hoofdstuk 18 WAAR IS LIAM

568 38 9
                                    

suprise hier komt nog een kort hoofdstukje voor al mijn unicorns. sorry als het niet al te lang word, mijn beste vriend zijn vriendin heeft het gisteren met hem uitgemaakt en ik moet hem een beetje steunen je weet wel dat gedoe. dus hierrrrrrrrr komt hoofdstuk 18

Harry pov.

ik hoor Louis kijk hart mijn naam roepen. ik ken de toon in zijn stem, dezelfde toon die hij heeft als er te veel fans aan hem trekken. dus ik ren zo snel ik kan naar Niall's kamer. als ik binnen kom zie ik Niall op de grond liggen en Louis is aan het hieperventileren. en niet veel later zakt hij inelkaar. ik vang hem op en breng hem snel naar de bank in de centrale woonkamer. als Louis op de bank licht ren ik weer naar Niall en roep ik Liam, Zayn, Daan en Perrie. iedereen komt behalve Liam. niet veel later komen er ambulance broeders aanlopen met een brankart en word Niall daarop gelegd. Zayn en Perrie gaan met Niall mee. en Daan en ik blijven bij Louis. Daan ik naar de keuken gelopen en is thee gaan zetten en ik ben bij Louis gaan zitten.'' Harry wat voor thee wil jij.'' hoor ik Daan roepen. '' doe maar Yorkshire tea '' roep ik. ik weet dat het Louis' favoriete thee is. ik vraag me eigenlijk wel af waar Liam uithangt. en waarom is hij weg. en een nog betere vraag wat is er met onze Nialler gebeurt. ''Harry de yorkshire tea is op'' hoor ik Daan roepen. '' nou dat ga je nieuwe kopen'' roep ik op een klierende toon terug. ik hoop Daan zuchten en niet veel later zie ik haar naar de deur lopen en is ze weg. 

ik aai even door Louis' haar en geef hem een kus op zijn voorhoofd. opeens hoor ik de deurbel. vreemd wie kan dat zijn. de jongens Daan en Perrie hebben de sleutel wel. ik loop naar de deur en zie daar een jongen staan. '' hey is Niall er ook'' vraagt de jongen. ''nee hij is net met de ambulance naar de ziekenhuis gebracht.'' zegt ik. de jongen kijk me ongelovig aan. naar een paar seconden zie ik tranen over zijn wangen lopen. ik neem hem mee naar binnen en laat hem op de andere bank zitten. en loop naar de keuken op een glas water te pakken. ik loop weer terug naar de woonkamer en ga naast die jongen zitten en ik geef hem het glas water. '' wie ben je als ik vragen mag'' vraag ik. de jongen knikt en zegt '' ik ben Noah en ik ben het vriendje van Niall'' zegt hij. ik slik Niall heeft dus een vriendje. ik knik. '' waarom is Niall eigenlijk naar het ziekenhuis gebracht.'' vraagt Noah snikkent. '' Mijn vriend Louis had hem op de grond van zijn kamer gevonden naar een ruzie met Liam.'' zeg ik. Noah knikt. '' en Louis is die jongen die daar op de bank ligt.'' vraag Noah. ik knik zomber. '' jij vind hem leuk he'' zegt Noah. ik kijk hem panniekerig aan. '' hou wist je dan zeg ik zacht. '' mijn zusje is heel erg fan van jullie en ik stiekem ook, ik kan gewoon aan je zien dat jij hem leuk vind. net zoals ik aan Niall zag dat hij mij leuk vind.'' zegt Noah. ik knik en kijk weer naar Louis. die een beetje begin te bewegen. ik spring op van de bank en kniel neer naast Louis. '' Lou gaat het een beetje je ben flauwgevallen daarstraks.'' zeg ik. hij kijkt me een beetje wazig aan en knikt dan. Louis komt overeind en kijkt naar Noah. '' wie ben jij ?'' vraag Louis zagt aan Noah. '' ik ben Noah, Niall's vriendje.'' zegt Noah. Louis kijkt hem een paar seconden aan en zegt dan '' oke, wees alsjeblief goed voor Niall, hij is een mega zachte teddybeer die heel gevoelig is.'' zegt Louis zagt. Noah knik en zegt '' zou ik doen ik zou hem echt niet kwetsen.'' Louis knikt en kijkt mij dan aan. '' Hazz waar zijn Niall, de jongens, Daan en Perrie.'' '' Daan is Yoershire tea aan het halen Niall is naar het ziekenhuis en Perrie en Zayn zijn mee.'' er komt een kleine twinkeling in de ogen van Louis als ik Yorkshire tea zeg. '' en waar is Liam ?'' vraagt Louis. '' dat weet niemand Lou.'' zeg ik. Louis knikt en op dat moment komt Daan weer binnen lopen. '' ik heb thee, ow en wie ben jij ?'' vraagt Daan. Louis sringt op en roep blij '' dat is Noah het vriendje van Niall en het nieuwe lid van de familie en mag ik nu mijn thee.'' naar die woorden zakt Louis meteen weer op de bank. Daan grinnikt en zet thee voor ons 4en. als we de thee op hebben besluiten we om naar het ziekenhuis te gaan.

*in het ziekenhuis bij Niall*

ik loop samen met Noah en Daan het ziekenhuis binnen terwijl Louis mijn hand vast heeft. we lopen naar het loket ik ik zeggen. '' we komen voor Louis Tomlinson'' de dame knikt en geeft ons Niall's kamer nummer. we lopen die kant op en kloppen aan. tot mijn opluchting hoor ik Niall zeggen dat we binnen mogen komen. ik doe de deur open en we lopen naar binnen. Niall's ogen beginnen helemaal te twinkelen als hij Noah ziet. Noah gaat naast hem op bed zitten en geeft Niall en knuffel. Louis en ik gaan naast Zayn en Perrie zitten en Daan praat met een dokter op de gang. '' hey Harry en Louis fijn dat jullie er zijn'' zegt Zayn. ik knik en zeg '' Zayn wat is er nou gebeurt.'' terwijl ik dat vraag daat Louis op mijn schoot zitten. '' Liam heeft Niall tijdens de ruzie een klap gegeven en is toen meteen weg gegaan.'' zegt Zayn. ik voel Louis verstijven. ik knijp in zijn hand en geef hem een kus op de zijn achterhoofd. ik kijk naar Noah en Niall. Noah kijk me breed grijzend aan en gaat dan weer verder met Niall. Louis beweegt een beetje en kijk me aan. '' Lou wat is er '' vraag ik. '' niks hazz ik ben gewoon een beetje moe.'' ik knik en geef Louis nog een kus op zijn voorhoofd. Louis gaat weer mat zijn rug tegen me aanzitten. ik kijk weer naar Niall en Noah en ik zie dat ze zoenen. ze zijn zo schattig. ik kijk naar de deur en zie Liam staan met tranen in zijn ogen. ''LIAM'' roep ik. Liam rend weg. ik bedenk me niet en spring op. ik hoor een bonk . ik kijk nog op en roep '' sorry Louis.'' ik ren de gang op, maar Liam was al weg.

weer een dam dam dam. wat een gedoe toch. wat denken jullie wat er met Liam aan de hand is. en wat vinden jullie van Niall en Noah. en hoe schattig zijn Harry en Louis samen. laat hem me weten in de comments below. een vote en een volg zijn altijd welkom.

Lots of Love Danique xx

ON HOLD a secret that his life  changed // larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu