פרק 8

4.5K 308 676
                                    

הארי לא זכר דבר מה שקרה לאחר שהוא ולואי יצאו מהאמבטיה.

הוא מצא את עצמו ברצפת חדרו של לואי.

הוא בדק את הפאלפון שלו והשעה הייתה שבע בבוקר, השעה הרגילה שבה הוא מתעורר.

הוא ראה את זאין נוחר לצידו ולואי על המיטה.

הארי בהה בו עם אהבה בעיניו, צופה בו לוקח נשימות רכות , הוא גם אהב את הדרך שבה לואי נראה כל כך חמוד כך.

הוא לא יכל לעצור את עצמו מלהתקרב מעט, להביט בשפתיו הקטנות, וליבו דפק מהר יותר

הוא זרק את עצמו אחורה מיד כשלואי פקח את עיניו.

"הארי? מה אתה עושה?" לואי שאל בעייפות, והארי סגר את עיניו לשניה לפני שהסתכל שוב על לואי.

"כלום, רק התעוררתי"

"ברצינות? אתה נראה כאילו אתה ער כבר כמה זמן" לואי אמר והארי ניסה לא להראות אשמה.

"לא, א-אני רק התעוררתי" הוא גמגם ובהה ברצפה.

"היי! שתקו!" הארי לפתע הרגיש כרית על פניו.

הוא הסתובב לראות את זאין שפניו כרגע קבורות בכרית.

"היי, אל תזרוק כריות על מתולתלי" לואי קרא לפני שהביט בהארי שוב ונתן לו חיוך קטן.

הארי נשך את שפתיו, לא מסוגל לענות.

"אני יכול לזרוק כמה כריות שארצה אם הוא לא ישתוק" זאין מלמל והארי קפץ כשהוא שמע קול מהצד השני במיטה של לואי.

"שקט,ליאם! תפסיק להתלונן" לואי נשען לצד השני והארי כל כך ניסה להוריד את העיניים מהישבן שלו אך זה היה דיי קשה.

"אני יודע שאתה בוהה,הארולד"

זאין נתן לגיחוך קל לצאת מפיו אל הכרית בזמן שהארי הסמיק כמו אידיוט, יושב מובך על הרצפה ומשחק באצבעות שלו.

"לא ענית. זה אומר שאתה בהחלט בהית"

הארי לא חשב שלחייו יכולות להיות יותר אדומות.

"לא אני לא" הוא מלמל ואז ראה את לואי מסתובב, הוא במהירות הזיז את התלתלים ממצחו.

לואי ירד מהמיטה והתיישב ליד הארי. על השטיח.

"איך הגענו לחדר שלך?" הארי שאל בשקט, מסתכל על כל הפוסטרים שתלויים בחדר.

"אוקיי, סיפור ארוך. אז, קודם כל, ליאם שאל אם הוא יכול להשאר לישון וזה למה הוא פה. זאין היה שיכור אז לא נתתי לו ללכת הביתה, ואתה פשוט עמדת שם ונראה חצי ישן. אז הרמתי אותך לפה ושמתי אותך במיטה שלי, רציתי שתהיה פה, אבל אחרי שנרדמתי כנראה חשבת שאתה מפריע או משהו וזחלת החוצה"

"אולי תסתמו כבר?" זאין נאנח וליאם גם בהסכמה. הארי הסתכל עליו בבידור, מחייך מעט.

"זה החדר שלי, אני האחראי" לואי ענה והארי גיחך .

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now