hoofdstuk 3

1K 45 0
                                    

de ober komt aanlopen en veraagt wat we willen drinken. we roepen in koor " carla" "oké 5 cola dus" zegt de ober en loopt weer weg. "oké wat gaan we vanavond doen" roept Niall. Liam  heeft een mega goed idee en  stelt  voor om allemaal een cowboy hoed optezetten. we vinden het allemaal een goed idee. Liam Zayn en Niall gaan plannen maken voor morgen Liam en Zayn gaan iets met hun vriendinnen doen en Niall spreekt af met de leden van 5sos . Louis kijktbme aan en vraagt wat wij gaan doen. ik haal mijn schouders op en zeg " zien we morgen wel." hij knikt de ober komt aanlopen met onze cola we betalen en drinken het snel op. dan lopen we naar buiten en gaan we cowboy hoeden kopen Zayn neemt een rode Liam een bege, Niall een witten, Louw een bruine en ik een zwarte, ik heb de laatste tijd iets met zwart en vraag me niet wat, want dat weet ik zelf ook niet het zowel weer en face zijn. we rekenen af en zetten de hoeden op. best komisch we worden niet eens herkent. er zijn een paar Die Hard Directioners die op herkennen we geven hun een handtekening en gaan met ze op de foto. we worden geleid en er word gezegd dat het interview is afgezegd naar een half uur gaan we uit elkaar. Zayn maar naar de drogist iets voor Perry kopen Liam gaat kleding shoppen en Niall gaat wat eten. we spreken om 6 uur af bij het concert gebouw. we hebben dus nog 2 uur. opeens pakt Louis me bij mijn pols vast en trekt me mee. naar een tijdje staat hij stil. " NEE LOUIS JE KRIJGT ME VOOR GEEN GOED OP ZO'N DING !!!!!!!!!!" schreeuw ik. " let jij maar op Styles" zeg hij met een cheeky smile . hij loop naar de balie geeft de vrouw geld zijn geeft heb 2 rare helm dingen dat ze een cap noemt. en wijst naar de balie 2 stalhulpen. hij trekt me mee. de stalhulpen zijn 2 meisjes ik schat ongeveer 15 a 16 jaar ze zeggen dat w naar de bak moeten gaan en wijzen naar een enorme zandbak. ik loop met Louis die kan op en hij zegt " je kunt niet meer terug Styles." ik zucht ik ben vroeger eens door een paard getrapt en dat meer heel zeer. daar heb ik dus een trauma voor paarden aan over gehouden. de 2 stalhulpen komen aanlopen met 2 paarden ik schrik me dood " tjonge doe paarden zijn groot" piep ik.  Louis lacht hij zit al op een ding dat ze een zadel noemen. natuurlijk hij mag op de kleinste. ik word op het paard gezet. ik vind het dood eng terwijl Louis daar heel relaxt rijd. ik zit op Zet en naast me heet Danique. Louis zit op Shadow en Ariane loopt naast haar. ik vraag aan Danique of xe in de buurt woord. ze zegt nee en begint uit te leggen dat zij en Ariane hier met Zet en Shadow hier voor een uitwisseling zijn ze komen eigenlijk uit Londen. ze noemt de naar van de manege en loopt dan met Ariane naar de bak rand en xe gaan staan kijken. ik begin me te ontspannen en begin het eigenlijk wel leuk te vinden. Louis lacht super schatting naar mij. we zijn eigenlijk best goed. als we van het paard of zijn geeft ik set en Shadow een knuffel en zeg gedrag. "  was dat nou zo eng Hazza " vraagt Louis. " nee Boobear dit gaan we vaker doen op die manege en dan mag ik op Shadow." Louis grinnkig en knikt. we lopen richting het concert gebouw. Louis en ik kijken op twitter we volgen Danique en Ariane en zien allemaal foto's van ons.  wat zniet Louis er nog sexy uit. wat denk ik nu weer. we retweeten de tweets een lopen naar binnen.

Bam weer een hoofdstuk !!!!!! ik ga zo maar eens slapen en beloof dat ik snel weer upload. Danique ben ik en Ariane is mijn BFF. ik denk dat ik ons nog eens wat vaker ga gebruiken maar weet nog niet zeker. laat me horen wat jullie er van vinden. en natuurlijk blijf foten.

-xXx- Danique ben

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu