jongens.'zeg ik. de knikten en zeggen '' geeft niet Niall'' en met die woorden lopen ze weg. Liam, Zayn en ik lopen naar een terasje en gaan zitten. '' Niall waar was jij eigenlijk met je hoofd net '' vraagt zayn. '' ik zat eraan te denken dat ik snel een vriendin moet gaan zoeken, want ik word echt helemaal gek van jullie'' zegt ik met een zucht. '' maar Niall je heb Louis en Harry toch ook, ik bedoel die hebben toch ook geen vriendinnetje.'' zegt Liam. ik schiet in de lach. '' ja aan die 2 heb ik lekker veel zegt die zijn nog erger dan jij en Daniëlle.'' zegt ik. Zayn lach nu ook '' ja daar heeft Niall wel gelijk in.'' '' maar weten jullie wat mij nou echt dwars zit.'' zeg ik. Liam en Zayn schudden allebei hun hoofd. '' nou toen ik van jullie Harry en Louis moets ophalen. toen lag Louis boven op Harry en leek wel alsof ze net hadden gezoen of dat ze op het punt stonden om te zoenen. ik weet dat het raar is, maar het blijf mar door ,ijn hoofd spoken.'' zeg ik. ik kijk naar de gezichten van Zayn en Liam. Zayn zijn gezicht staat leeg en die van Liam staat bedenkelijk. '' Niall denk jij nou dat Harry en Louis elkaar leuk vinden ?'' vraagt Zayn uiteindelijk. '' ik weet het niet ze konnen ook een kietgevecht hebben gehad, die hebben ze ook wel vaker maar alsnog.'' zeg ik. ik kijk naar liam die nosteets aan het denken is. ik tik Liam aan en vraag '' en Li waar denk jij nou weer aan.'' Liam schrik op uit zijn gedachten en zegt '' nee niks, maar we moeten dit wel tot op de bodem gaan uitzoeken. kosten wat het kost.

Liam Pov.

'' en Li waar denk jij nou weer aan.'' hor ik Niall zeggen. ik schrik op uit mijn gedacht. '' nee niks, maar we moet dit wel tot op de boden uitzoeken, kosten wat het kost.'' zegt ik vastbesloten. '' heey maar nu zitten we ook nog met en gebroken Louis, het lijkt wel of nu pas de breuk me Eleanor tot hem doordringd.'' zegt Zayn. '' ja dat klot, maar wat kunnen wij er nou weer aan gaan doen dan.'' vraag ik. '' we kunnen om en om een oogje in het zeil houden, ik bedoel dat we allemaal om beurt Louis een beetje bezig houden.'' zegt Niall. ik zie Zayn knikken. '' maar hoe krijgen we waakhond harry nou ben Louis weg.'' vraag ik. '' dat zie we dan wel weer. '' zegt Niall. '' Hey , maar Jongens zullen de de meiden gaan opzoeken en weer terug naar ons apartement gaan.'' vraagt Zayn. Niall en ik knikken.

de hele weg in de auto zat ik te denken, wat nou als Louis, Harry leuk vind of andersom of wat nou als ze elkaar leuk vinden, maar het gewoon niet derven te zeggen. men wat is dit lastig. ''Hey schat gaat het wel ?'' hoor ik iemand zeggen. ik kijk naast me en zie Daan bezorgt kijken. '' je het gaat wel.'' zegt ik en geef naar een kus. '' en heb je nog leuke dingen gekocht ?'' vraag ik om mijn intresse te tonen. Daniëlle begin meteen te praten over allerlei kledig en parfummen. maar eigenlijk hoor ik haar niet het enige wat ik nu denk is '' maar wat nou als Harry en Louis al een tijdje iets hebben. dan hebben ze het ziet verteld en houden ze iets geheim, maar eigenlijk zou ik het dan hun niet kwamlijk ogen nemen aangezien ik ook iets groots achter hou voor de jongens.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey allemaal weer een hoofdstukje. nu alleen nog een hoofdstuk maken vor second house. en dan motoGP kijken met mijn pap. ik zag trouwens net dat ik 101 volgers heb en 900 votes. echt allemaal nu op naar de 1K votes.  

ik heb aankomende week een geschiedenis toets over de 1e en 2e wereld oorlog. een mega leuk onderwerp maar wel veel om te leren. 

vote en volg zijn altijd welkom.

en wat denken jullie dat Liam achterhoud voor de jongens. laat dat achter in the comments below.

random woord van de dag: MARMELADE.

Lots of Love Danique xx

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu