"בבקשה תגיד לי שאתה לא מסתכל עליו שוב"
"אני לא" הארי נאנח, מסתכל על הנער הבלונדיני שהולך לצידו.
המסדרון היה כל כך עמוס, כך שכל פעם שהוא לקח צעד הוא יכל להתקע בכתף."אתה יודע, זה ממש מוזר שיש לך קראש על אחי החורג"
"אין לי קראש עליו נייל. אפילו לא חשבתי עליו לפני שהעלת אותו" הארי שיקר. אבל הוא לא יכל שלא להביט שוב בבחור הנמוך שלבוש בחולצה לבנה, סקיני שחורים וואנס.
"אפילו לא אמרתי את שמו וידעת על מי אני מדבר'" נייל ציין וגלגל את עיניו, אך חייך.
לפעמים נייל מבלבל את הארי, הוא אף פעם לא מבין אם נייל מסכים או לא עם הקראש הקטן של הארי.
הפעמון צלצל וזה היה נראה שכל המסדרון התרוקן בשניה והיה נקי מתלמידים.
"שיט, אני מאחר" הארי מלמל וגרר את האולסטאר השחורות הגבוהות שלו לכיתה. נייל קרא להתראות מהיר לפני שהמשיך לכיוון השני.
המורה לא שם לב לאיחור שלו, והוא הודה לאלוהים. כבר יש לו מספיק צרות במתמטיקה, מערכת יחסים גרועה עם המורה רק תעשה את זה יותר גרוע.
אז הוא הזדחל לכיסאו במהירות והתיישב."היי חבר"
הארי קפץ במקומו מהקול באוזניו והפנה את מבטו במהירות שמאלה."הו" הארי אמר, נרגע כשהבין שזה היה חברו, זאין, שדיבר אליו "היי זאין"
זאין נשען קרוב יותר בכדי להגיד משהו והארי רצה שיפסיק כיוון שהמורה מדבר והוא לא רצה להכנס לצרות. אבל הוא לא אמר זאת.
"אתה בא לנייל אחרי בית ספר?" זאין לחש והארי הנהן במהירות
"ברור, זה יום שישי" הוא לחש גם כן, לא מוריד את עיניו מהמורה.
"יופי."
שאר השיעור הוא בהה בלוח, מנסה להבין איך הכל מתחבר והגיוני. אבל לא משנה כמה הוא ניסה, הוא פשוט לא הבין את זה.
הוא נתן לאנחה קלה להשתחרר מפיו כאשר הפעמון צלצל, וזה נראה שכל התלמידים הסכימו איתו על פי הקולות שהם השמיעו גם.
הארי חייך לזאין ושניהם יצאו מהכיתה, למסדרון העמוס. היו ריחות של זיעה ודאונטורנטים והארי קימט את אפו "מסריח פה נורא"
זאין הנהן בהסכמה אך לא אמר כלום והארי הביט קדימה בזמן שעשה את דרכו בין אנשים שכמעט כולם היו נמוכים ממנו.
אך לפתע הוא קפא כשראה את הנער בעל השיער החום הפרוע שמוטה הצידה.
לואי.
"מה אתה עושה? נייל מחכה לנו"
ברור שהוא מחכה. השיעור האחרון של נייל היה תמיד ליד היציאה מבית הספר, מה שאומר שהוא תמיד היה בחוץ ראשון וזה שחיכה להם בסוף היום.
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Fanfiction"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry